Unster 10
6942LM Didam
026 234 03 03

KiyOh 159 9,2

Frank beoordeelde op 2019-07-20

Nieuwe cilinders besteld en ondanks dat het nog niet op de website staat ook de bijpassen de M&C slotplaten. Prijs was gelijk al veruit het goedkoopste van alle aanbieders, niet aan koehandel gedaan. Kreeg het snel opgestuurd en heb het zelf gemonteerd. Leek dat de cilinders niet paste in het buitenschild. Uiteindelijk kon je 2 schroefjes oplossen en zo de speling instellen, maar ik miste een gebruiksaanwijzing waardoor er wat onduidelijk was met het probleem waar ik mee zat. Ze hebben me terug gebeld en toen was het zo verholpen. Bijzonder vriendelijk en meedenkt personeel. Echt een aanrader. M&C Condor cilinders sowieso!