Eendenparkweg 3
3852 LC Ermelo
0341 768 999

Beslist.nl 3 9,0

Patrick beoordeelde op 2018-11-16

Zeer fijne gebruiksvriendelijke website die er goed uit ziet. Altijd zeer behulpzame klantenservice. En.. er was iets mis met mijn product. Bij mijn matzwarte douche slang bladderde de verf af. Nadat ik dit aangaf werd er binnen een dag een nieuwe (en betere) doucheslang opgestuurd. Supergoede service.

Cor beoordeelde op 2018-11-13

Ik kwam via internet op deze site, even gebeld met een praktische vraag. Klikte meteen. Goed advies gekregen en besteld. Op de afgesproken tijd in huis, prima dus.
Bij uitpakken bleek er transportschade aan de douchebak. Direct gebeld en zeer plezierig geholpen door Ralf. Geen probleem maar moest even besteld worden.
Paar dagen later volgens afspraak de bak omgeruild. T O P.
Kortom heel erg tevreden en zeer goed geholpen. Waren alle zaken maar zo voorkomend en correct. Nu maar hopen dat ik alles goed in elkaar krijg. ;)

Anne-Marie beoordeelde op 2018-10-15

Zeer goede service: wij hadden een doucheset besteld. Na opening bleek de handdouche niet goed gespoten te zijn. Een berichtje naar douchezaak was voldoende, waarin zij aangaven het op te lossen. Twee dagen later werd de handdouche bezorgd.

MVW beoordeelde op 2018-09-30

Eerst een douchecabine besteld bij een concurrent. Bij het installeren sprong het raam in duizenden stukjes (veiligheidsglas!) uit het niets. Helaas ben ik er met dat bedrijf niet uit gekomen en is de rechtsbijstand ingeschakeld.
Tja daar zit je dan zonder douche met 2 kleine kinderen. Overal 2-3 weken levertijd, totdat ik in contact kwam via de chat met de klantenservice van de Douchezaak. Wilbert deed er alles aan om mij te helpen en er was een douchecabine die na 2 dagen geleverd kon worden. Besteld en inderdaad na 2 dagen geleverd. Half uurtje van te voren werd ik gebeld en sochtends kreeg ik een SMS met een tijdsbestek. Zeer nette en behulpzame bezorgers.
Het in elkaar zetten ging top, wel was het lastig met de kleine schroefjes en de pincet, maar het is gelukt 😊 straks heerlijk douchen en daar heb ik alle vertrouwen in, net als in de rest van het bedrijf! Een warme douche voor de Douchezaak!

Dhr. Cetin beoordeelde op 2018-09-27

Erg tevreden over Douchezaak. Ben goed geholpen, de producten zijn deugdelijk en ze leveren snel. Zal zeker weer in de toekomst mijn sanitairartikelen hier aanschaffen.

Johan Ramaekers beoordeelde op 2018-09-23

Door omstandigheden hadden de bouwwerken drie weken langer geduurd dan verwacht. De douchecabine die mij tijdig was geleverd bleek achteraf bij het openen niet compleet te zijn . Na een telefoontje heeft het bedrijf ervoor gezorgd dat ik binnen enkele dagen het ontbrekende pakket netjes heb ontvangen.
Prima service noem ik dat.

Marjolein beoordeelde op 2018-08-24

Prima service, bestelling netjes op de gevraagde dag afgeleverd.

Babs beoordeelde op 2018-08-22

In het weekend een bestelling geplaatst, maar nog wat vragen gesteld omdat ik de levering pas in oktober wil laten leveren. De reden om nu al te bestellen was dat het een actie betrof waarbij enkele gratis artikelen geleverd worden. Er werd heel snel gereageerd op mijn mail door Will en op zondag hebben we een aantal keer heen en weer gemaild. Omdat ik in oktober pas de sleutel van mijn nieuwe huis krijg en de gratis artikelen uit de actie vooruitgestuurd zouden worden, heb ik gevraagd of deze artikelen naar mijn huidige adres gestuurd kunnen worden en het bad dat ik besteld heb straks in oktober op mijn nieuwe adres. Dit was geen probleem. De artikelen heb ik inmiddels al mogen ontvangen. Nog even afwachten of de levering van het bad in oktober ook naar wens verloopt, maar ik heb daar alle vertrouwen in!

S.P. ter Horst beoordeelde op 2018-07-28

Snelle levering van de douchecabine. Echter de transporteur weigerde het pakket aan mijn deur af te leveren. Er is een lift aanwezig en hij had een een steekwagen. Maar hij zei dat dat allemaal veel tijd kostte. Dus moest ik het pakket van 44 kg. zelf maar zien boven te brengen. Dat heb ik dan maar gedaan samen met de schoonmaker van het gebouw.
Slechte zaak van die transporteur.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-26

Uiterst tevreden! Bleek wat vertraging in de levering, werd meteen netjes over gebeld! Product werd geleverd, bleek beschadigd, maar werd naar volle tevredenheid opgelost! Mail werd s’avonds binnen enkele minuten beantwoord! Nieuwe bestelling moet nog geleverd worden, maar ga er vanuit dat dit ook naar volle tevredenheid zal verlopen. Door vele louche douchezaken op internet was ik wat huiverig, maar douchezaak heeft mijn vertrouwen gewonnen! Ga hier zeker vaker bestellen!

H beoordeelde op 2018-07-26

Jammer dat ik geen goed kan geven omdat ik zeer tevreden ben over douchezaak zelf maar zeer ontevreden over de transporteur. Kwam niet opdagen op afgesproken tijd. Na twee uur pas telefonisch te pakken gekregen. Bleek 4 uur later te komen zonder dit te communiceren. Vervolgens was hij iets vroeger en heeft de bestelling in de voortuin achter gelaten, wederom zonder contact op te nemen. Vervolgens moest ik zelf maar zien hoe ik deze zware bestelling zelf binnen zou krijgen.
Douchezaak reageerde goed op mijn klacht, maar als ze met deze transporteur zaken blijven doen zal ik nog eens nadenken voordat ik een nieuwe bestelling plaats.

Burg beoordeelde op 2018-07-14

Zeer tevreden goede service

C Smoorenburg beoordeelde op 2018-07-13

Super tevreden over douchezaak.nl echt uitstekend geholpen deze mensen denken echt met je mee. Hele snelle levering echt ongekend was echt top !!! Goede hulp bij telefonisch contact. Heel fijn bedrijf een dikke pluim voor douchezaak. Een absolute aanrader !!

Nicolai beoordeelde op 2018-07-04

Uitstekende en betrouwbare zaak, en de prijsen zijn ook eens heel scherp!

Ik heb nog nooit zo snel reaktie gekregen van een webshop. Buiten een reaktie kwam er ook meteen een oplossing voor mijn probleem. Dit allemaal rondt 23:00 s’avonds!

Ik ben zo onder de indruk dat ik meteen een waardering wou plaatsen. Top gedaan dochezaak.nl!

Een heleboel bedrijven kunnen hiervan leren.

Richard beoordeelde op 2018-07-03

Uitstekende en betrouwbare zaak om je sanitair spullen te kopen.
Personeel is vriendelijk, en de service is uitstekend.
Hier kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Dion beoordeelde op 2018-04-20

Top Service van Wil, mijn gekochte wastafel (showmodel) is helaas tijdens transport beschadigd, maar ik krijg zonder enige twijfel direct een nieuwe opgestuurd! Super!

Dion beoordeelde op 2018-04-18

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel antwoord op je vragen! Zeker een aanrader om je badkamer spullen te bestellen.

Thea Wesseling beoordeelde op 2018-04-11

De douchewand was prima, maar de bezorging een ramp. boze chauffeur dat hij in een flat met lift moest leveren. hij heeft hem in de algemene hal gezet en ik moest maar zien hoe ik hem in huis kreeg.
Heel jammer je blijft dan toch met een vervelend gevoel zitten. heb dit gemaild maar tot op heden geen respons

Anne beoordeelde op 2018-03-29

Ontzettend tevreden. Hier krijg je goed advies, supersnel antwoord op vragen, geweldige service, alles op tijd en conform afspraken. Ik hen nu nog extra kranen besteld en zou iedereen aanraden hier te kopen!

José van Vught beoordeelde op 2018-03-12

Op tijd geleverd in goede orde ontvangen