Douchezaak

• Patty

Goede service en vriendelijk

• Coen
    Review voor Douchezaak

Goede service en een snelle levering!

• Hoe beoordeel je Douchezaak?

• Geertje
    Review voor Douchezaak

Heb een Isifix Arona 90×90 complete douchecabine bij douchezaak besteld en door een door hen aanbevolen monteur laten installeren. Cabine had bij bezorging al schade, scheurtje van enkele cm in hoek van de douchebak. Dit werd duidelijk toen monteur kwam om cabine te installeren. Op zijn aanraden scheurtje dicht laten kitten en toch geplaatst (het zat aan de achterkant en is nu dus niet te zien). Foto naar douchewinkel gestuurd, maar geen enkele financiële compensatie gekregen omdat dat alleen kan bij retour van producten die schade hebben.
    Cabine bleek van niet erg goede kwaliteit. Dag na installatie raakte slang aan achterkant van cabine al los omdat het mechanisme waarmee het vast zat zwak was. Monteur is nogmaals gekomen en heeft nieuw onderdeel moeten kopen om het steviger vast te maken. Daarna geen problemen meer gehad.

• Jenny
    Review voor Douchezaak

24 februari bestelling geplaatst en betaald en na betaal en ontvangstbevestiging niets vernomen. Ik belde zelf na drie dagen, de kwart rond douchecabine en bak zouden vrijdag 1 maart geleverd worden maar niet in voorraad. Op 13 maart geleverd na wederom bellen en mailen maar de verkeerde douchebak vierkant ipv kwart rond.

• Koekoek
    Review voor Douchezaak

Helaas was het badmeubel in december bij levering stuk. Het is nu half januari en na zelf meerdere keren contact opgenomen te hebben, nog steeds geen bericht gekregen van Marc en Coen over levering van het nieuwe meubel.

• Lucien
    Review voor Douchezaak

Top service! Ik ben erg goed geholpen bij het zoeken van de juiste artikelen voor mijn badkamer. Ook vond ik de showroom mooi. Nogmaal super goede service en ik zal in de toekomst zeker weer bij douchezaak mijn sanitairartikelen aanschaffen!

• Hendrick de Fraas
    Review voor Douchezaak

Ik ben erg goed geholpen vandaag door Coen. Wij gingen even wat eten en kwamen terug. Vervolgens was de offerte klaar en waren wij na een aantal aanpassingen er erg tevreden mee.

• Patrick
    Review voor Douchezaak

Zeer fijne gebruiksvriendelijke website die er goed uit ziet. Altijd zeer behulpzame klantenservice. En.. er was iets mis met mijn product. Bij mijn matzwarte douche slang bladderde de verf af. Nadat ik dit aangaf werd er binnen een dag een nieuwe (en betere) doucheslang opgestuurd. Supergoede service.

• Cor
    Review voor Douchezaak

Ik kwam via internet op deze site, even gebeld met een praktische vraag. Klikte meteen. Goed advies gekregen en besteld. Op de afgesproken tijd in huis, prima dus.
    Bij uitpakken bleek er transportschade aan de douchebak. Direct gebeld en zeer plezierig geholpen door Ralf. Geen probleem maar moest even besteld worden.
    Paar dagen later volgens afspraak de bak omgeruild. T O P.
    Kortom heel erg tevreden en zeer goed geholpen. Waren alle zaken maar zo voorkomend en correct. Nu maar hopen dat ik alles goed in elkaar krijg. ;)

• Anne-Marie
    Review voor Douchezaak

Zeer goede service: wij hadden een doucheset besteld. Na opening bleek de handdouche niet goed gespoten te zijn. Een berichtje naar douchezaak was voldoende, waarin zij aangaven het op te lossen. Twee dagen later werd de handdouche bezorgd.