Douchezaak

Webwinkel voor sanitair
8,4

• John
    Review voor Douchezaak

Meer inlevingsvermogen in de klant en het probleem

• Nicky
    Review voor Douchezaak

Als het geld binnen is is service ver te zoeken. Zie je een product elders kun je het beter daar bestellen

• Hoe beoordeel je Douchezaak?

• Sander
    Review voor Douchezaak

Door niet te focussen op verdediging middels zwakke en eenvoudig te ontkrachten argumenten, maar dezelfde tijd en kosten te investeren in klantvriendelijkheid en passende service.

Antwoord van Douchezaak

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met ons aanbod. Wij bieden u een nieuwe bad of het behoud van uw bad en een terugbetaling aan. We hopen nog steeds dat we er samen op een goede manier uit kunnen komen.

• Patty

Goede service en vriendelijk

• Coen
    Review voor Douchezaak

Goede service en een snelle levering!

• Geertje
    Review voor Douchezaak

Heb een Isifix Arona 90×90 complete douchecabine bij douchezaak besteld en door een door hen aanbevolen monteur laten installeren. Cabine had bij bezorging al schade, scheurtje van enkele cm in hoek van de douchebak. Dit werd duidelijk toen monteur kwam om cabine te installeren. Op zijn aanraden scheurtje dicht laten kitten en toch geplaatst (het zat aan de achterkant en is nu dus niet te zien). Foto naar douchewinkel gestuurd, maar geen enkele financiële compensatie gekregen omdat dat alleen kan bij retour van producten die schade hebben.
    Cabine bleek van niet erg goede kwaliteit. Dag na installatie raakte slang aan achterkant van cabine al los omdat het mechanisme waarmee het vast zat zwak was. Monteur is nogmaals gekomen en heeft nieuw onderdeel moeten kopen om het steviger vast te maken. Daarna geen problemen meer gehad.

• Jenny
    Review voor Douchezaak

24 februari bestelling geplaatst en betaald en na betaal en ontvangstbevestiging niets vernomen. Ik belde zelf na drie dagen, de kwart rond douchecabine en bak zouden vrijdag 1 maart geleverd worden maar niet in voorraad. Op 13 maart geleverd na wederom bellen en mailen maar de verkeerde douchebak vierkant ipv kwart rond.

• Koekoek
    Review voor Douchezaak

Helaas was het badmeubel in december bij levering stuk. Het is nu half januari en na zelf meerdere keren contact opgenomen te hebben, nog steeds geen bericht gekregen van Marc en Coen over levering van het nieuwe meubel.

• Lucien
    Review voor Douchezaak

Top service! Ik ben erg goed geholpen bij het zoeken van de juiste artikelen voor mijn badkamer. Ook vond ik de showroom mooi. Nogmaal super goede service en ik zal in de toekomst zeker weer bij douchezaak mijn sanitairartikelen aanschaffen!

• Hendrick de Fraas
    Review voor Douchezaak

Ik ben erg goed geholpen vandaag door Coen. Wij gingen even wat eten en kwamen terug. Vervolgens was de offerte klaar en waren wij na een aantal aanpassingen er erg tevreden mee.