Denemarkenstraat 4
6137 KT Sittard
085 732 5999

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Coert beoordeelde op 2019-01-17

Mooi al die perfecte beoordelingen maar ik moet toch even testen of een andere beoordeling ook goed doorkomt.

Barry beoordeelde op 2019-01-17

heel erg tevreden met de snelheid, contact het geleverde product. graag tot een volgende bestelling !!

Twan beoordeelde op 2019-01-16

Zeer snelle actie vanuit drukconnect om de speldbuttons snel te laten leveren. Top!!

Elles beoordeelde op 2019-01-10

Snelle service en op tijd

Keimpe beoordeelde op 2019-01-10

Mutsen laten bedrukken,heel blij met het resultaat!

Loes beoordeelde op 2018-12-22

Geweldige service en betrokjenheid, ook toen leverdatum te laat leek, super!

Roland beoordeelde op 2018-12-21

Alles is gelopen en afgehandeld, zoals op voorhand aangegeven. Erg prettig.

Coert beoordeelde op 2018-12-07

Test, dat er veel uitstekende beoordelingen mogen volgen...