Denemarkenstraat 4
6137 KT Sittard
085 732 5999

Michiel beoordeelde op 2019-07-12

Goed geregeld, caps zien er prima uit.

Matthieu beoordeelde op 2019-06-13

Heb 25 paraplu's besteld van het model Balte, het is prettig zaken te doen met DrukConnect, je wordt snel geholpen en over de prijs valt niet te klagen.

Niels beoordeelde op 2019-05-28

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en goeie kwaliteit.

Nathalie beoordeelde op 2019-05-14

Zeer tevreden, enorm goede service en helpen ten alle tijde bij eventuele vragen.

Maud beoordeelde op 2019-04-12

Ik ben erg tevreden! De bestelling kwam aan op de aangegeven dag en het contact over aanpassingen aan de trui ging erg goed en snel.

Koen beoordeelde op 2019-04-12

alles correct en snel verlopen.

Arthur beoordeelde op 2019-03-22

Uitgebreide hulp bij bestelling, super service en op tijd geleverd.

Darian beoordeelde op 2019-03-12

De levering was snel en de truien waren mooi en zaten super!

Lieselotte beoordeelde op 2019-02-27

Alles goed verlopen, direct antwoord op de mails die ik heb verstuurd!
Super vriendelijk!

Anne beoordeelde op 2019-02-18

Goed contact! Fijne communicatie en ook fijn dat ze vragen of alles optijd is aangekomen.

Top!

Piet beoordeelde op 2019-02-18

Zeer goed contact. En uiteraard ook goede kwaliteit.

Seppe beoordeelde op 2019-01-28

Vlotte service. Prijs/kwaliteit top!

Nathalie beoordeelde op 2019-01-28

Mooie kwaliteit, snel geleverd en prima service!

Riccardo beoordeelde op 2019-01-25

ben heel tevreden, had 2 zelf aangekochte jassen en konden gewoon meegedrukt worden bij de truien met mijn bedrijfslogo mee gedrukt worden.
zij regelde dat die 2 jassen bij de drukker bezorgd werden en binnen een week had ik mn jassen en mn truien.
super service

Coert beoordeelde op 2019-01-17

Mooi al die perfecte beoordelingen maar ik moet toch even testen of een andere beoordeling ook goed doorkomt.

Barry beoordeelde op 2019-01-17

heel erg tevreden met de snelheid, contact het geleverde product. graag tot een volgende bestelling !!

Twan beoordeelde op 2019-01-16

Zeer snelle actie vanuit drukconnect om de speldbuttons snel te laten leveren. Top!!

Elles beoordeelde op 2019-01-10

Snelle service en op tijd

Keimpe beoordeelde op 2019-01-10

Mutsen laten bedrukken,heel blij met het resultaat!

Loes beoordeelde op 2018-12-22

Geweldige service en betrokjenheid, ook toen leverdatum te laat leek, super!