Annie M.G. Schmidtstraat 7

Faber lopez beoordeelde op 2018-10-15

Hubert Kemmerling beoordeelde op 2018-10-15

binnen 24 uur geleverd, prima geregeld

Judith beoordeelde op 2018-10-14

Uitstekende service met goed en duidelijk advies, ruim assortiment en snelle levering

ray peltier beoordeelde op 2018-10-12

Snel
Duidelijk
Prima

Valentina Vodopivec beoordeelde op 2018-10-12

Miranda Kassels beoordeelde op 2018-10-11

YA de Haan beoordeelde op 2018-10-11

Jan Schuurbiers beoordeelde op 2018-10-11

Uitermate tevreden, goede en snelle service.

Edwin Robben beoordeelde op 2018-10-11

Het produkt komt veilig verpakt en snel binnen. Wordt goed op de hoogte gehouden door de mail en is dus van mijn kant uit goed verzorgd ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

luuk bellis beoordeelde op 2018-10-06

Toen ik iets had besteld had ik 2 batterijen nodig voor het ding wat ik had besteld maar ik had er maar 1 bij besteld en toen hadden ze op gebeld

Marjo van der Plas beoordeelde op 2018-10-04

Melissa van den Hoven beoordeelde op 2018-09-29

zeer goede kwaliteit en levering dinsdag besteld en woensdag in huis geen op of aanmerkingen

Andy de Klein beoordeelde op 2018-09-27

Marco Oostindien beoordeelde op 2018-09-24

Goede en snelle levering.
Zelfs een extraatje gekregen met begeleidend schrijven erbij.
Top service.

Rachid beoordeelde op 2018-09-24

Snelle levering, top service
Had een keer wat besteld maar omdat de bestelling vertraagd was kreeg ik extra liquid

Hein Dresschers beoordeelde op 2018-09-23

Heel fijn dat er geen verzendkosten worden meegerekend maar heb wel al een paar keer gehad dat ik een e liquid met de foute nicotine erin had gekregen

Jennifer Ulrich beoordeelde op 2018-09-21

Super snelle levering en netjes via de brievenbus bezorgd via track en trace
Alles op voorraad

Anita Kuipers beoordeelde op 2018-09-17

Na telefonisch contact te hebben gehad met een van de contact personen. Een heel goed en vakkundig advies gehad over de producten die zij verkopen. Daarna meteen een bestelling geplaatst. Zou deze website ook aanbevelen bij andere. ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Tony van Lith beoordeelde op 2018-09-17

alles prima van bestellen tot ontvangen, veel keus, duidelijke shop