Dutchvapeshop

Dutchvapeshop

U wilt goedkoop een e-sigaret kopen?

De Dutchvapeshop wil kwaliteit en goede producten leveren aan u.
Tegen een scherpe prijs.
Wij zullen u dan ook regelmatig verrassen met leuke kortingsacties.
Wij kiezen er bewust voor om alleen gecertificeerde producten te verkopen, zodat u als klant weet dat er geen Chinese namaakproducten bij ons verkocht worden.
Al onze E-liquids en e-sigaretten en andere accessoires zijn afkomstig van groothandels in Nederland.
Wij zijn zelf enthousiaste vapers, en beiden vonden wij het nogal een ondoorzichtig woud van E-liquids, e-sigaretten en mods om onze smaak te kunnen vinden.
Wij willen u dan ook graag helpen om de juiste smaken of e-sigaret te vinden, en onze service gaat dan ook verder, daar waar anderen stoppen met hun serviceverlening.
U mag altijd contact opnemen met ons als u twijfelt over een smaak, of wat voor u de beste apparatuur is om te kunnen dampen.
Verder mag u van ons verwachten, dat wat vandaag gekocht is voor 18:00 uur, u dit de volgende dag in huis heeft.

Wij willen dat u zich thuis voelt in onze winkel, en staan dan ook open voor uw mening en smaak.

De zekerheden van https://dutchvapeshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017