Annie M.G. Schmidtstraat 7
1822 MB Alkmaar
06 40623189 / 06 41375778

Antonio Fattore beoordeelde op 2019-04-15

Alles was prima, op tijt, en ook en perfect klanten service. Well done :) en bedankt

Donald beoordeelde op 2019-04-14

Prima service. Had een fout gemaakt met bestellen. Na 1 mailtje werd het direct herstelt.

Irene Hersbach beoordeelde op 2019-04-14

Niels Van der Spoel beoordeelde op 2019-04-12

Joost Jalink beoordeelde op 2019-04-11

Dik tevreden. Al vele bestellingen hier gedaan. Altijd netjes voor 18.00 uur besteld, volgende werkdag gratis in huis. Zeer betrouwbare webwinkel. Mocht er iets niet zijn oid wordt je hier keurig over benaderd om vertraging te voorkomen. Dikke 5 verdiende sterren dus

jan de bruijn beoordeelde op 2019-04-11

Ingrid Sluis beoordeelde op 2019-04-11

Keurig en snel!

Gonnie van der Burgt beoordeelde op 2019-04-09

Sabine Donkersloot beoordeelde op 2019-04-04

Ben heel tevreden. Maandag besteld had het ook dinsdag in huis. En het is super voordelig!
Ja ik bestel hier de volgende keer weer!

Dorine Koops beoordeelde op 2019-04-04

Bestelling gemakkelijk te plaatsen en zoals beloofd een dag later geleverd

Vincent Kallen beoordeelde op 2019-04-04

Ik heb het altijd snel binnen! Top!

Emma Tromp beoordeelde op 2019-04-04

Het is een goede handige winkel met veel potentie

Miranda Meijer beoordeelde op 2019-04-01

Uitstekende service en een fijne webshop.

Irene Veenendaal beoordeelde op 2019-03-31

Prima website met goede uitleg van producten.Snelle levering, en vriendelijk chatgesprek voorafgaand aan mijn bestelling! Top!!

Loes van Wifferen beoordeelde op 2019-03-31

Producten worden snel geleverd, klantenservice is perfect. Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd. Echt uitstekende en toereikende service, en altijd snelle verzending en levering van de producten.

Henkie T beoordeelde op 2019-03-31

Snelle levering en een goed product voor een geschikte prijs.

Radu beoordeelde op 2019-03-30

Very fast & free shipping even for small purchase , very well packed and great original products , ill definitely buy again from dutchvapeshop.nl

Thank you

Mariska Sas beoordeelde op 2019-03-28

Supersnelle levering en als het verstuurd wordt krijg je ttc code. Goed contact, komen belofte na 😉
En de prijzen zijn goed!

Visser beoordeelde op 2019-03-25

Bestelling erg snel erg snel ontvangen

Vera Baars beoordeelde op 2019-03-25