Annie M.G. Schmidtstraat 7
06 40623189 / 06 41375778

V Vodopivec beoordeelde op 2018-08-16

Good prices, quick delivery

bernardie de hoog beoordeelde op 2018-08-14

goede website, goed te overzien
bestellen en snelle levering
top

HJ W beoordeelde op 2018-08-14

Prima 👌

Angelique Bruijs-Baars beoordeelde op 2018-08-13

Het was uitstekend geweest, als ik ook een smoktshirt bij m’n bestelling had gekregen. Mijn zoon had nl hetzelfde besteld als ik en hij kreeg er een smoktshirt bij.
Voor de rest prima webwinkel hoor

Hubert Kemmerling beoordeelde op 2018-08-13

levering binnen 24 uur

Anika Voerman beoordeelde op 2018-08-12

Minita Schonewille beoordeelde op 2018-08-09

Dico Heinrichs beoordeelde op 2018-08-09

Thomas sebel beoordeelde op 2018-08-09

Hele snelle levering alleen de verpakking van een van de e-liquids was een beetje beschadigd maar voorderest helemaal top

Maaike Meijer beoordeelde op 2018-08-09

Had Mijn bestelling binnen 24 uur in huis, prima geregeld

Yanick Wiebes beoordeelde op 2018-08-04

Het pakket was de volgende dag geleverd en kreeg zelf een gratis liquid erbij ronduit uitstekend

Romy Meewis beoordeelde op 2018-08-02

Hij werkt super goed en de prijzen zijn super ik ga hier vaker bestellen!

Henk Datema beoordeelde op 2018-07-30

Het is niet de eerste keer dat ik bestel bij dutchvapeshop. Het pakket was wederom de volgende dag aanwezig.
Er zat ook een excuusbriefje in waarin stond dat er van 1 soort e-liquid een flesje minder in zat, doordat de daadwerkelijke voorraad niet klopte met de bestelsite.
Hiervoor kreeg ik de keuze bij mijn volgende bestelling dit alsnog nageleverd te krijgen plus een extra flesje, of het geld voor het ontbrekende flesje terug te laten storten.
Ik koos voor de 1e optie aangezien ik ondertussen vertrouwen heb in dit bedrijf.

Sijbren Oenema beoordeelde op 2018-07-28

Rikkie Ritter beoordeelde op 2018-07-27

Nick Westerheijden beoordeelde op 2018-07-26

Lars Roffelsen beoordeelde op 2018-07-26

Dylan van, Orsouw beoordeelde op 2018-07-23

Brenda Daou el Makane beoordeelde op 2018-07-21

Snelle levering, en er zat een extra flesje eliquid bij, erg attent!
En qua prijs ook zeker een aanrader!
Jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Leen Bakvis beoordeelde op 2018-07-20

Zeer snelle levering