Annie M.G. Schmidtstraat 7
1822 MB Alkmaar
06 40623189 / 06 41375778

Natasja beoordeelde op 2018-12-10

Al weer een hele tijd mijn favoriete winkel waar ik bijna wekelijks een bestelling plaats! Altijd netjes en op tijd geleverd en zo nu en dan zelfs een leuk extraatje erbij. De service is top dus ik ben zeer tevreden!

Xamiera Tessers beoordeelde op 2018-12-06

Snel en netjes geleverd

Stefan Siemons beoordeelde op 2018-12-06

Minita Schonewille beoordeelde op 2018-12-02

Geweldige service

Chris beoordeelde op 2018-11-29

Goede kwaliteit en snelle service

Lydia van Loenen beoordeelde op 2018-11-29

kennet timmers beoordeelde op 2018-11-29

Edwin Pols beoordeelde op 2018-11-24

Hein Dresschers beoordeelde op 2018-11-23

Dag ervoor besteld meteen volgende dag rond 15:00 binnen perfect en goede vulling + goed en stevig verpakt!

Henk Datema beoordeelde op 2018-11-22

Een webwinkel die zich aan afspraken houdt en snel levert. Goed persoonlijk contact en snelle terugkoppeling op vragen.

Janine De LAAT beoordeelde op 2018-11-19

Snel en goed bezorgd!

Sanny De Bruijn beoordeelde op 2018-11-18

thomas gerrits beoordeelde op 2018-11-16

Het is een mooie simpele site waar alles makkelijk te vinden is en ze hebben goede verzendtijden.

Vera Baars beoordeelde op 2018-11-15

Top

Déjan beoordeelde op 2018-11-14

zeer goede producten en liquids.

Rita van der Weerd beoordeelde op 2018-11-13

Alles keurig en op tijd bezorgd. Ook nog eens een dag van te voren gebeld door Dutchvapeshop om de bestelling te verifiëren.

Henk beoordeelde op 2018-11-11

Kwaliteit van de producten was uitstekend en de levertijd extreem kort

Wargirl007 beoordeelde op 2018-11-08

Top. De volgende dag in huis. Netjes met track&trace nummer.

Jerfy van Lom beoordeelde op 2018-11-08

Serpil Bolat beoordeelde op 2018-11-03