Amstel 1
5751RD Deurne

8,0

KiyOh 105 7,3

Astrid Dekker beoordeelde op 2018-10-19

Via de website een artikel besteld. Ik ontving echter een ander artikel. Er bleek een foutieve afbeelding op de website te staan. Ik kon het retour sturen maar wel op eigen kosten.
Na herhaaldelijk verzoek om contact per e-mail werd ik gebeld dat de schakelaar die ik wilde hebben wel in een andere kleur verkrijgbaar was. Niet blij mee, maar doe maar was mijn reactie.
Wat denk je. Omdat het nu om een ruiling gaat en geen retournering krijg ik van de eerste bestelling niet de verzendkosten van retour die ik moest maken terug. Zij maken een fout, erkennen de fout, maar ik betaal de kosten. Boefjes. Klantonvriendelijk.

J.Bos beoordeelde op 2018-08-16

Heel tevreden, prima online afhandeling en snel geleverd. Prima website.

onderhoudsbedrijftuk beoordeelde op 2015-05-31

Goede afspraken en prima levering op tijd

Thijs beoordeelde op 2015-05-31

Assortiment, kennis Uitstraling van de winkel (oogt nu verouderd en vaak leeg in de schappen)

Rudolf beoordeelde op 2015-05-27

Mijn compressor werkt weer! Condensator was inderdaad stuk.
Bedankt

Bruno beoordeelde op 2015-05-27

Geweldige service! Nadat een product een langere levertijd bleek te hebben werd ik goed op de hoogte gehouden. Ook bedankt voor de technische hulp via telefoon.

Jeffrey beoordeelde op 2015-05-27

Na het niet kunnen leveren van een andere webshop heb ik ETBplaza benaderd. Zij hadden de producten die ik zocht gewoon op voorraad. Alles afgehaald in Deurne. Mooi bedrijf! Chapeau!

J.P. Van hout beoordeelde op 2015-05-03

Geen oordeel tot nu toe Ik heb mijn bestelling omdat het niet het juiste onderdeel was retour gestuurd op 24-04 2015 tot op heden niets gehoord en heb nog géén terugbetaling ontvangen bestelnummer 18985 ik hoop dat dit snel wordt opgelost.
J.P. van Hout baden powellstraat 17 Haarlem postcode 2037 sl

Huib beoordeelde op 2015-05-03

snelle en goede service.

E. Mommers beoordeelde op 2015-05-03

Als je een vraag stelt krijg je vrij snel antwoord per e-mail.

Fabian beoordeelde op 2015-05-03

Bestelling zeer goed verpakt verzonden P25 goot per 2 meter verkopen. Voorkomt teleurstelling.

Peter beoordeelde op 2015-04-14

Duidelijk in hun communicatie.
Snelle levering Mogelijk overwegen om de producten per lengte te prijzen en niet per meter (is verwarrend)

Hendrik beoordeelde op 2015-04-11

Goede website duidelijke omschrijving en bestel modus en vlotte levering. Geen

Erich Mommers beoordeelde op 2015-03-19

Goede levering. Prima service. Denken met je mee. soms bij een product vermelden dat er eventueel nog andere artikelen bij nodig zijn.

Anoniem beoordeelde op 2015-03-09

Prijs en tijdige levering. Retourzending (bon meesturen) en/of ruilen zou beter kunnen.

Leo beoordeelde op 2015-02-14

goed geregeld komt na wat er op de site staat

mitchell beoordeelde op 2015-02-14

Snel, goede communicatie, goede prijzen Geen

Remco beoordeelde op 2015-02-11

Erg attent van ETBplaza vond ik dat ze mij telefonisch benaderden omdat er een deel van mijn bestelling niet meer leverbaar was. Tijdens het telefoongesprek werd ook mee gedacht met mogelijke oplossingen en omdat ik graag wilde zien wat ik kon bestellen werd gelijktijdig ook de website aangevuld.
Tijdens het verdere verloop verliep ons contact via email, welke snel en duidelijk werden afgehandeld. De uiteindelijke levertijd was langer dan verwacht, dit had ik graag gezien dat dit door ETBplaza zelf werd aangegeven i.p.v. dat ik het moest vragen.

Arjan beoordeelde op 2015-02-10

Snelle levering en alles zoals besteld. Geen

Wim beoordeelde op 2015-02-09

Ik heb verder geen opmerkingen.