Dovenetelstraat 25E
3053JD Rotterdam

olav beoordeelde op 2018-08-23

Ik bestel een aantal keer per jaar bij Ecomondo en dan vullen we direct onze voorraad shampoo, handzeep, douchegel etc. voor enkele maanden aan. Levering is altijd goed geregeld en de tekst en uitleg, als ook de foto's op de website vind ik zeer goed en gedetailleerd. Het merk l'Arbre Vert is niet overal in NL online te koop, maar bij Ecomondo hebben ze een uitgebreid assortiment. We hadden bij de laatste bestelling een vraag over een product en werden binnen 24 uur netjes teruggebeld. Top service!

EW beoordeelde op 2017-07-04

Beste medewerkers van Ecomondo,

Bij deze hartelijk dank voor de snelle service. Nadat ik vrijdag had gebeld over de bestelling en aan had gegeven dat een gedeelte van de bestelling voor vaderdag bedoeld was, is dezelfde dag nog het pakketje op de post gegaan en mooi op tijd zaterdag aangekomen. Pluim hiervoor en super bedankt! Mag ook eens, een schouderklopje ontvangen, toch ?

Jan beoordeelde op 2017-06-18

Super service! Zo'n Clean Canteen fles besteld als bidon in de roeiboot. Fijn bij wedstrijden... Zeer solide, en is idd absoluut neutraal in smaak, wat vaak bij plastic maar matig is.
Trouwens ook erg leuke eigenaar, toegankelijk, neemt de tijd. Heeft hart voor de handelswaren! :-)
Ik zou zeggen: snuffel eens rond!

Floor Nusink beoordeelde op 2017-01-11

Bijzonder goede klantenservice, snelle verzending en snelle reactie bij vragen. Ook telefonisch goed bereikbaar. En natuurlijk super fijne, leuke, mooie en verantwoorde producten!

Jo beoordeelde op 2016-12-07

Zojuist een bestelling gedaan en even gebeld met Ecomondo. Leuk gesprek gehad en goede klantervaring!

Bas beoordeelde op 2016-04-08

Eerder bestelde in verschillende schoonmaakproducten van l'arbre vert om eens uit te proberen. Mijn ervaring is dat ze beter schoonmaken dan de Ecover producten die ik hiervoor gebruikte, en het merk is nog goedkoper ook! Dus nu maar even een voorraadje ingeslagen. De dag van de bestelling werd ik al gebeld om af te spreken wanneer het bezorgd kon worden. De volgende dag door de ondernemer zelf aan huis bezorgd. Prima service. Fijne producten.

Martens beoordeelde op 2016-04-06

prettig geholpen, goed assortiment en wat niet leverbaar is is snel besteld!

Hélène Schmeets beoordeelde op 2016-04-05

Omdat ik heel tevreden ben over de producten heb ik een nieuwe bestelling geplaatst.
Vooral de was- en poetsproducten vind ik erg fijn. Goed schoon en zuinig in gebruik.
Kan het iedereen aanbevelen.

2016