Ecomondo
ECOMONDO is de eco webshop met de leukste eco, fairtrade en bio producten én duurzame cadeaus met een goed verhaal. Bij ons vind je de Dopper waterfles, WakaWaka zonneladers, Kromkommer soep, (h)eerlijke hamamdoeken, Healthy Seas sokken en Seepje. Zoek je ecologische schoonmaakproducten? We hebben alles van L’Arbre Vert: eco wasmiddel, vaatwas- en schoonmaakproducten met ecolabel. Zeer goed én voordelig! Energiebesparing? Wat dacht je van raamisolatiefolie en waterbespaarders. Alles voor eerlijke prijzen. We zijn er namelijk van overtuigd dat eco en duurzaam niet duur hoeft te zijn en voor iedereen bereikbaar moet zijn. Bekijk meer op ecomondo.nl. Voor een mooiere wereld.
De zekerheden van https://www.ecomondo.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ecomondo is sinds 20013 één van de meest uitgebreide duurzame webshops voor consumenten, organisaties en bedrijven. Gespecialiseerd in zero waste en plasticvrije producten, maar ook ecologische schoonmaak- en verzorgingsproducten, herbruikbare flessen, bekers en duurzame lunchboxen. We zijn een Social Enterprise dat winst niet als belangrijkste motivatie ziet. Door écht duurzame producten aan te bieden en een deel van de opbrengst in te zetten om plastic awareness te creëeren en acties te organiseren zorgen we voor minder afval, schonere zeeën en een betere wereld voor toekomstige generaties. Onze pakjes worden plasticvrij verzonden!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015