Maxwellstraat 12-14
2014KP Haarlem

Tom Postma beoordeelde op 2018-01-17

Wij hebben een Aparici besteld en deze werd snel geleverd/ Het personeel van elektrischeboiler heeft ons goed geadviseerd. Onze dank.

Jeroen beoordeelde op 2018-01-04

Boiler 2 jaar geleden geinstalleerd vanuit de summiere installatie instructie. Na 2 jaar stuk. Onze Volgens de leverancier verkeerd geinstalleerd (8 bar inlaat ipv de vereiste 6 bar) waarbij ze verwijzen naar verschillende mails die wij zouden hebben gehad (echt niet). Het drukverschil heeft volgens hen geleid tot verkalking. Ik voel me niet gehoord noch geholpen. Nooit meer via deze webshop.

Reactie van ElektrischeBoiler.eu:
Wij vinden het heel jammer dat uw loodgieter een montage fout gemaakt heeft en een 8 bar inlaatcombinatie op een boiler heeft geplaatst met een maximale werkdruk van 6 bar terwijl er een inlaatcombinatie gratis is meegeleverd en er bij levering tot 6 maal voor gewaarschuwd is.
Mischien was het beter op zijn plaats geweest dat u uw loodgieter negatief beoordeeld en niet ons. Hij heeft ten slotte de montagefout gemaakt.

piet visser beoordeelde op 2017-08-13

Supersnel geleverd wij hebben de 80 ltr dat boiler gekocht heel mooi compacte boiler met drie standen 700w 1400w 2100w ideaal voor op onze boot.
Elektrische boiler bedankt

Kees Faber beoordeelde op 2017-04-09

Heel tevreden met de service en afhandeling problemen. Na een snelle levering van de boiler hebben we hem gemonteerd. De monteur had een vraag en deze werd snel beantwoord. Ik zal Elektrischeboiler.eu iedereen aanraden.

R.P. de Lange beoordeelde op 2017-03-01

Ruim 2 jaar geleden close in boiler hier gekocht. Installatie geen probleem en apparaat werkte in eerste instantie goed.
Wat niet meegeleverd was en waar ik niet van op de hoogte was destijds, dat er een overdruk ventiel geplaatst moest worden. Hierdoor lekte het apparaat en ging defect. Elektrische Boiler EU biedt weliswaar een oplossing om apparaat op te kalefateren, maar kosten zijn dan WEL allemaal voor onze rekening. Geen enkele garantie, coulance of wat dan ook! EB verschuilt zich o.a. achter de leverancier, welke niet meer bestaat. M.a.w. oppassen indien er problemen zijn, goedkoop, bleek in dit geval uiteindelijk duurkoop.

Reactie van ElektrischeBoiler.eu:
Geachte Reindert de Lange uit Druten,
Deze boiler heeft u niet bij ons gekocht, u geeft aan er geen overdrukventiel te hebben aangesloten en de garantie termijn reeds overschreden is.
Desondanks hebben wij u aangeboden deze boiler te repareren. U wilde niet de kosten voor vervangen onderdelen betalen.
Daarnaast geef ik u als tip mee niet eerst op onze website een negatieve review te geven en daarna ons te bellen voor garantie afhandeling terwijl de garantietermijn reeds overschreden is en de boiler niet bij ons aangeschaft is.
Heel jammer dat wij negatief beoordeelt worden voor een probleem dat uw loodgieter heeft veroorzaakt en vreemd dat u dan wil dat wij voor de kosten moeten opdragen. Hiervoor zou u bij uw loodgieter moeten zijn. Deze heeft tenslotte het overdrukventiel niet gemonteerd.

Daniëlle & Ton, Den Haag beoordeelde op 2017-02-24

Fantastisch goede & snelle service bij aankoop, levering, onderhoud & reparatie!

roger beoordeelde op 2016-06-01

boiler (lemet eco way) gekocht juni 2015; deed t niet meer. mailen, bellen... advies nieuw wartme element via garantie en nieuw overdrukventiel bestellen (had ik te strak aangedraaid) en ontkalken. doet t weer prima.
zo kan t ook.
goed gedaan elektrischeboiler.eu.

L. Splint beoordeelde op 2016-01-13

Een mooie elektrische boiler gekocht die precies in een keukenkastje paste.
De informatieverstrekking en service voor en na de aankoop was geweldig. Er wordt snel, deskundig en gedetailleerd gereageerd op vragen.

W. Jacobs beoordeelde op 2015-08-14

Bestelde de elektrische boiler van ARISTON VELIS 80 liter (prachtig Italiaans design) woensdagavond en had hem onwaarschijnlijk snel op vrijdag in huis. Na montage bleek een van de schroeven en afdekplaatje van de bodemplaat op miraculeuze wijze verdwenen. Na een mailtje zag Marcel kans om mij al de volgende dag de ontbrekende delen per post te bezorgen. Chapeau!
Onwaarschijnlijk snelle, vriendelijke en efficiënte service.

Jasper beoordeelde op 2015-07-18

Ik was op zoek naar een zonneboilerset en mijn oog viel op deze website. Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad heb ik de set besteld. Na een week werd deze geleverd. Ik miste alleen enkele afdichtdoppen die ik zelf heb moeten halen. Verder is het een mooie set en werkt naar behoren.

Marcel Eenhoorn beoordeelde op 2015-07-17

Goed geholpen. Ook aardig personeel in winkel. Aanrader.

Marco beoordeelde op 2015-06-19

Zeer deskundig personeel. We zijn goed geadviseerd.

Bert van Schaik beoordeelde op 2015-05-27

Wij hebben een zonneboilerset gekocht bij dit bedrijf en zijn ongelovlijk goed geadviseerd.
Ik kan iedereen aanraden hier iets te kopen.

ruud beoordeelde op 2015-05-27

wat een service bij dit bedrijf zoiets maak je niet vaak meer mee

B. Schuurman beoordeelde op 2015-05-21

Wij hebben voor onze vakantie nog een boiler besteld. Deze werd gelukkig snel afgeleverd en we konden hem meteen monteren. Duidelijke website en goed advies.

esther recoule beoordeelde op 2015-05-21

we hebben de boiler opgehaald vriendelijk geholpen, plus kregen nog een paar goede tips.

Kees Waard beoordeelde op 2015-05-20

Goed advies en snel geleverd.

Jan Visser beoordeelde op 2015-05-20

Prima bedrijf boiler besteld volgende dag in huis, telefonisch prima bereikbaar voor vragen. Goed geregeld allemaal.

2015