Thorbeckestraat 35
7577 PR Oldenzaal
KvK 6590 7922

2016

Patricia beoordeelde op 2016-07-15

Ik heb eergisteren verschillende soorten wijnen besteld. Deze heb ik gisteren ontvangen. Ik ben verrast door de goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een echte aanrader dus!

Thijs beoordeelde op 2016-06-16

Zeer tevreden! Heb hier 4 verschillende soorten wijn besteld, allemaal goede kwaliteitsverhouding en snelle levering!

Johan beoordeelde op 2016-06-16

Super tevreden. Ik heb vorige week Vrijdag rode wijn besteld en ontving de wijnen de volgende dag.

De spaanse rode wijn is voor wat de prijs-kwaliteit betreft geweldig te noemen. Een echte aanrader. Ik ga zeker vaker bestellen.

Patrick beoordeelde op 2016-06-16

Vorige week heb ik voor het eerst wijn besteld op www.elhorstwijnen.nl. Wat een heerlijke Chardonnay wijnen! Ik raad dit iedere liefhebber aan. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima en de wijn werd binnen een dag geleverd. Ik heb inmiddels ook andere wijnen via deze site besteld en ga hier zeker vaker gebruik van maken!

Erik de Groot beoordeelde op 2016-06-16

Uitstekende wijn, prima prijs en snel geleverd!

2016