Elhorst Wijnen

Elhorst Wijnen

Voor de liefhebbers van wijn is er nu de webshop Elhorst Wijnen. Met een collectie van meer dan 300 wijnen biedt Elhorst Wijnen een ruime keuze uit hoogwaardige wijnen met een aantrekkelijk prijskaartje. Jeroen Elhorst mikt met zijn webshop ook op de consument die het avontuur aan durft te gaan met minder bekende wijnhuizen. Deze zijn door Jeroen met grote zorgvuldigheid geselecteerd. Jeroen Elhorst komt uit een wijnfamilie, zodat die selectie volledig voldoet aan de eisen; ook de fijnproevers zullen binnen het assortiment een uitstekende keuze kunnen maken.
Uiteraard zijn in de webshop de klassieke wijnlanden te vinden: prachtige wijnen uit Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje. Maar ook Argentinië, Chili, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en de Verenigde Staten zijn vertegenwoordigd. Voor alle wijnen geldt dat niet het etiket belangrijk is, maar vooral de inhoud van de fles. “Het gaat om de wijn en niet het plaatje”, vindt Jeroen Elhorst: “We willen bewust geen dure merken hebben, maar kwaliteit met betaalbare prijzen.”
Tussen al het moois zitten ook bijzondere vondsten. Zoals van het Zuid-Afrikaanse wijnhuis Villion, dat in Nederland nog onbekend is. Jeroen Elhorst is voor zijn webshop voortdurend op zoek naar meer van deze bijzondere wijnen en verwacht het totale assortiment uit te kunnen breiden tot 200 wijnen. Het moet, vindt hij, ook geen doolhof worden. Dat is de webshop zeker niet want met een paar muisklikken kan de bezoeker wijnen selecteren op wijnhuis, druif, land en kleur.
De zekerheden van https://www.elhorstwijnen.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016