Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200800

8,8

Willem Huson beoordeelde op 2018-12-03

Bestelling kwam veel eerder dan verwacht.

Joost Beerten beoordeelde op 2018-11-24

Hardware ok. Maar: app op telefoon is hopeloos. Geen app te vinden zonder dubieuze privacy settings, of reclame. (Geen default app bij hardware)

Bert Hennink beoordeelde op 2018-11-23

Snel ontvangen en voldoet aan de verwachtingen

Harald Hendriks beoordeelde op 2018-11-19

Vlotte bestelling en levering. Software snel geïnstalleerd en goed werkend.

Kees Menke beoordeelde op 2018-11-18

Product precies als beschreven, product binnen uur na bestellen verzonden en dus snel in huis. TOP!

ferry van deneijnden beoordeelde op 2018-11-18

Goeden dag .ik heb de endoscoop met verschillende apps geprobeerd .
geen van allen werken niet wel licht geen beeld?
ook een handleiding zou wel handig zijn of een cd met de software meegeleverd.
mijn gevoel is dat het een miskoop is en dat deze stuk is.?
mvg F van den Eijnden.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Kunt u daarnaast het juiste ordernummer geven, want dit is geen ordernummer van ons. Heeft u de endoscoop wel bij ons besteld?

Cornelis de Groot beoordeelde op 2018-11-16

Supersnelle levering. Uiterst tevreden.

Tom Eijkelenberg beoordeelde op 2018-11-15

Goede en duidelijke website, duidelijke instructies, duidelijke opvolging en correcte tijdige levering. Top!!

Ano Nym beoordeelde op 2018-11-05

De in eerste instantie geleverde endoscoop had een technisch problem (LED licht werkte niet naar behoren).
Endoscoopcamera.nl heeft daarop snel gehandeld en een nieuwe gestuurd.
Ook was er een verkeerd adapter stekkertje bijgeleverd, ook dat is snel en goed gecorrigeerd.

fred mulkens beoordeelde op 2018-11-02

super snelle levering. product voldoet aan alle eisen en productbeschrijving.

Egbert op den Dries beoordeelde op 2018-11-01

niet de volgende dag maar nog een dag later geleverd, en het 45graden spiegeltje is bagger.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer op den Dries, Allereerst nog bedankt voor uw bestelling. U heeft uw bestelling op zondag geplaatst en is de eerstvolgende werkdag verzonden en dinsdag geleverd. Mogelijk was u in de veronderstelling dat wij ook op zaterdag en zondag geopend waren/pakketten versturen, dit is helaas niet het geval. Wat betreft de spiegel, dit is altijd minder dan een zijcamera, echter zit er vaak een beschermfolie (dun laagje plastic) op de spiegel die verwijderd moet worden. Deze is soms bijna niet te zien, maar als u met een mesje ofzo even een beginnentje maakt heeft u hem er zo af. Ook hangt het af van hoe ver u de spiegel op de camerakop plaatst.

AC Dooijeweert beoordeelde op 2018-10-29

Goed product en snel geleverd

John Ruiter beoordeelde op 2018-10-27

Na goed overleg een passende oplossing gevonden uiteindelijk een goede service.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Ruiter, we hebben inmiddels per email contact gehad en hebben het probleem opgelost. Om die reden zouden we u willen vragen of u uw beoordeling nog wilt herzien.

Peter Delwel beoordeelde op 2018-10-25

Levering volgende dag. Heldere website. Top!

kristof kwanten beoordeelde op 2018-10-22

B.A. Steltenpool beoordeelde op 2018-10-19

Goed, product zoals omschreven. Snel in huis. Moest eventjes zoeken naar de juiste soft ware. De handleiding op de site was prima, (de bijgesloten folder wat minder duidelijk.)

Dick Wind beoordeelde op 2018-10-19

Antonio Hammerstein beoordeelde op 2018-10-11

Snel en duidelijk. Jammer dat op de factuur niet staat reeds voldaan.

Frank Dijkhoff beoordeelde op 2018-10-11

snelle levering

Ruud Zonneveld beoordeelde op 2018-10-04

Camera binnen 24 uur ontvangen, was defect ( kan gebeuren). Telefonisch contact opgenomen en meteen werd nieuwe camera verstuurd in vertrouwen dat ik de defecte zou retourneren. Nieuwe camera werkt perfect en ik kreeg nog mail dat de door mij retour gestuurde defecte camera was ontvangen en wat er aan mankeerde .... kortom TOP service!!!!!