Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200800

8,8

Kristof Rennen beoordeelde op 2019-02-19

Perfecte service van endoscoopcamera. Mijn eerste toestel liep af en toe vast. Direct, zonder te vragen, een nieuw toestel opgestuurd en alles tip top in orde. Service zoals het hoort. Bedankt!

Pieter Boer beoordeelde op 2019-02-15

Helaas was er een foutje gemaakt en was de order niet in gang gezet, maar bij navraag is e.e.a. correct en snel uitgeleverd.
Helaas miste de handleiding bij de camera, maar na enig zoeken heb ik deze ook op internet gevonden (ander merk zelfde apparaat)
Op mijn vraag of ik er een handleiding bij kon krijgen is adequaat gereageerd met dat men deze kon opsturen, maar ik had deze dus al op internet gevonden. (YouTube)

Robbers beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden, product vrijdag besteld en zaterdag in huis. En zonder plastic degelijk verpakt. Info op de site is ook echt handig!

Martin beoordeelde op 2019-02-04

Goed geïnformeerd over een levertijd die uitliep en achteraf toch op tijd was....

Van de wetering beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering, en zeer klantvriendelijke en correcte afhandeling nadat bleek dat het geleverde product defect was.

p jonkers beoordeelde op 2019-01-31

goed en snel geleverd

M Voetter beoordeelde op 2019-01-29

Camera werkte zonder problemen in Android 5.1 via OTG View

E. Smit beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, extra duidelijke handleiding toegevoegd en goed functionerende endoscoop, alleen vereist gebruik wel enige behendigheid (vaste hand).

Marc Pot beoordeelde op 2019-01-21

Helder beeld ,snel geïnstalleerd,software enkel op disc.

Cock Diemel beoordeelde op 2019-01-21

Er is te weinig licht, daardoor te kort zicht in donkere situaties

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Diemel, Heeft u de lichtregelaar helemaal open staan? vanzelfsprekend is deze usb endoscoop niet te vergelijken met een professionele endoscoop en moet het het helaas doen met de 5v voeding van de usb connectie waardoor de lampjes minder fel zijn. Ook de diameter van de camerakop speelt vanzelfsprekend mee in hoeverre er ruimte is voor led lampjes.

Piet Reimert beoordeelde op 2019-01-19

Prima levering, prima apparaat!

c.a. tresfon beoordeelde op 2019-01-13

Prima levering,

FLH Hoeberechts beoordeelde op 2019-01-07

Correct en snel geleverd

Bas Molenaar beoordeelde op 2019-01-07

Werkt goed, maar de beeldresolutie is slecht. Ook is het beeld alleen scherp oo korte afstand. Dat kan beter.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Molenaar, bedankt voor uw beoordeling. Natuurlijk kan de resolutie scherper, echter omdat de lenskoppen vaak zeer klein moeten zijn + nog ruimte voor led lampjes is dit zeer lastig. Zelfs bij endoscopen van honderden euro's blijkt dit nog lastig. Wat betreft de focus werken 9/10 endoscopen met een vaste focus (ook vanwege ruimte) waarbij deze het scherpst is op zo'n 4-12cm. Dit heeft er ook alles mee te maken dat de lampjes vaak niet zo ver schijnen. Ook hierbij is het weer zo, hoe groter de camerakop hoe meer er mogelijk is.

Eric Meijer beoordeelde op 2019-01-04

De camera werkt niet met Mac (er staat vermeld dat dit wel zou moeten) en de verkoper is niet bereikbaar en reageert niet op mails. Helaas niet tevreden dus....

Geachte heer Meijer,
Bedankt voor uw beoordeling. Vanwege de feestdagen waren wij gesloten van 21 dec tot 7 jan. Helaas is hierdoor wat vertraging ontstaan in de mailwisseling. Ik zal uw mail zo direct even beantwoorden. Zoals u bij de andere beoordelingen kunt lezen nemen wij onze klanten altijd serieus en beantwoorden wij altijd vragen. Excuus dus voor dit ongemak.

F.J. Holleman beoordeelde op 2018-12-31

tevreden, bestelling was op tijd. resolutie van de camera valt wat tegen, bevestiging van de hulpstukken niet optimaal.

Fleur van de Polder- Paton beoordeelde op 2018-12-30

De endoscoop was een cadeau voor mijn man. Wat ik tot nu toe gezien heb, werkt hij uitstekend.

Rick v.d. Booren beoordeelde op 2018-12-30

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Snelle levering en de kwaliteit is heel goed.

Jan Potters beoordeelde op 2018-12-27

Helaas een wat matige resolutie, maar dat had ik ook niet mogen verwachten misschien voor deze prijs....

Ad Hoeflak beoordeelde op 2018-12-16

Snel en goed