Emdenweg 3

Goede service, snel geleverd! TOP

Monika Blacha beoordeelde op 2019-08-18

Heel tevreden

Philippe DAUWE beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering. Goed werkend product voor een zeer redelijke prijs

Peter Bedner beoordeelde op 2019-07-26

snelle levering heldere uitleg (telefonisch) product beter dan verwacht.

Stefaan Seys beoordeelde op 2019-07-19

kabel 15 m is niet stevig genoeg om in een buis te steken
de juiste app is moeilijk te vinden

Henk Knape beoordeelde op 2019-07-17

Snel en netjes

Fred Kolster beoordeelde op 2019-07-08

Goed en snel geleverd

Georgius Taels beoordeelde op 2019-07-06

A+++

E Tates beoordeelde op 2019-06-28

Hij doet het inmiddels.
Mooi duidelijk voor mijn oude ogen.
Ook nog bedankt voor uw reactie.
Vr. gr. E. Tates.

Patrick beoordeelde op 2019-06-18

Zeer adequate levering, product werkt eenvoudig

W.E. Rosie beoordeelde op 2019-06-13

Goede communicatie met klant. Servicegericht. Zou daar zeker weer kopen.

Henk van Ommen beoordeelde op 2019-06-04

Goed en snel geregeld! 👍

S. Rewat beoordeelde op 2019-06-03

snel geleverd

Peter Tromp beoordeelde op 2019-06-03

Toen ik dit produkt bestelde kreeg ik niet de waarschuwing dat hij niet voor elke cellfone geschikt is.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Tromp, We hebben uw retour vandaag ontvangen. Eerste indruk is dat het misschien wel om een defect gaat. Normaal gesproken zou dit model, zoals ook op de productpagina staat beschreven, juist op elk toestel moeten werken. Ik reageer zo direct even op uw mail hierover zodat we via die mail verder kunnen communiceren.

A. v.d. Ven beoordeelde op 2019-05-30

Snel geleverd, goed verpakt. Qr-code met tel. gescand en gebruiksklaar. Meteen ermee aan de slag. Goede verlichting en goed beeld.

Piet Schneijdenberg beoordeelde op 2019-05-23

Verloop van Mini USB naar USB type C en verloop mini USB naar USB 2 WERKEN PERFECT.
Simpele bestelling en zeer snelle levering.
Zeer tevreden....top

Jan N beoordeelde op 2019-05-17

Snelle correcte levering.

Andre L beoordeelde op 2019-05-14

Tevreden over de snelle levering. Goed product (voor het geld). Niet de beste camera, maar daarom was 'ie ook goedkoop. Voor mij werkt hij voldoende (inspectie afvoerleiding onder het huis).

AHM van der Schoot beoordeelde op 2019-05-05

goede website duidelijke leveringsgegevens en snelle levering.

Jan van Hamburg beoordeelde op 2019-05-05

Letjes om kamera geven heel weinig licht camera geeft dan geen beeld

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Hamburg,

Dank voor uw beoordeling, maar jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over het product. Heeft u de lichtregelaar gebruikt om de lichtsterkte aan te passen? Indien u dit wel gedaan heeft, een grote boosdoener is o.a. de 5v limiet van de usb aansluiting. Daarbij is het uiteraard zo dat deze usb endoscoop van €16,45 natuurlijk niet vergelijkbaar is met een professionele video endoscoop. Ook hebben de endoscopen een vaste focus die ligt op ca 10 cm. Deze type endoscopen zijn dan ook niet geschikt voor holle ruimtes waarbij je meters vooruit wilt kijken. Indien u het product wilt retourneren dan kan dat nog. U kunt dit aanmelden via https://www.endoscoopcamera.nl/retourneren