Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200800

8,8

Pieter Zandbergen beoordeelde op 2018-08-16

Zeer snelle levering (zelfs tijdens de vakantie). Goede communicatie over levertijd. Mijn bestelde item was onverwacht niet op voorraad, maar toch was het product een week later binnen. Camera werkt uitstekend (zowel op laptop en op telefoon).

Mirko Todorovic beoordeelde op 2018-08-14

Goede service.

michel lahaije beoordeelde op 2018-08-03

al mijn betaling heb ik voldaan maar ik had het betaalkenmerk er niet bij gezet nummer is RF46-7207-9097-0867.
de KOERIER zou het pakket hebben af geleverd bij mij thuis wat niet zo was contact gehad met de post heb ik zelf moeten gaan halen bij de plus maar het is nog goed gekomen

Mt vriendelijke groeten michel lahaije

Peter Duijn beoordeelde op 2018-07-30

net geinstalleerd. Werkt goed

Richard Snijders beoordeelde op 2018-07-28

Pakketje kwam zoals beloofd en de camera doet het naar behoren.
Alleen de gebruiksaanwijzing in de verpakking is heel summier en bovendien heel klein gedrukt. Gelukkig was het niet heel lastig en lukte het ook wel zonder.

Hans van Houwelingen beoordeelde op 2018-07-22

Heel tevreden, snel in huis en werkt precies zoals in de beschrijving.

Eric van Hal beoordeelde op 2018-07-19

Heb 'n endoscoop terug verzonden en nog steeds mijn geld niet terug,begin juni al terug gezonden.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer van Hal,

Bedankt voor uw reactie/beoordeling. Jammer om te horen dat u zo ontevreden bent, maar als ik het zo lees is dit begrijpelijk. U heeft 1 juni een retour aanmelding gedaan, nadat wij u hebben terug gemaild is er geen contact geweest tot uw e-mail (en even later deze beoordeling) van 19-07-2018. Ik kan echter niks vinden over een ontvangen retour. Kunt u mij per e-mail de track en trace code sturen? Weet u nog naar welk adres u het gestuurd heeft? Ik zal dit bericht ook nog even per e-mail naar u opsturen.

rich ashlock beoordeelde op 2018-07-16

snel, vriendelijk en flexibel

Roland van der Heide beoordeelde op 2018-07-15

Endoscoop aangeschaft, doet prima wat omschreven was. Snelle levering, goede kwaliteit

Eise van Halsema beoordeelde op 2018-07-15

werkt uitstekend makkelijke installatie mooie foto`s en video opnamen,en is zijn geld waard

Frans De Graaf beoordeelde op 2018-07-12

Precies wat ik besteld heb en snel geleverd Nette Nederlandse handleiding

Jan Mulder beoordeelde op 2018-07-12

Gewoon goed !!

Fred Kolster beoordeelde op 2018-07-04

Zeer tevreden, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Paul Kurvers beoordeelde op 2018-07-01

Beetje wazig en onscherp beeld.

nh krijgsman beoordeelde op 2018-06-26

Keurig geleverd en op tijd en voldoet aan mijn verwachtingen prima product.

Rudy Bikker beoordeelde op 2018-06-26

Ruime keuze, prettig contact.
En alles correct afgehandeld.

Marc Van den Branden beoordeelde op 2018-06-24

Aankoop is correct en snel verlopen.

N. Broeders beoordeelde op 2018-06-22

Koppeling met mobiel blijkt achteraf niet te lukken

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Broeders, bedankt voor uw beoordeling, echter jammer om te horen dat u zo ontevreden bent. Zoals we per mail ook hebben beantwoord (en op de website vooraf voor waarschuwen) ondersteunen niet alle telefoons dit soort endoscopen. Gezien de endoscoop op de laptop/computer wel goed werkte weten we dat de endoscoop niet defect was. Dit is natuurlijk heel jammer. Wat ik echter niet zo goed snap is waarom u zo ontevreden bent over de nazorg en garantie. Zoals vermeld heeft u ten alle tijden de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen te retourneren. Nadat we u hebben gemaild om nog wat zaken te testen hebben we echter nooit meer wat van u gehoord, geen uitsluitsel of retour aanvraag.. Ik hoop dat u snapt dat wij er dan van uit gaan dat het probleem blijkbaar is opgelost. Mocht u de endoscoop toch nog willen retourneren dan willen we hier (uiteraard wel onbeschadigd etc) wel een uitzondering voor maken. We zullen dit bericht ook naar uw mail sturen zodat u kunt beantwoorden

Ed Knaap beoordeelde op 2018-06-21

Goede en duidelijke camera,snel geleverd in nette tas! Top

Kevin Cox beoordeelde op 2018-06-08

Heel vriendelijke mensen die me geholpen hebben.
Product zeer snel ter plaatsen.