Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200800

8,8

Patrick beoordeelde op 2019-06-18

Zeer adequate levering, product werkt eenvoudig

W.E. Rosie beoordeelde op 2019-06-13

Goede communicatie met klant. Servicegericht. Zou daar zeker weer kopen.

Henk van Ommen beoordeelde op 2019-06-04

Goed en snel geregeld! 👍

S. Rewat beoordeelde op 2019-06-03

snel geleverd

Peter Tromp beoordeelde op 2019-06-03

Toen ik dit produkt bestelde kreeg ik niet de waarschuwing dat hij niet voor elke cellfone geschikt is.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Tromp, We hebben uw retour vandaag ontvangen. Eerste indruk is dat het misschien wel om een defect gaat. Normaal gesproken zou dit model, zoals ook op de productpagina staat beschreven, juist op elk toestel moeten werken. Ik reageer zo direct even op uw mail hierover zodat we via die mail verder kunnen communiceren.

A. v.d. Ven beoordeelde op 2019-05-30

Snel geleverd, goed verpakt. Qr-code met tel. gescand en gebruiksklaar. Meteen ermee aan de slag. Goede verlichting en goed beeld.

Piet Schneijdenberg beoordeelde op 2019-05-23

Verloop van Mini USB naar USB type C en verloop mini USB naar USB 2 WERKEN PERFECT.
Simpele bestelling en zeer snelle levering.
Zeer tevreden....top

Jan N beoordeelde op 2019-05-17

Snelle correcte levering.

Andre L beoordeelde op 2019-05-14

Tevreden over de snelle levering. Goed product (voor het geld). Niet de beste camera, maar daarom was 'ie ook goedkoop. Voor mij werkt hij voldoende (inspectie afvoerleiding onder het huis).

AHM van der Schoot beoordeelde op 2019-05-05

goede website duidelijke leveringsgegevens en snelle levering.

Jan van Hamburg beoordeelde op 2019-05-05

Letjes om kamera geven heel weinig licht camera geeft dan geen beeld

Geachte heer Hamburg,

Dank voor uw beoordeling, maar jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over het product. Heeft u de lichtregelaar gebruikt om de lichtsterkte aan te passen? Indien u dit wel gedaan heeft, een grote boosdoener is o.a. de 5v limiet van de usb aansluiting. Daarbij is het uiteraard zo dat deze usb endoscoop van €16,45 natuurlijk niet vergelijkbaar is met een professionele video endoscoop. Ook hebben de endoscopen een vaste focus die ligt op ca 10 cm. Deze type endoscopen zijn dan ook niet geschikt voor holle ruimtes waarbij je meters vooruit wilt kijken. Indien u het product wilt retourneren dan kan dat nog. U kunt dit aanmelden via https://www.endoscoopcamera.nl/retourneren

karin vercauteren beoordeelde op 2019-05-03

super snel geleverd

ton meeuwisse beoordeelde op 2019-04-30

duidelijke site snelle levering

lex engers beoordeelde op 2019-04-28

levering was correct. alleen jammer dat het product niet geschikt is voor wat ik wilde bereiken. in heel kleine ruimen is er geen duidelijk beeld. 1 ledje was al defect en blijkbaar onvoldoende licht opbrengst in zeer donkere en kleine ruimten.

Jack Bul beoordeelde op 2019-04-15

Doet wat het moet doen. Snelle levering.

Hans Groeneveld beoordeelde op 2019-03-30

Gewoon goed

emiel beoordeelde op 2019-03-26

na 16u nog besteld, lag de volgende dag al bij het pick-up punt.

B. Fokke beoordeelde op 2019-03-24

Beeld in riool leiding is niet scherp. De lead lampjes geven te weinig licht. Bij voldoende licht en op kleine afstand is er een fatsoenlijk beeld. Derhalve besloten om de zijwanden in beeld te krijgen met gebruikt van het 45 graden spiegeltje gebruikt. Spiegeltje zat niet goed vast tijdens opdraaien ging het los. Tevens is de draad niet star genoeg om de camera om een hoek te krijgen. Al met al voor het kijken in een riool leiding is deze endoscoop camera ongeschikt. Meer licht en mogelijk op een riool ontstoppingsveer gemonteerd heb je er wat aan.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Fokke, Bedankt voor uw beoordeling, maar natuurlijk jammer om te horen dat u zo ontevreden bent. Heeft u de lichtregelaar wel open gedraaid? Vanzelfsprekend zijn de goedkope usb endoscopen geen vervanging van de professionele video endoscopen. Al heb je daar ook bij dat hoe kleiner de camerakop hoe minder ruimte er is voor lampjes. Het ruimtegebrek is ook de reden dat de endoscopen een vaste focus (2-12 cm). Wat betreft dat het draad niet sterk genoeg is klopt dit, echter staat dit in de beschrijving beschreven dat het hier gaat om een flexibele kabel en niet een semi-flexibele kabel.

Indien binnen de 14 dagen kunt u het product uiteraard retourneren, zie https://www.endoscoopcamera.nl/retourneren/

Niels Sneyders beoordeelde op 2019-03-22

eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, product voldoet aan de verwachting

lucien bruynooghe beoordeelde op 2019-03-21

Ietwat duur voor een dergelijk klein apparaatje.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte mevrouw Bruynooghe. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat betreft de prijs vergeet u denk ik dat wij ze op een officiële manier importeren en hierover belasting betalen, wat u ook moet doen als u wat koopt uit China als het bedrag boven de 30 euro is. Daarnaast betaald u niet alleen voor het product, maar uiteraard ook voor onze service.. voor garantie. Daarnaast kunnen wij er ook niks aan doen dat de Chinese overheid de boel daar subsidieert wat betreft zendingen. U mag uiteraard de prijzen te duur vinden, maar als wij zouden mee gaan met de prijzen in China dan kunnen we over een week de tent wel sluiten. Uiteraard is het uw goed recht om het product te retourneren en er een in China te kopen, echter kunt u wat betreft garantie en hulp uiteraard dan ook niet bij ons terecht. Nogmaals dank voor uw beoordeling, maar hier moesten wij toch even op reageren.