Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200800

8,8

B.A. Steltenpool beoordeelde op 2018-10-19

Goed, product zoals omschreven. Snel in huis. Moest eventjes zoeken naar de juiste soft ware. De handleiding op de site was prima, (de bijgesloten folder wat minder duidelijk.)

Dick Wind beoordeelde op 2018-10-19

Antonio Hammerstein beoordeelde op 2018-10-11

Snel en duidelijk. Jammer dat op de factuur niet staat reeds voldaan.

Frank Dijkhoff beoordeelde op 2018-10-11

snelle levering

Ruud Zonneveld beoordeelde op 2018-10-04

Camera binnen 24 uur ontvangen, was defect ( kan gebeuren). Telefonisch contact opgenomen en meteen werd nieuwe camera verstuurd in vertrouwen dat ik de defecte zou retourneren. Nieuwe camera werkt perfect en ik kreeg nog mail dat de door mij retour gestuurde defecte camera was ontvangen en wat er aan mankeerde .... kortom TOP service!!!!!

Wout van Asch beoordeelde op 2018-09-25

Het zou leuk geweest zijn als hij ook werkte, maar helaas geen licht en geen beeld.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer van Asch, Jammer om te horen dat het product niet naar behoren werkt. Ik zie nog geen support e-mail hierover. Omdat bij usb endoscopen de reden zeer divers kan zijn vragen we altijd om het speciale retour / defect bij aankomst formulier te gebruiken zodat wij een betere inschatting kunnen maken van het probleem. Zie https://www.endoscoopcamera.nl/retourneren/

Rodger Martens beoordeelde op 2018-09-23

Werkt uitstekend alleen jammer dat er geen geleidewiel bij zit, de zijkant van een buis komt snel in beeld.

A.W. Boeke beoordeelde op 2018-09-21

Doet wat hij moet doen.

Joke Dubbeldam beoordeelde op 2018-09-16

Goede prijs kwaliteit verhouding

E.P.F. Meessen beoordeelde op 2018-09-12

Doet wat ie moet doen. Mooi nuttig apparaat. Werkt niet op samsung galaxy s5 neo. Wel op laptop en samsung s5 en s9.

Sido Abspoel beoordeelde op 2018-09-06

Snel geleverd

John Peijnenborg beoordeelde op 2018-09-01

Tevreden. Dit is mijn 2e endoscoopcamera (Ik gebruik ze in nestkastjes). Snel geleverd!

Pieter Zandbergen beoordeelde op 2018-08-16

Zeer snelle levering (zelfs tijdens de vakantie). Goede communicatie over levertijd. Mijn bestelde item was onverwacht niet op voorraad, maar toch was het product een week later binnen. Camera werkt uitstekend (zowel op laptop en op telefoon).

Mirko Todorovic beoordeelde op 2018-08-14

Goede service.

michel lahaije beoordeelde op 2018-08-03

al mijn betaling heb ik voldaan maar ik had het betaalkenmerk er niet bij gezet nummer is RF46-7207-9097-0867.
de KOERIER zou het pakket hebben af geleverd bij mij thuis wat niet zo was contact gehad met de post heb ik zelf moeten gaan halen bij de plus maar het is nog goed gekomen

Mt vriendelijke groeten michel lahaije

Peter Duijn beoordeelde op 2018-07-30

net geinstalleerd. Werkt goed

Richard Snijders beoordeelde op 2018-07-28

Pakketje kwam zoals beloofd en de camera doet het naar behoren.
Alleen de gebruiksaanwijzing in de verpakking is heel summier en bovendien heel klein gedrukt. Gelukkig was het niet heel lastig en lukte het ook wel zonder.

Hans van Houwelingen beoordeelde op 2018-07-22

Heel tevreden, snel in huis en werkt precies zoals in de beschrijving.

Eric van Hal beoordeelde op 2018-07-19

Heb 'n endoscoop terug verzonden en nog steeds mijn geld niet terug,begin juni al terug gezonden.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer van Hal,

Bedankt voor uw reactie/beoordeling. Jammer om te horen dat u zo ontevreden bent, maar als ik het zo lees is dit begrijpelijk. U heeft 1 juni een retour aanmelding gedaan, nadat wij u hebben terug gemaild is er geen contact geweest tot uw e-mail (en even later deze beoordeling) van 19-07-2018. Ik kan echter niks vinden over een ontvangen retour. Kunt u mij per e-mail de track en trace code sturen? Weet u nog naar welk adres u het gestuurd heeft? Ik zal dit bericht ook nog even per e-mail naar u opsturen.

rich ashlock beoordeelde op 2018-07-16

snel, vriendelijk en flexibel