Emdenweg 3

correcte levering.
Vriendelijk contact
Zeer tevreden

Carl beoordeelde op 2018-05-25

correct geleverd, duidelijke beschrijving en gemakkelijk te installeren.

Jasper Laagland beoordeelde op 2018-05-17

Na bestelling snel geleverd.

c.j. Bakelaar beoordeelde op 2018-05-09

camera nog niet volledig uitgeprobeerd maar in eerste instantie lijkt deze goed te werken

Koen beoordeelde op 2018-05-07

Snelle levering, netjes verpakt en nog een aparte handleiding van Endoscoopcamera zelf erbij. Netjes!

dieter vlaeminck beoordeelde op 2018-05-07

Super snel volgende dag in huis.

Rinie Wartenberg beoordeelde op 2018-05-05

Endoscope camera 5 m met extra dunne kop 5,5 mm werkt totaal niet op 5 verschillende android telefoons en tablet met diverse apps. ook niet op windows phone.Alleen via desktop computers werkt het wel maar dat lijkt mij niet echt handig voor inspectie op locatie.Mag eigenlijk niet verkocht worden als android versie naar mijn mening.De kans dat het niet werkt op android telefoon is levensgroot aanwezig.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Wartenberg, Bedankt voor uw beoordeling, echter jammer dat u ontevreden bent. De reden dat een usb/Android/2in1 endoscoop niet werkt op een telefoon kan zeer divers zijn. Voor mobiel gebruik raden wij daarom ook de Android en 2in1 versies aan en niet de USB varianten. Met een verloopstekker werkt het wel, maar we merken dat dit toch minder stabiel is dan de Android/2in1 versies. Daarnaast moet voor mobiel gebruik de telefoon dus OTG ondersteunen en voldoen aan de andere eisen . Vandaar ook dat we bij deze Android endoscopen altijd aangeven om eerst te controleren of de telefoon dit ondersteunt met behulp van https://www.endoscoopcamera.nl/faq/endoscoop-camera-beeld-direct-bekijken-op-een-mobiele-telefoon/.

Met name bij budget telefoons en oudere telefoons komt het dus voor dat dit niet ondersteund wordt. Om deze reden houden wij ook een database bij van toestellen met gebruikerservaringen. Zo staan bepaalde merken er bekend om dat ze dit soort OTG producten slecht ondersteunen. Zie hiervoor wederom > https://www.endoscoopcamera.nl/faq/endoscoop-camera-beeld-direct-bekijken-op-een-mobiele-telefoon/

Bij een usb endoscoop met verloopstekker kan het dus ook nog zijn dat het aan de verloopstekker ligt. Het nadeel is dat er zeer veel factoren zijn die meespelen of het werkt of niet. Daarnaast kan het natuurlijk ook altijd nog een defect zijn aan het toestel, al lijkt me dit nu niet het geval gezien hij wel werkt op dekstop. Indien u niet tevreden bent kunt u natuurlijk altijd de endoscoop retourneren. Zie hiervoor https://www.endoscoopcamera.nl/retourneren/

Watse Roorda beoordeelde op 2018-05-04

Alles snel en netjes verzonden.

Jan van 't Veld beoordeelde op 2018-04-30

Levering volledig volgens afspraak. Ontbrekend onderdeeltje, na melding per e-mail, per omgaande ontvangen. Heel correct en soepel. Klantgericht!

Marc beoordeelde op 2018-04-26

Snelle levering en netjes afgehandeld

Hakan Larsson beoordeelde op 2018-04-23

kreeg ten eerst verkeerde pakje angeleveerd maar dat werd flot afgeholpen.
voor de rest geen klachten

Christof Heijdens beoordeelde op 2018-04-23

snelle levering maar endoscoop is onbruikbaar in donkere ruimten(motor) daar de leds te zwak zijn.

Evert Van der Wilt beoordeelde op 2018-04-22

te lang op de bestelling moeten wachten en slecht geïnformeerd worden

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Van der Wilt, Jammer om te horen dat u ontevreden bent. U heeft gelijk dat wij niet de beloofde leveringstermijn hebben kunnen halen. Helaas kregen wij, zoals ook vermeld in de e-mail, het verkeerde product van onze leverancier geleverd waardoor alles vertraging op liep. Dit vinden wij zelf ook zeer vervelend, met name omdat wij juist altijd acurate levertijden/voorraadindicaties op de site willen hebben. Zoals uit andere beoordelingen hier blijkt doen wij dit ook aardig goed, echter neemt dat natuurlijk niet weg dat er soms dingen mis gaan, waarvoor ons excuus. In elk geval goed om te horen dat u wel tevreden bent over de prijs/kwaliteit.

Heinz Van de Casteele beoordeelde op 2018-04-20

Snel en zonder problemen.

Jeroen van den Bergh beoordeelde op 2018-04-20

Goed assortiment, niet te duur en snelle levering. Ook voldoende informatie over de artikelen.

Rob Ramakers beoordeelde op 2018-04-10

Snelle service, goede prijs

G Kok beoordeelde op 2018-04-08

Gevrraagde artikel is snel geleverd

STEFAN VERBEKE beoordeelde op 2018-04-01

werk prima

Michel Kraan beoordeelde op 2018-04-01

Snelle levering en een uitstekend product.

nabil zghary beoordeelde op 2018-03-31

👍🏻