Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200800

8,8

Jack Bul beoordeelde op 2019-04-15

Doet wat het moet doen. Snelle levering.

Hans Groeneveld beoordeelde op 2019-03-30

Gewoon goed

emiel beoordeelde op 2019-03-26

na 16u nog besteld, lag de volgende dag al bij het pick-up punt.

B. Fokke beoordeelde op 2019-03-24

Beeld in riool leiding is niet scherp. De lead lampjes geven te weinig licht. Bij voldoende licht en op kleine afstand is er een fatsoenlijk beeld. Derhalve besloten om de zijwanden in beeld te krijgen met gebruikt van het 45 graden spiegeltje gebruikt. Spiegeltje zat niet goed vast tijdens opdraaien ging het los. Tevens is de draad niet star genoeg om de camera om een hoek te krijgen. Al met al voor het kijken in een riool leiding is deze endoscoop camera ongeschikt. Meer licht en mogelijk op een riool ontstoppingsveer gemonteerd heb je er wat aan.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer Fokke, Bedankt voor uw beoordeling, maar natuurlijk jammer om te horen dat u zo ontevreden bent. Heeft u de lichtregelaar wel open gedraaid? Vanzelfsprekend zijn de goedkope usb endoscopen geen vervanging van de professionele video endoscopen. Al heb je daar ook bij dat hoe kleiner de camerakop hoe minder ruimte er is voor lampjes. Het ruimtegebrek is ook de reden dat de endoscopen een vaste focus (2-12 cm). Wat betreft dat het draad niet sterk genoeg is klopt dit, echter staat dit in de beschrijving beschreven dat het hier gaat om een flexibele kabel en niet een semi-flexibele kabel.

Indien binnen de 14 dagen kunt u het product uiteraard retourneren, zie https://www.endoscoopcamera.nl/retourneren/

Niels Sneyders beoordeelde op 2019-03-22

eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, product voldoet aan de verwachting

lucien bruynooghe beoordeelde op 2019-03-21

Ietwat duur voor een dergelijk klein apparaatje.

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte mevrouw Bruynooghe. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat betreft de prijs vergeet u denk ik dat wij ze op een officiƫle manier importeren en hierover belasting betalen, wat u ook moet doen als u wat koopt uit China als het bedrag boven de 30 euro is. Daarnaast betaald u niet alleen voor het product, maar uiteraard ook voor onze service.. voor garantie. Daarnaast kunnen wij er ook niks aan doen dat de Chinese overheid de boel daar subsidieert wat betreft zendingen. U mag uiteraard de prijzen te duur vinden, maar als wij zouden mee gaan met de prijzen in China dan kunnen we over een week de tent wel sluiten. Uiteraard is het uw goed recht om het product te retourneren en er een in China te kopen, echter kunt u wat betreft garantie en hulp uiteraard dan ook niet bij ons terecht. Nogmaals dank voor uw beoordeling, maar hier moesten wij toch even op reageren.

G.P. P. beoordeelde op 2019-03-20

Prompte levering en goed product

dhr. H.G.M. Adriaens beoordeelde op 2019-03-18

Betreft levering endoscoopscanner 7m/5,5mm met semiflexibele kabel. Tevreden over de afhandeling. In 1e instantie kon product niet geleverd worden buiten schuld leverancier. Maar er is goed en duidelijk over gecommuniceerd, ook met aanbod voor tegemoetkoming, korting op ander product, e.d. Vragen zijn correct en snel beantwoord. Product kon uiteindelijk alsnog geleverd worden en werkt naar behoren.

Sairah Khan beoordeelde op 2019-03-18

top kwaliteit-prijs!

Serkan Ulu beoordeelde op 2019-03-07

Makkelijk besteld en snelle levering.

Albert beoordeelde op 2019-03-04

Snel geleverd en werkt volgens verwachting!

Jan Steijns beoordeelde op 2019-02-23

Levering perfect

M Fakkeldij beoordeelde op 2019-02-22

Slecht beeld, hapert en in het donker, ondanks de lamp er in slecht, gewoon een slecht ding!!

Reactie van Endoscoopcamera.nl:
Geachte heer/mevrouw Fakkeldij. Jammer om te lezen dat u zo ontevraden bent over het product. Ik zie geen support e-mail hierover. Maar u bedoeld dat het beeld weg valt met haperen? Want dat klinkt als een defect? Wat betreft de lampjes, u heeft de lichtregelaar wel gebruikt?

Kristof Rennen beoordeelde op 2019-02-19

Perfecte service van endoscoopcamera. Mijn eerste toestel liep af en toe vast. Direct, zonder te vragen, een nieuw toestel opgestuurd en alles tip top in orde. Service zoals het hoort. Bedankt!

Pieter Boer beoordeelde op 2019-02-15

Helaas was er een foutje gemaakt en was de order niet in gang gezet, maar bij navraag is e.e.a. correct en snel uitgeleverd.
Helaas miste de handleiding bij de camera, maar na enig zoeken heb ik deze ook op internet gevonden (ander merk zelfde apparaat)
Op mijn vraag of ik er een handleiding bij kon krijgen is adequaat gereageerd met dat men deze kon opsturen, maar ik had deze dus al op internet gevonden. (YouTube)

Robbers beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden, product vrijdag besteld en zaterdag in huis. En zonder plastic degelijk verpakt. Info op de site is ook echt handig!

Martin beoordeelde op 2019-02-04

Goed geïnformeerd over een levertijd die uitliep en achteraf toch op tijd was....

Van de wetering beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering, en zeer klantvriendelijke en correcte afhandeling nadat bleek dat het geleverde product defect was.

p jonkers beoordeelde op 2019-01-31

goed en snel geleverd

M Voetter beoordeelde op 2019-01-29

Camera werkte zonder problemen in Android 5.1 via OTG View