Beurtschipper 77
2152 LV Nieuw Vennep

9,9

Louisa beoordeelde op 2018-02-19

Warme service, prachtig sieraad.

Joyce beoordeelde op 2017-12-02

Eturnal is een betrouwbare en zeer servicegerichte webwinkel. Eigenaresse Clarita denkt goed met je mee en zorgt met haar mooie producten voor een blijvende en tastbare herinnering.

Graag gedaan, Joyce.

Vriendelijke groeten,Els beoordeelde op 2017-11-28

Dag Clarita,
Ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Het is een mooi halssierraad geworden en alles is snel en correct afgehandeld.

Graag gedaan, Els.

H. van der Wielen beoordeelde op 2017-10-31

Ik had een mooie heren asarmband gezien op de website van Eturnal maar had er nog wat vragen over. Clarita heeft me gebeld en al mijn vragen beantwoord.
De bestelling verliep voorspoedig. Telefonisch nog één en ander doorgesproken over hoe ik het ornament afgewerkt wilde hebben en alles is keurig in orde gekomen. Ook de levering verliep voorspoedig en helemaal naar wens. Ik kan Eturnal aan iedereen aanraden.

Dank je wel, Henry.

Josien van Dalen beoordeelde op 2017-10-22

Clarita zorgt ervoor dat alles goed en netjes verzorgt wordt. Je kan vooraf al je vragen bij haar kwijt welke snel en keurig beantwoordt worden. De service is top! Je kan met een gerust hart een bestelling plaatsen en het as van jouw dierbare opsturen. Ik heb dit per aangetekende post gedaan en werd op de hoogte gebracht dat de as goed aangekomen was.
Je krijgt van te voren de incaditie met hoelang het duurt dat je bestelling klaar is.
Ik werd netjes door Clarita gebeld dat mijn bestelling er was en zij het ging opsturen.
De bestelling was heel goed verpakt en het ooverige as zat er netjes weer bij.
Dus twijfel niet, als je een herdenking van een dierbare wil hebben, kan je gewoon bij Eturnal zonder problemen je bestelling plaatsen.
Bedankt voor jouw super service Clarita!

Reactie van Eturnal:
Fijn dat jullie zo tevreden zijn, Josien. Veel troost van jullie Asrelieken.

Mariëlle beoordeelde op 2017-10-14

Super goede service. Alles is snel en makkelijk geregeld. Wanneer er nog vragen zijn, worden die duidelijk en snel beantwoord. Een heel mooi sieraad uiteindelijk kunnen vinden waar ik zeer blij mee ben.

Reactie van Eturnal:
Dank voor je mooie woorden, Mariƫlle.

Talitha beoordeelde op 2017-10-04

Zeer tevreden,het medaillon wat wij wilde was tijdelijk uitverkocht maar na mailcontact bijbesteld en binnen 1 week bij ons in huis!

Bedankt, Talitha

M. beoordeelde op 2017-09-22

Dankjewel Clarita Sloot voor jouw prettige persoonlijke begeleiding en hulp bij het laten maken van twee mooie asbollen. Voor mij en mijn schoonzus van onschatbare waarde!

Heel graag gedaan, M.

Hilde beoordeelde op 2017-09-12

Vriendelijke meelevende vrouw die een heel groot assortiment prachtige verschillende artikelen verkoopt. Ook de mogelijkheid om ze in het echt te bekijken en de mogelijkheid om bij het vullen van een hanger aanwezig te zijn, vond ik heel prettig.

Reactie van Eturnal:
Ik hoop dat de hanger je veel steun en troost bied.

Marijke beoordeelde op 2017-08-27

Wij hebben een mooi sierraad besteld bij Eturnal.
De volgende dag werden wij gebeld omdat de omschrijving niet bij de foto matchte.
Wij wilden een ashanger zoals op de foto, maar bij de omschrijving stond een mediallon. Wij zijn uitgegaan van de foto.

Heel aardig en netjes aan de telefoon, Clarits heeft nog geprobeerd of de bedel nog te krijgen was, dit was niet het geval helaas.
Uiteraard waren wij erg teleurgesteld, maar zo'n fout kan gebeuren.

De oplossing echter was super!
Wij hebben een link gekregen waar we deze bedel alsnog zouden kunnen krijgen. Bij een andere webwinkel, waar zij zelf niet aan verdiend o.i.d.
En het geld wat wij al hadden heeft ze die ochtend terug gestort en ik weet zeker dat dit vandaag of morgen wel op mijn rekening staat.

Echt super, zo zouden meer mensen moeten werken vind ik!

Ik hoop dat we niet te vaak zo'n sieraad aan hoeven te schaffen, maar anders ga ik zeker hier weer shoppen!

Gr. Marijke

Reactie van Eturnal:
Ik verdien er idd niets aan maar vind het belangrijk dat een klant tevreden is. Bedankt voor je reactie.

Carolien lenaars beoordeelde op 2017-08-19

Heel tevreden. We hadden 2 asringen besteld en waren redelijk snel bij ons thuis geleverd. Zeer mooie kwalitatieve asringen.

Graag gedaan, Carolien.

Richard beoordeelde op 2017-08-12

Ik heb een armband met industrieel ornament besteld via de site. Clarita heeft me constant op de hoogte gehouden over de bestelling en goed advies gegeven over het opsturen van het as. Ik ben zeer tevreden met de armband en zal hem met trots dragen. Groet, Richard

Fijn te horen, Richard.

Natascha beoordeelde op 2017-07-04

Een gedenkhorloge met een asplaatje besteld super mooi geworden! Zeker een aanrader. Heb het as zelf gebracht, snelle levering

Bedankt, Natascha

A Pfann beoordeelde op 2017-06-26

Zelf heb ik gekozen voor een ashanger met een labradoriet-steen. Wat het mooi maakte is dat de hanger enkel in zn soort is.
Daarbij was het een bijzonder en prettige ervaring om op bezoek tw komen. We konden daarbij zien hoe de as aan de achterkant van de hanger werd ingelegd.
Nog steeds erg blij met de hanger en draag hem zeer vaak, waardoor ik de een klein stukje van mijn vader bij me draag.

Reactie van Eturnal:
Deze persoonlijke bezoeken maken mijn vak zo fijn en dankbaar om te doen. Graag gedaan A.

Esther beoordeelde op 2017-06-19

Ondanks dat ik alleen contact heb gehad via de mail, voelde het heel persoonlijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden en dat voelde zeer prettig.

Reactie van Eturnal:
Dat is fijn om te horen, Esther.

jaap van tilburg beoordeelde op 2017-06-17

Zeer betrokken met de klant en denkt ook met je mee.
Precies wat je op zo een moeilijk moment nodig hebt.
Kortom..zeer tevreden

Graag gedaan. Jaap

Astrid beoordeelde op 2017-06-06

Mijn moeder en ik zijn erg blij met het mooie glasreliek (waxinelichthouder) met de as van mijn vader. Een mooie dierbare herinnering. Heel goed en respect/liefdevol gesprek met Clarita gehad. Dank voor je hulp !

Reactie van Eturnal:
Heel graag gedaan, Astrid.

Sonja beoordeelde op 2017-06-01

Bijna 2 jaar geleden een sleutelhanger met een lok haar van onze hond door Clarita laten maken voor mijn man. Hij was er ontzettend blij mee. Mijn man had de sleutelbos laten vallen waardoor de hanger was losgeraakt. Dankzij een telefoontje van Clarita is de hanger nu weer helemaal in orde. Perfecte service !

Heel graag gedaan, Sonja

Edwin beoordeelde op 2017-04-07

Ik heb een mooie ring en armband gekocht. Handig is dat je even kan langskomen om de sieraden te zien en te passen. Clarita was heel behulpzaam en heeft goede adviezen gegeven en uiteraard mooie sieraden afgeleverd :) Top kwaliteit en service!

Dank je wel, Edwin.

Nienke Grimminck beoordeelde op 2017-03-11

Zie ook mijn reactie op facebook; een heel tevreden klant!
Mijn assieraadjes zijn prachtig geworden, precies hoe ik het wilde, zie er mijn Jobje in terug.
Ik kan hier helaas geen foto's plaatsen, die staan op de facebooksite, maar ik beveel Clarita zeker aan!

Reactie van Eturnal:
Dank je wel voor je mooie woorden.