Beurtschipper 77
2152 LV Nieuw Vennep

9,9

Jos Vissers beoordeelde op 2019-08-29

Ik had contact opgenomen met Clarita via email omdat mijn leren armband versleten was en ik wou graag een nieuwe bestellen. Ze nam direct actie en de armband zou op de post gaan. Toen bedacht me dat ik eigenlijk ook nog een aanvulling wou en heb haar met haar mijn idee met haar gedeeld. Ze dacht meteen mee en kwam met voorstellen. We zijn dit verder gestalte gaan geven door het uitwisselen van foto's en dat leidde uiteindlijk tot een prachtig handgemaakt sierraad. Daarnaast is fijn dat Clarita heel goed begrijpt en aanvoelt dat je in een rauwproces zit. Daarom doet ze ook zo haar best. Bedankt Clarita!

Reactie van Eturnal:
Wow....mooie woorden Jos, dank je wel en graag gedaan.

Linda beoordeelde op 2019-08-26

Ik heb twee hele mooie hangertjes en een glasreliek ontvangen. Hele mooie producten en een super service!

Dank je wel, Linda

Marlies beoordeelde op 2019-07-27

Beste Clarita wij zijn heel erg blij met de geleverde producten en krijgen mooie reacties .

Reactie van Eturnal:
Dat is altijd fijn om te horen, Marlies

dirk beoordeelde op 2019-07-10

Ik heb een miniurntraan besteld bij Clarita en ben zeer goed geholpen en de traan ziet er keurig uit en is mooi gegraveerd.

Reactie van Eturnal:
Fijn dat de druppel naar je zin is, Dirk.

Evelien beoordeelde op 2019-06-28

Een mooie haarlokhanger besteld en ontvangen. Tussentijds nog Whatsapp contact gehad vanuit Clarita over het eindresultaat. We zijn zeer tevreden!

Reactie van Eturnal:
Dat is goed te horen, Evelien.

Jan Bruyninckx beoordeelde op 2019-06-26

Clarita was zeer behulpeaam bij het kiezen van fe glasreliek van mn hondje Lucca. Na 3 maanden hebben we een erg mooie glasbol met tegenboogkleuren vermengd met de as.

Reactie van Eturnal:
Dank je wel, Jan. Fijn dat je tevreden bent.

Marian Buis beoordeelde op 2019-06-26

Uniek assieraad besteld. Binnen een week op mijn verzoek op kunnen halen. Contact verloopt uitstekend. Bedankt voor de goede service.

Graag gedaan, Marian.

Jeff beoordeelde op 2019-06-18

Duidelijke website met veel keus. Erg goede service. We hebben 3 armbanden besteld. 2 heren en 1 dames asarmband. De vragen die werden gesteld via WhatsApp werden keurig beantwoord en ook bij een wat langere levertijd op 1 van de armbanden werd goed gecommuniceerd. Je ziet dat er hart is voor de zaak. Erg belangrijk gezien de producten. Ga zo door! We zijn zeer tevreden klanten.

Reactie van Eturnal:
Dank voor je mooie woorden, Jeff

Denise de Jong beoordeelde op 2019-06-05

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling en in het bijzonder de afhandeling. Goede en betrouwbare service. Pakket was snel thuis.

Dank je wel, Denise

Lenie Witteveen beoordeelde op 2019-05-05

Goede, meedenkend en medelevend. Een echte aanrader. Heb nu een mooi aandenken aan mijn man

Graag gedaan, Lenie.

Goos Maria beoordeelde op 2019-04-26

Mijn beoordeling is kort : gewoon top! Ontvangst en medeleven, hulp bij beslissen van wat je precies wil, afhandeling van perfecte mooie kwaliteit! Proficiat mevr SLOOT, u krijgt van ons voor alles een volle 10/10. Mijn broer blijft in ons midden mede door uw hulp

Reactie van Eturnal:
Lieve Maria, heel graag gedaan en bedankt voor de mooie woorden.

Carolien beoordeelde op 2019-04-05

Mooi product, goede communicatie en goede service. Zeer tevreden!

Dank je wel Carolien.

Jacqueline beoordeelde op 2019-03-12

Duidelijke website met een ruime keus.
Heel goed geholpen en goede service.
De asarmband voor mijn zoon is echt van een mooie kwaliteit.Heel fijn dat er ook een advies bij zat voor de verzorging
Héél tevreden. Eturnal is echt een aanrader.

Dank je wel, Jacqueline.

Peter van der Raaij beoordeelde op 2019-03-04

Vriendelijk en professioneel geholpen en wordt voor je gekeken en gezocht voor wat jij wil .Ik ben zeer tevreden

Reactie van Eturnal:
Dank je wel Peter. En ja, sommige producten hebben helaas een iets langere levertijd maar je krijgt wel heel mooie producten.

Erik W. beoordeelde op 2019-02-27

Van begin tot eind goed en fijn geholpen. Alles netjes geregeld.

Graag gedaan, Erik.

Kim beoordeelde op 2019-01-02

Heel blij met mijn sieraad! Een mooier kerstcadeau is er niet. Ik had nog wat extra vraagjes en dit werd netjes beantwoord via whatsapp. Het as bij haar afleveren was ook mogelijk.

Fijn te horen, Kim.

Severine Eerdekens beoordeelde op 2018-12-19

Uiterst tevreden met de asarmband die ik besteld had voor mijn zoon. Hij is heel mooi. Ook met de persoonlijke service ben ik heel tevreden. Er waren wat problemen met het opsturen van de as vanuit België, maar Clarita heeft alles heel goed opgevolgd en zo is alles nog in orde gekomen, het gaat tenslotte over heel gevoelige en persoonlijke dingen. Ik ben haar heel dankbaar voor de goede afloop en daarom kan ik Eturnal iedereen aanraden.

Dank je wel, Severine

Rene beoordeelde op 2018-12-02

Zeer tevreden met mijn bestelling bij Eturnal. Bestelling werd heel goed verpakt afgeleverd en zag er in werkelijkheid nog beter uit dan op de website.

Dank je wel, Rene

Stefanie Canninga beoordeelde op 2018-09-21

Ik ben super tevreden dat ik mijn hanger bij Eturnal heb besteld. Mijn abeloneschelp die in de hanger kwam mocht ik zelf uitzoeken, Clariata stuurde me 3 foto's met hele mooie schelpen. De persoonlijke benadering en uitstekende service staan hoog in het vaandel.

Reactie van Eturnal:
Fijn te horen dat je tevreden bent, Stefanie

Francine Annaert beoordeelde op 2018-09-07

Ik ben zeer tevreden over Eturnal. Ik had zelf een idee over een spiraal met een glazen bal met het as erin verwerkt. Toevallig had ze daar zelf ook een keer over nagedacht maar niet verder uitgewerkt. Nu door mijn bestelling is hij daar ook te bestellen. Ik ben er erg blij mee. Precies wat ik voor ogen had. Nogmaals bedankt.

Reactie van Eturnal:
Heel graag gedaan en ik ben er van overtuigd dat er meer bestellingen gaan komen voor deze mooie as in glas spiraal.