Beurtschipper 77
2152 LV Nieuw Vennep

9,9

Lenie Witteveen beoordeelde op 2019-05-05

Goede, meedenkend en medelevend. Een echte aanrader. Heb nu een mooi aandenken aan mijn man

Graag gedaan, Lenie.

Goos Maria beoordeelde op 2019-04-26

Mijn beoordeling is kort : gewoon top! Ontvangst en medeleven, hulp bij beslissen van wat je precies wil, afhandeling van perfecte mooie kwaliteit! Proficiat mevr SLOOT, u krijgt van ons voor alles een volle 10/10. Mijn broer blijft in ons midden mede door uw hulp

Reactie van Eturnal:
Lieve Maria, heel graag gedaan en bedankt voor de mooie woorden.

Carolien beoordeelde op 2019-04-05

Mooi product, goede communicatie en goede service. Zeer tevreden!

Dank je wel Carolien.

Jacqueline beoordeelde op 2019-03-12

Duidelijke website met een ruime keus.
Heel goed geholpen en goede service.
De asarmband voor mijn zoon is echt van een mooie kwaliteit.Heel fijn dat er ook een advies bij zat voor de verzorging
Héél tevreden. Eturnal is echt een aanrader.

Dank je wel, Jacqueline.

Peter van der Raaij beoordeelde op 2019-03-04

Vriendelijk en professioneel geholpen en wordt voor je gekeken en gezocht voor wat jij wil .Ik ben zeer tevreden

Reactie van Eturnal:
Dank je wel Peter. En ja, sommige producten hebben helaas een iets langere levertijd maar je krijgt wel heel mooie producten.

Erik W. beoordeelde op 2019-02-27

Van begin tot eind goed en fijn geholpen. Alles netjes geregeld.

Graag gedaan, Erik.

Kim beoordeelde op 2019-01-02

Heel blij met mijn sieraad! Een mooier kerstcadeau is er niet. Ik had nog wat extra vraagjes en dit werd netjes beantwoord via whatsapp. Het as bij haar afleveren was ook mogelijk.

Fijn te horen, Kim.

Severine Eerdekens beoordeelde op 2018-12-19

Uiterst tevreden met de asarmband die ik besteld had voor mijn zoon. Hij is heel mooi. Ook met de persoonlijke service ben ik heel tevreden. Er waren wat problemen met het opsturen van de as vanuit België, maar Clarita heeft alles heel goed opgevolgd en zo is alles nog in orde gekomen, het gaat tenslotte over heel gevoelige en persoonlijke dingen. Ik ben haar heel dankbaar voor de goede afloop en daarom kan ik Eturnal iedereen aanraden.

Dank je wel, Severine

Rene beoordeelde op 2018-12-02

Zeer tevreden met mijn bestelling bij Eturnal. Bestelling werd heel goed verpakt afgeleverd en zag er in werkelijkheid nog beter uit dan op de website.

Dank je wel, Rene

Stefanie Canninga beoordeelde op 2018-09-21

Ik ben super tevreden dat ik mijn hanger bij Eturnal heb besteld. Mijn abeloneschelp die in de hanger kwam mocht ik zelf uitzoeken, Clariata stuurde me 3 foto's met hele mooie schelpen. De persoonlijke benadering en uitstekende service staan hoog in het vaandel.

Reactie van Eturnal:
Fijn te horen dat je tevreden bent, Stefanie

Francine Annaert beoordeelde op 2018-09-07

Ik ben zeer tevreden over Eturnal. Ik had zelf een idee over een spiraal met een glazen bal met het as erin verwerkt. Toevallig had ze daar zelf ook een keer over nagedacht maar niet verder uitgewerkt. Nu door mijn bestelling is hij daar ook te bestellen. Ik ben er erg blij mee. Precies wat ik voor ogen had. Nogmaals bedankt.

Reactie van Eturnal:
Heel graag gedaan en ik ben er van overtuigd dat er meer bestellingen gaan komen voor deze mooie as in glas spiraal.

Helen Verzijden beoordeelde op 2018-09-05

Hoe droevig ook de reden dat we met Clarita contact moesten zoeken, zijn we toch heel erg gesterkt met de service en de producten die ze heeft gemaakt/geleverd.
Haar persoonlijke betrokkenheid en jaren lange ervaring maken dat we tot een stel prachtige gedenkobjecten zijn gekomen.

Goede snelle en heldere communicatie vanaf het eerste contact tot het afleveren van het laatste product.

Al met al kan ik Eturnal dus van harte aanbevelen

Dank je wel Helen.

Miriam van Gool beoordeelde op 2018-07-01

Heel blij met m’n ring waarin het as van mijn moeder verwerkt is. Fijn contact met eigenaresse Clarisa. Ik had er moeite mee om het as op te sturen, maar langs brengen was geen enkel probleem. Ruim n week later kon ik mijn ring al ophalen. Top!!

Dank je, Miriam

Saskia Janssen beoordeelde op 2018-06-21

Ik ben zeer tevreden over de bestelling bij Eturnal. We hebben meerder keren fijn mail contact gehad en alles was erg duidelijk. Daarnaast ben ik erg blij met het resultaat en zal ik Eturnal zeker aanraden in de toekomst.

Reactie van Eturnal:
Bedankt voor de beoordeling en de aanbevelingen

Romilde & Fam beoordeelde op 2018-06-16

Onze familie is meer dan tevreden met de verschillende glasrelieken . Allemaal even mooi . Clarita heeft ons enorm gesteund met het uitzoeken ervan . Tevens ook een super blij met de mooie as-armband . Ik zal deze met trots dragen . Clarita is een warme en lieve vrouw . Dit is super fijn als je in een verdrietige tijd toch iets moois en dierbaars wiltuit zoeken . Wij bevelen haar dan ook echt aan , geen twijfel mogelijk ! Alles op afgesproken tijdklaar . TOP !!

Reactie van Eturnal:
Lieve Romilde en familie, bedankt voor deze mooie waardering

Erik Hollenberg beoordeelde op 2018-05-06

Heel tevreden met de zorgvuldige manier waarop ons reliek tot stand is gekomen. Clarita gaat met warmte en respect om met de nagedachtenis zonder daarin door te slaan. De toelichting van de glasblazer hoe met de asresten is omgegaan vond ik persoonlijk fijn om te krijgen. Wij hebben een heel mooi aandenken en bevelen haar van harte aan.

Reactie van Eturnal:
Dank je wel voor je mooie woorden, Erik

Carmen beoordeelde op 2018-05-01

Clarita is zeer geduldig en denkt goed mee. Heel fijn dat het contact ook zo persoonlijk was. Je vertrouwt iemand toch iets dierbaars toe.

Reactie van Eturnal:
Het persoonlijk contact vind ik zelf ook altijd erg prettig. Bedankt voor je reactie Carmen.

M. beoordeelde op 2018-04-24

Clarita heeft er voor gezorgd dat het door mij bestelde artikel met spoed geleverd werd, zodat het alsnog op tijd was voor een speciale gelegenheid.
Ook de communicatie via de mail verliep vlot, bedankt.

Reactie van Eturnal:
Fijn te horen dat hij op tijd was, M !

Danny beoordeelde op 2018-04-20

Clarita heeft met veel zorg en precisie de as van mijn man verwerkt in - onder andere - een dromenvanger. Erg mooi geworden!

Graag gedaan, Danny.

Demi Hasper beoordeelde op 2018-04-18

Erg tevreden! Een asarmband besteld voor mijn oma, er werd duidelijke uitleg gegeven over het versturen van de as en wat er over bleef netjes terug gekregen. Hiernaast was de armband super mooi! Zeker een aanrader om hier iets te bestellen.

Dank je wel Demi.