Beurtschipper 77
2152 LV Nieuw Vennep

9,9

Miriam van Gool beoordeelde op 2018-07-01

Heel blij met m’n ring waarin het as van mijn moeder verwerkt is. Fijn contact met eigenaresse Clarisa. Ik had er moeite mee om het as op te sturen, maar langs brengen was geen enkel probleem. Ruim n week later kon ik mijn ring al ophalen. Top!!

Dank je, Miriam

Saskia Janssen beoordeelde op 2018-06-21

Ik ben zeer tevreden over de bestelling bij Eturnal. We hebben meerder keren fijn mail contact gehad en alles was erg duidelijk. Daarnaast ben ik erg blij met het resultaat en zal ik Eturnal zeker aanraden in de toekomst.

Reactie van Eturnal:
Bedankt voor de beoordeling en de aanbevelingen

Romilde & Fam beoordeelde op 2018-06-16

Onze familie is meer dan tevreden met de verschillende glasrelieken . Allemaal even mooi . Clarita heeft ons enorm gesteund met het uitzoeken ervan . Tevens ook een super blij met de mooie as-armband . Ik zal deze met trots dragen . Clarita is een warme en lieve vrouw . Dit is super fijn als je in een verdrietige tijd toch iets moois en dierbaars wiltuit zoeken . Wij bevelen haar dan ook echt aan , geen twijfel mogelijk ! Alles op afgesproken tijdklaar . TOP !!

Reactie van Eturnal:
Lieve Romilde en familie, bedankt voor deze mooie waardering

Erik Hollenberg beoordeelde op 2018-05-06

Heel tevreden met de zorgvuldige manier waarop ons reliek tot stand is gekomen. Clarita gaat met warmte en respect om met de nagedachtenis zonder daarin door te slaan. De toelichting van de glasblazer hoe met de asresten is omgegaan vond ik persoonlijk fijn om te krijgen. Wij hebben een heel mooi aandenken en bevelen haar van harte aan.

Reactie van Eturnal:
Dank je wel voor je mooie woorden, Erik

Carmen beoordeelde op 2018-05-01

Clarita is zeer geduldig en denkt goed mee. Heel fijn dat het contact ook zo persoonlijk was. Je vertrouwt iemand toch iets dierbaars toe.

Reactie van Eturnal:
Het persoonlijk contact vind ik zelf ook altijd erg prettig. Bedankt voor je reactie Carmen.

M. beoordeelde op 2018-04-24

Clarita heeft er voor gezorgd dat het door mij bestelde artikel met spoed geleverd werd, zodat het alsnog op tijd was voor een speciale gelegenheid.
Ook de communicatie via de mail verliep vlot, bedankt.

Reactie van Eturnal:
Fijn te horen dat hij op tijd was, M !

Danny beoordeelde op 2018-04-20

Clarita heeft met veel zorg en precisie de as van mijn man verwerkt in - onder andere - een dromenvanger. Erg mooi geworden!

Graag gedaan, Danny.

Demi Hasper beoordeelde op 2018-04-18

Erg tevreden! Een asarmband besteld voor mijn oma, er werd duidelijke uitleg gegeven over het versturen van de as en wat er over bleef netjes terug gekregen. Hiernaast was de armband super mooi! Zeker een aanrader om hier iets te bestellen.

Dank je wel Demi.

Johan beoordeelde op 2018-03-26

Alles verliep zeer vlot en super vriendelijk ook al was ik een lastige belg. Deze mensen verdienen het om zaken mee te doen zijn zeer tevreden ook over de kwaliteit van de producten.

Reactie van Eturnal:
Je was absoluut niet lastig, Johan. Ik was degene die een beetje moeilijk deed.

Laura de Mol- de Waal beoordeelde op 2018-03-26

Ik heb op deze site een prachtige boomstam gevonden en bij aflevering was hij nog mooier dan gehoopt. De levering ging ook snel en binnen de aangegeven levertijd. Bij telefonisch contact werd ik erg vriendelijk en servicegericht geholpen.

Reactie van Eturnal:
Fijn dat je zo tevreden bent, Laura

Yvonne beoordeelde op 2018-03-21

Zeer tevreden over het resultaat van mijn ring. Clarita adviseert uitstekend. Een ruime keuze aan diverse artikelen.

Goed te horen, Yvonne

Marjan beoordeelde op 2018-03-11

Erg tevreden! Ik wilde graag wat as in een medaillon verwerkt hebben. Zij gaf mij goede tips om dit te versturen etc. Ook achteraf had ik vragen gemaild die binnen 10 min beantwoord waren.

Ben super blij met mijn medaillon, bedankt!

Graag gedaan, Marjan

Jac. beoordeelde op 2018-03-03

Fijne en super snelle service.

Graag gedaan, Jac.

Louisa beoordeelde op 2018-02-19

Warme service, prachtig sieraad.

Dank, Louisa.

Joyce beoordeelde op 2017-12-02

Eturnal is een betrouwbare en zeer servicegerichte webwinkel. Eigenaresse Clarita denkt goed met je mee en zorgt met haar mooie producten voor een blijvende en tastbare herinnering.

Graag gedaan, Joyce.

Vriendelijke groeten,Els beoordeelde op 2017-11-28

Dag Clarita,
Ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Het is een mooi halssierraad geworden en alles is snel en correct afgehandeld.

Graag gedaan, Els.

H. van der Wielen beoordeelde op 2017-10-31

Ik had een mooie heren asarmband gezien op de website van Eturnal maar had er nog wat vragen over. Clarita heeft me gebeld en al mijn vragen beantwoord.
De bestelling verliep voorspoedig. Telefonisch nog één en ander doorgesproken over hoe ik het ornament afgewerkt wilde hebben en alles is keurig in orde gekomen. Ook de levering verliep voorspoedig en helemaal naar wens. Ik kan Eturnal aan iedereen aanraden.

Dank je wel, Henry.

Josien van Dalen beoordeelde op 2017-10-22

Clarita zorgt ervoor dat alles goed en netjes verzorgt wordt. Je kan vooraf al je vragen bij haar kwijt welke snel en keurig beantwoordt worden. De service is top! Je kan met een gerust hart een bestelling plaatsen en het as van jouw dierbare opsturen. Ik heb dit per aangetekende post gedaan en werd op de hoogte gebracht dat de as goed aangekomen was.
Je krijgt van te voren de incaditie met hoelang het duurt dat je bestelling klaar is.
Ik werd netjes door Clarita gebeld dat mijn bestelling er was en zij het ging opsturen.
De bestelling was heel goed verpakt en het ooverige as zat er netjes weer bij.
Dus twijfel niet, als je een herdenking van een dierbare wil hebben, kan je gewoon bij Eturnal zonder problemen je bestelling plaatsen.
Bedankt voor jouw super service Clarita!

Reactie van Eturnal:
Fijn dat jullie zo tevreden zijn, Josien. Veel troost van jullie Asrelieken.

Mariëlle beoordeelde op 2017-10-14

Super goede service. Alles is snel en makkelijk geregeld. Wanneer er nog vragen zijn, worden die duidelijk en snel beantwoord. Een heel mooi sieraad uiteindelijk kunnen vinden waar ik zeer blij mee ben.

Reactie van Eturnal:
Dank voor je mooie woorden, Mariƫlle.

Talitha beoordeelde op 2017-10-04

Zeer tevreden,het medaillon wat wij wilde was tijdelijk uitverkocht maar na mailcontact bijbesteld en binnen 1 week bij ons in huis!

Bedankt, Talitha