Zijlsterraklaan 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Judith Monsma beoordeelde op 2018-07-15

Ik vind de parfum erg snel weer vervlogen en heb dan nog de intense..
De geur komt ook totaal niet overeen.. jammer de andere geur die ik alijd heb is wel prima! Overigens wel prima service!

B. Murray beoordeelde op 2018-07-15

Ben tevreden met mijn bestelling. Ik raad deze webwinkel aan.

Marianne Staats van de Ven beoordeelde op 2018-07-13

Els Bek-de winter beoordeelde op 2018-07-10

Antoinette Hobelman beoordeelde op 2018-07-10

A. Tol beoordeelde op 2018-07-07

Linda Sahin-Pruijn beoordeelde op 2018-07-05

Ik heb voor de eerste keer wat samples besteld op 22 juni. Ik hoopte deze snel te ontvangen zodat ik in de maand juni nog de grotere flessen kon bestellen tegen de aanbiedingsprijs. Helaas ontving ik de samples pas op 3 juli dus was de actieperiode weer voorbij. Erg slechte ervaring dus, ik weet niet of ik nog ga bestellen bij deze webshop.

Jeffrey Loosman beoordeelde op 2018-07-03

Ewelina Kunc beoordeelde op 2018-07-03

Ik heb de helft van de bestelling ontvangen

Janine Koomans beoordeelde op 2018-07-03

Heb al eerder bestellingen gedaan en toen was ik wel tevreden. Echter, bij mijn laatste bestelling werd 1 product niet geleverd, terwijl ik deze wel heb betaald. Heb ook geen bericht gekregen dat de parfum niet meer leverbaar was. Ook vind ik de levertijd van de producten vrij lang.

Coby Lagemaat vd beoordeelde op 2018-07-03

thea kaag beoordeelde op 2018-07-02

Hans Oppeneer beoordeelde op 2018-07-01

Emma Herms beoordeelde op 2018-07-01

Lellebel beoordeelde op 2018-07-01

Ik geloofde geen woord van het hele fm verhaal, en na gegoogle las ik alleen maar positieve reacties. Dus heb wat geurtjes gekocht die altijd heb. Nu heb ik dus 4 flesjes waar ik normaal niet eens 1 van mijn vaste luchtjes voor heb. Het gaat enkel om t luchtje en omdat ik mijn vaste luchtjes dus door en door ken ben ik ZWAAR teleurgesteld in de fm parfum. De luchtjes hebben er iets van weg, en de geur vervliegt razendsnel. Dit zou geen parfum mogen heten. Ik gebruik ze nu maar als toilet verfrisser. Ik snap werkelijkwaar niet al die berichten dat t zo goed is. Ik heb er 4 en ze blijven allemaal niet lang zitten ( ook de intense niet) terwijl ik mijn originele de volgende ochtend tijdens t douchen nog ruik.

* ik heb bij 2 verschillende fm shops besteld omdat ik nog 1 luchtje wou die de ander niet had. Bij ze alle2 is het wel netjes en snel verzonden*

Diana Hop beoordeelde op 2018-06-29

Heel tevreden snelle verzending en goed verpakt.

Mandy van Huijgevoort beoordeelde op 2018-06-26

Sophia beoordeelde op 2018-06-25

Gonny Rooding beoordeelde op 2018-06-24

Artikelen werden niet geleverd, bij navraag onduidelijk antwoord per mail. Na 14 dagen 1 artikel geleverd andere voorlopig niet leverbaar.

Jurgen Eltink beoordeelde op 2018-06-21