Zijlsterraklaan 16

waarom

Bas van Houdt beoordeelde op 2018-11-20

Debby van Rietschoten beoordeelde op 2018-11-20

Lenze Lem beoordeelde op 2018-11-18

Duidelijk snel en goed product.

A.H.C. Verhulst beoordeelde op 2018-11-18

Had zondag besteld en pas woensdag de bestelling binnen.

H Luurtsema beoordeelde op 2018-11-18

Laurette Bonink beoordeelde op 2018-11-18

Cobie Brouns beoordeelde op 2018-11-18

Thea Berkhout beoordeelde op 2018-11-14

angelique eek beoordeelde op 2018-11-12

Anita Bremer beoordeelde op 2018-11-11

lekker snel geleverd daar houd ik van

Marcel van Os beoordeelde op 2018-11-10

Slechte service. Telefonisch of per mail heel slecht te bereiken. Producten kloppen niet met de beschrijving. Voorbeeld. De INTENSE geuren horen 30% geurconcentraat te hebben. Worden verkocht met gewoon 20%. Je betaald er wel voor.
Dus ja, opzoek naar een andere shop.

M. van Os beoordeelde op 2018-11-07

2e of 3e bestelling nu. Bij alle bestellingen was er iets aan de hand. Nu 3 geuren besteld, 3 geuren op de factuur doorberekend maar na openen van pakje bleken er maar 2 geurtjes in te zitten. Op de pakbon stonden ook maar 2 gepicked.
Zonder communicatie gewoon geleverd.
Telefonisch contact gehad ( ook de andere keren ) maar het enige wat er uit de telefoonbeantwoordster komt is...".. ik kan alleen maar doorgeven dat u gebeld heeft, en laat u zo snel mogelijk contact met u opnemen..." ( beter ga je er zelf achteraan.
Service is ver te zoeken. Mensen wel laten betalen en vervolgens lang laten wachten en niet communiceren. Misschien voor mij weer een "jammer-momentje", maar toch alweer de zoveelste.

Hennie van Steenwijk beoordeelde op 2018-11-04

Alles goed geregeld.De bestelling ging vlot.
Keurig!!!

Andrea Heller beoordeelde op 2018-11-04

Petra Boom beoordeelde op 2018-11-04

Ik heb al vele malen besteld bij FM group. Deze keer was de bestelling niet compleet, jammer.
Mooie geuren hebben ze, uitstekende kwaliteit

Marion Geluk beoordeelde op 2018-11-03

M.E Pfalz beoordeelde op 2018-11-02

Caroline Quispel beoordeelde op 2018-11-02

Chantal vdPoek beoordeelde op 2018-11-02

Super snelle levering en heerlijke geuren voor een mooie prijs .!

Monique Brouwer beoordeelde op 2018-11-01

De samples waren niet bij de zending, maar dit is weer recht gezet.