Zijlsterraklaan 16

Lees
waarom

Gerda Van Dijk beoordeelde op 2019-03-17

Lucienne De Jong beoordeelde op 2019-03-17

Prima geregeld en snel binnen.

Miranda Wayop beoordeelde op 2019-03-17

joke vos beoordeelde op 2019-03-13

Ine Hobus beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering lekkere parfum ik ben fan

Karin de Cuba beoordeelde op 2019-03-10

lea peters beoordeelde op 2019-03-10

Lekkere geuren en snelle levering

Bert Kops beoordeelde op 2019-03-06

Sevda Cacan beoordeelde op 2019-03-06

Hennie Wilkens beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering bij een goede verpakking

cindy jagers beoordeelde op 2019-03-04

Willemijn van den Berg beoordeelde op 2019-03-04

Tevreden! Ik werd op de hoogte gehouden van de voortgang. Het pakket was in 5 werkdagen bezorgd.

Mireille van Mierlo beoordeelde op 2019-03-03

Corry De Laat beoordeelde op 2019-03-03

Ik kreeg netjes na mijn bestelling een mail hoever ze waren met mijn bestelling .Ik kreeg hem keurig na 3 dagen .

Gerda Beernink beoordeelde op 2019-03-03

Janneke van de Logt beoordeelde op 2019-02-25

Mj Gil beoordeelde op 2019-02-24

A.H.C. Verhulst beoordeelde op 2019-02-24

Door dat mijn adres niet goed op het pakket stond aangegeven met het verkeerde huisnummer en postcode was het lastig om het pakket bij het postkantoor op te halen. Hier gaarne beter op letten.

thea kaag beoordeelde op 2019-02-17

Ben heel tevreden met me luchtje van fm 09

R van Esschoten beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering van het product