Zijlsterraklaan 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Daniel De vries beoordeelde op 2018-09-23

Goeie service, alleen de testers beter in een spray vorm maken dan met zo een stokje

Nicole Embregts beoordeelde op 2018-09-23

Wendy Klooster beoordeelde op 2018-09-23

Het luchtje (nr 24) is veranderd van samenstellig wat de geur helaas niet ten goede komt.

Hennie Smit beoordeelde op 2018-09-16

Ans van Dijk beoordeelde op 2018-09-15

Marka van Twist beoordeelde op 2018-09-15

Rhysha Leito beoordeelde op 2018-09-14

NATHALIE WAUTERS beoordeelde op 2018-09-11

Imran Bhatti beoordeelde op 2018-09-11

Hennie Oosterink beoordeelde op 2018-09-04

Na betaling kwam 2 dagen later de bestelling al.

l.l van Gameren beoordeelde op 2018-09-04

MB Groot beoordeelde op 2018-09-02

Ik was gewend dat ik de bestelling de volgende dag zou ontvangen maar het duurde nu 3 werkdagen langer!
Zal wel druk geweest zijn.
Verder uitstekend

Wim van Saase beoordeelde op 2018-09-02

RG beoordeelde op 2018-09-02

Nette afhandeling. Snelle levering.

Heel goed product. Wel jammer dat geuren van de eau de toilette zo summier wordt beschreven

Jeremy De jonge beoordeelde op 2018-09-02

linda kramer beoordeelde op 2018-09-02

Snel
Goed verpakt
Zoals het hoort als je iets besteld!

Evie Schouten beoordeelde op 2018-09-02

Wil Jongerden beoordeelde op 2018-09-02