Zijlsterraklaan 16

waarom

Corrie van Tongerloo beoordeelde op 2019-05-20

Maggie beoordeelde op 2019-05-19

Rob Buijs beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering en de geuren zijn top

R van Esschoten beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden. Ik ha het product snel in huis

Mary-Ann Bogaard beoordeelde op 2019-05-08

Wilma Verzeilberg beoordeelde op 2019-05-06

Prima kwaliteit en service

Margreet Ligthart Schenk beoordeelde op 2019-05-06

Moniqur Dix beoordeelde op 2019-05-06

Marleen Streefkerk beoordeelde op 2019-05-05

Kim Slot beoordeelde op 2019-05-05

Heerlijke dames en heren geur besteld, snel geleverd.

Jamie Immers beoordeelde op 2019-05-05

Wilma Mekenkamp beoordeelde op 2019-05-01

Niccolo Nardella beoordeelde op 2019-04-30

good products and service, fast!

Cindy Nap beoordeelde op 2019-04-30

Jessica Litjes beoordeelde op 2019-04-29

linda beoordeelde op 2019-04-25

Goed snel.perfect verpakt

E. beoordeelde op 2019-04-18

Keurige levering, maar de geuren lijken niet op de geuren waar zij hun 'inspiratie' vandaan halen. Ruiken niet hetzelfde en zijn na het opspuiten zo verdwenen (413, 427 en 480).

Annamarie Dootjes beoordeelde op 2019-04-14

Niet gekregen wat we besteld hebben, na telefonisch contact ook niet terug gebeld.
Zouden ze wel doen....
Vorige keer was ook niet in orde dus dit was de laatste keer dat we hier hebben besteld.

Echt slecht!!

José Luis Mejias Lozano beoordeelde op 2019-04-14

Na bestelling keurig een bevestiging mail en binnen een paar dagen thuisbezorgd.
Al twee keer besteld bij deze site.

Nancy De bruyn beoordeelde op 2019-04-11