Zijlsterraklaan 16

Mystery shopper

Lees
waarom

magda moors beoordeelde op 2017-11-10

mijn pakketje was wel al geopend voordat ik het kreeg ! vind ik niet leuk !!

Kim Braad beoordeelde op 2017-11-06

Prima website. Bestelling redelijk snel in huis.

Els Alkema beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering.

Yetta De ruyter beoordeelde op 2017-10-02

Super service

Marije Beek beoordeelde op 2017-10-02

Mist een product. Heb ik over gemaild helaas nog geen reactie gehad

T. Suppers beoordeelde op 2017-09-24

De bestelling bleef zonder dat er een reden gegeven werd te lang onderweg . .

G.m. Schattorie beoordeelde op 2017-09-24

onvoldoende info over nr 21..dit is nr.21 pure geworden..is niet dezelfde reuk als voorheen. heb al gemaild maar geen bericht gekregen

Monique Kother beoordeelde op 2017-09-20

bestelling was binnen een week binnen mét track en trace code! tussentijds word je op de hoogte gehouden van status bestelling.

TIA Bakker beoordeelde op 2017-09-03

Eenvoudig te bestellen en snelle levering!

Annemieke Beerse beoordeelde op 2017-08-26

Snelle levering. Prima shop.

Sandra Peneux beoordeelde op 2017-08-14

Ik moest wel lang op mijn bestelling wachten, maar ik ben wel trevreden met mijn parfum!!!

Herman van den Broek beoordeelde op 2017-08-07

Snelle levering; goede prijs kwaliteit en makkelijk bestellen.

Pieta Loots beoordeelde op 2017-07-30

Prima web winkel met mijn favoriete geurtje!

Jolanda Foesenek beoordeelde op 2017-07-25

Goede producten

Maureen Aartman beoordeelde op 2017-07-22

Producten werden binnen 2 dagen naar mij verzonden. Ik had alleen niet in de gaten dat ik het pakje via track&trace code moest volgen. Pakje lag al 2 dagen bij ophaalpunt omdat ik had verwacht een sms te krijgen. Weet ik dat voor volgende keer! Producten zijn keurig verpakt.

Monique Caris beoordeelde op 2017-07-12

Makkelijk bestellen en fijn dat ik kan betalen nadat ik de spullen daadwerkelijk heb ontvangen.

Anja Wolter beoordeelde op 2017-07-12

De producten had ik snel in huis en ruiken super lekker

Thomas Dirks beoordeelde op 2017-07-06

Alles verliep vlekkeloos!

Anoniem beoordeelde op 2017-06-25

Goede service en snelle levering. Per abuis kreeg ik een parfum te weinig. Mailtje gestuurd en de ontbrekende parfum met een extraatje werd opgestuurd. Helemaal top.

Simone Krol beoordeelde op 2017-05-30

De producten waren netjes verpakt en goed aangekomen. Een klein puntje was dat de postcode en huisnummer niet klopte en ze het pakket niet konden vinden bij het post afhaalpunt.