Zijlsterraklaan 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Linda Griffioen beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering en goede producten

S Meinders beoordeelde op 2019-01-14

Liesbeth de Jong beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden, ik heb de bestelling snel geleverd gekregen, en er zaten een paar heerlijke geuren bij!!

G.J. Mengerink beoordeelde op 2019-01-13

Top

jan vermeulen beoordeelde op 2019-01-07

Snel en super service

Vermeij beoordeelde op 2019-01-07

Goede service makkelijk te vinden producten en heldere prijzen. Ook de backoffice was snel en netjes in beantwoorden van mijn vraag/ opmerking.

clara rabbers post beoordeelde op 2019-01-07

Marisca Strengers beoordeelde op 2019-01-03

Irma Hoogeveen beoordeelde op 2019-01-02

Janneke Methorst beoordeelde op 2019-01-02

Sandra Van Adrichem beoordeelde op 2019-01-02

Goede klantenservice, na een vraag te hebben gesteld binnen 4 uur al een antwoord.
Snelle levering, goed verpakt.
Fijne producten.

margo laeremans beoordeelde op 2019-01-01

De geur is Chanel Nr 5 en ruikt ook zo. De geur blijft heel de dag hangen en als er wind is kan iedereen genieten die voorbij wandelt.

Bring me Valérie Serneels beoordeelde op 2018-12-31