FM Webshop

FM Webshop

Een webshop met FM Parfums en andere producten van FM World. Bij FM Webshop kun je kiezen uit verschillende betaalmethodes waaronder iDeal en AfterPay & Billink. FM parfums zijn niet alleen goedkoper maar ook sterker, probeer het eens of bestel eerst een parfum sample.
Parfums, Beauty, Voedingssupplementen
8,4
1.372 klantbeoordelingen
Filter 1359 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 778 met beschrijving

• Roopcom Rafael Siesa
    Geverifieerde klant van FM Webshop

wachttijd duurt te lang en geen feedback. maar heb uiteindelijk mijn bestelling ontvangen.

• A
    Review voor FM Webshop

Ik heb vorige week iets besteld en betaald via Mollie. Helaas nog steeds niets binnen gekregen en na een mail gestuurd te hebben, ook geen reactie op gekregen….

• Hoe beoordeel je FM Webshop?

• Kees Van den oever
    Geverifieerde klant van FM Webshop

Goede prijs voor een heerlijke parfum!!!

• Janneke
    Review voor FM Webshop

Bij de bestelling een betaalbevestiging gekregen dat er in 2 a 3 dagen geleverd word.
    Ben nu 2 weken verder en heb nu pas de verzendbevestiging. Dus verwactingen moet je wel aanpassen. Nu hopen dat de bestelling compleet is.

• Toon Meijer
    Geverifieerde klant van FM Webshop

Mijn bestelling had vertraging opgelopen, op mijn volgende bestelling krijg ik 15% korting heel netjes

• Robert van den Berg
    Geverifieerde klant van FM Webshop

Geweldige service! Al heel tevreden klant

• Vrijland
    Review voor FM Webshop

Een week geleden besteld. Levertijd zou 2-3 werkdagen zijn. Nog niets vernomen van FMWebshop na de bevestiging. Ze zijn zowel per email, als via Whatsapp (tel.nr) niet te bereiken en reageren nergens op. Jammer, ik geef het nog tot eind deze week anders ga ik stappen ondernemen.

• Trijntje de Waal
    Geverifieerde klant van FM Webshop

Heel lang op mijn bestelling moeten wachten erg jammer

• edith wiersma

Prima levering, netjes verpakt

• Wilma de Jong
    Geverifieerde klant van FM Webshop

Mooie service en makkelijk te bestellen. Goede prijzen en actieo