Dr. Letteplein 10
3731 JS De Bilt

Tineke van der Reijden zei op 2017-03-29

Zeer vlotte levering en correcte afhandeling.

Hans Zijlmans zei op 2017-03-29

snelle levering top service aanrader

Aart zei op 2017-03-28

Een nieuwe acculader voor de fiets gekocht. Een hele goed behandeling ervaren. Eerst telefonisch besproken ivm een ander type. Hele goede adviezen gekregen.

M.C.M. Vermeulen zei op 2017-03-28

Snelle levering, goede communicatie

T. Blok zei op 2017-03-27

Prima webwinkel en goede service. Tweede accu ook bij Fietsaccuwinkel besteld.
Een accuraat bedrijf :)

B.J.Visser zei op 2017-03-27

Snelle levering en goed produkt

Mevr. A. Schouten zei op 2017-03-27

ik heb sinds vorig jaar mei de nieuwe accu en hij bevalt uitstekend, snelle levering en goed verpakt.
Nooit meer bang dat mijn accu onderweg leeg is doordat ik de oude en de nieuwe heb. Het scheelt met de fietsenwinkel hier meer dan €. 100,00 en als ik er weer één nodig heb bestel ik weer bij u.

l.smits zei op 2017-03-27

Prima service, eerste batterij gaf het na 4jaar op en Ee nieuwe besteld. Bij Fietsaccuwinkel
Alles keurig verzorgd. L.Smits.

Walter Biermans zei op 2017-03-27

Correcte levering binnen afgesproken termijn.

Migchelbrink zei op 2017-03-27

Prima info gekregen. Men wilde niet de duurste accu verkopen, maar de voor mij meest geschikte. Ik gebruik het product nu een jaar, en het voldoet volkomen

J.C. Bos zei op 2017-03-26

Vriendelijke en duidelijke informatie via de telefoon alvorens tot aankoop over te gaan. Snelle levering van een goed product.

F. Bijvank zei op 2017-03-26

Snelle levering.
Scherpe prijs.

M.Altena zei op 2017-03-26

Prima service. En op verzoek ook informatie vooraf via de mail. Snelle reactie en snelle levering. Top!

De Vries zei op 2017-03-26

Prima service, eerste batterij gaf het na 10 dagen op en 5 dagen later (weekend inbegrepen) was ik terug aan het genieten van de nieuwe levering. Bedankt Fietsaccuwinkel.

Johan zei op 2017-03-26

Oplader voor fietsaccu op tijd geleverd en godzijdank geen stortvloed aan reclame mailtjes achteraf.

Guy zei op 2017-03-26

Batterij met lader besteld. Levering duurde ontzettend lang (weken) en kreeg geen informatie hierover waarom. Zelf contact moeten nemen en toen bleek dat er op de lader werd gewacht. Overeengekomen dat batterij en lader apart werden geleverd. Dat ging vlotjes, correct en erg vriendelijk.
Indien men mij proactief geïnformeerd had waarom levering op zich liet wachten had ik zeker een uitstekend gegeven.

Reactie van Fietsaccuwinkel.nl:
Beste Guy,

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij hebben dit inmiddels opgepakt en zorgen er nu voor dat wanneer een product langer op zich laat wachten (omdat wij de laatst beschikbare accu's willen garanderen, zonder 'ligtijd') dan houden wij onze klanten hiervan op de hoogte.

Nogmaals dank voor uw feedback.

Liv - Team Fietsaccuwinkel.nl

Josine Hensbergen zei op 2017-03-26

Accu besteld op vrijdag. Levering op zaterdag. Precies de juiste accu maar wel 100 euri goedkoper dan bij de fietsenwinkel. Super tevreden !!!!

Peter Scharrenberg zei op 2017-03-26

Acculader goede type kunnen bestellen en werd lekker snel geleverd.

P. van der Esch zei op 2017-03-26

Snel geleverd, geen gedoe. Zoals het hoort dus.

Marinus zei op 2017-03-25

Super service, verkeerde accu besteld en daar een telefoontje overgehad. Bleek zelfs degene die we moesten nog iets duurder te zijn maar dat was geen probleem, ze hebben hem gewoon opgestuurd! Goed meegedacht en top service...