Koningsweg 16
3762 EC Soest

Stefan beoordeelde op 2018-04-18

Het was uiteraard weer goed geregeld! Onze tweede bestelling bij fietsaccuwinkel.nl is weer prima verzorgd.

G. VERVAET beoordeelde op 2018-04-17

snelle levering
perfecte lader en verwachting batterij zeer goed

Theo beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering van een platinum accu, nog geen tijd gehad om te testen, zal wel goed komen

J. t. W , Culemborg beoordeelde op 2018-04-16

Weekend accu voor mijn Flyer fiets besteld. Dinsdag bezorgd. Past perfect ook met slot.

Marc Verberne beoordeelde op 2018-04-15

Duidelijk omschreven producten, snelle levering Prijs kwaliteitsverhouding prima !!

Lianne beoordeelde op 2018-04-15

Goede service. Snelle levering ben zeer tevreden. Bedankt.

Debbie beoordeelde op 2018-04-15

Heel tevreden! Snelle levering, netjes verpakt 👍🏼

Fre Westerbaan beoordeelde op 2018-04-14

Fijne zaak. Accu.s besteld en zouden verzonden worden. Echter we waren de volgende dag in de buurt en hebben ze opgehaald. Netjes de verzendkosten terug gekregen. Prima service.

Andras Vanyik beoordeelde op 2018-04-14

snelle verzending, geweldige kwaliteit

casier fernand beoordeelde op 2018-04-11

zeer tevreden voor de vlotte en snelle levering
Hier in Belgie zijn die momenteel niet te verkrijgen

Bedankt

Fam Casier

danny beoordeelde op 2018-04-11

heel tevreden had vrijdagmorgen besteld en de dag erna kreeg ik al mijn bestelling!

H. Torenvlied beoordeelde op 2018-04-11

Goede web-site. Duidelijk en overzichtig

Joop beoordeelde op 2018-04-10

Zeer tevreden,
vlot geleverd, goede communicatie !joo

Hugo uit Oudenaarde B beoordeelde op 2018-04-09

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de service die ik ondervond. Bedankt.
De accu van 17ah heb ik nog maar kort kunnen uittesten, maar ik vermoed aan de trage ontlading te zien, dat ik nog kilometers fietsplezier ga hebben.

WA.Scheffmann beoordeelde op 2018-04-08

Neem nog contact met jullie op.oplader lichtje bleef groen tijden laden terwijl accu leeg was.heb accu op OFF gezet tijdens laden zoals met de vorige oplader moest.na 3 uren was accu nog even leeg als tevoren.ben toen maar gestopt met laden.

rene beoordeelde op 2018-04-08

acculader voor gazelle de volgende dag al afgeleverd prima product moest bij de fietsenwinkel in castricum € 87,50 betalen koste bij jullie € 65,50 incl verzenden prima service

Anton beoordeelde op 2018-04-07

Gewoon geleverd wat ik gevraagd heb (innergy accu) en binnen een paar dagen. Tevreden met jullie.

Jan beoordeelde op 2018-04-07

Snelle levering van een goed product. Acculader is prima.

Mevr. Westmaas beoordeelde op 2018-04-04

Snelle reactie op vragen voorafgaande aan de bestelling.
Zeer snelle levering van de accu.

Katty De Kinder beoordeelde op 2018-04-02

Beste,
Tot op heden is mijn batterij nog steeds niet toegekomen. Noch op het afleveradres noch in het drop-off point. Batterij was op voorraad en na 7 dagen nog niets gekregen. Reeds 2 maal tevergeefs naar drop-off-point gereden. Paasweekend zonder elektrische fiets moeten doorbrengen. Op 3/04/2018 uiteindelijk toch de batterij kunnen afhalen. Vermoedelijk heeft de koerier (post.nl) het pakje niet op de ingescande datum achtergelaten op het drop-off-point. Zaterdag 31/03/2018 ben ik daar geweest en heb zelfs mee mogen zoeken in de winkel tussen de pakjes. Toen lag het er niet. Vandaag echter wel...????