Koningsweg 16
3762 EC Soest

Freddy Mulder beoordeelde op 2019-06-18

Verpakking had iets steviger gekund , zat nu in een envelop met nopjesfolie.

Willems beoordeelde op 2019-06-18

Accu stuk, en omdat ik ze allebei stuk had wij vanuit Veenendaal er naar toe rijden, we werden heel goed geholpen.
Ze hadden er eén op voorraad en ondertussen konden wij een bak koffie pakken.
Je wordt daar goed geholpen en ook als je wat vragen telefonisch hebt .
Hier is service en klantvriendelijkheid, daar kom ik graag de volgende keer terug.
Fam Willems

J.Pullen beoordeelde op 2019-06-17

Snelle, goede behandeling en aflevering.

herman couché beoordeelde op 2019-06-17

vriendelijke en correcte hulpverlening aan telefoon
komen belofte na voor snelle levering ook naar België

Geert beoordeelde op 2019-06-17

Prima service, op alles niks aan te merken.

Rosanne beoordeelde op 2019-06-17

Heb mijn lader besteld en de dag daarna had ik hem al.
Super service

Christine Meys beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden , de bestelling geplaatst op dinsdagavond en geleverd in Spanje op maandagmorgen , blij dat ik weer lekker kon fietsen . Bedankt.

Josef beoordeelde op 2019-06-14

Freundlich, kompetent und sehr schnell geliefert.

Filip beoordeelde op 2019-06-11

Heel tevreden, echt kwaliteit en nooit gedacht dat het zo snel geleverd zou zijn in België, bedankt!

Koen van Dijk beoordeelde op 2019-06-11

Een uitstekende en vriendelijke service. Ik heb mijn product op kunnen halen in Soest, ben daar vriendelijk ontvangen en mijn bestelling lag keurig klaar.

Frans beoordeelde op 2019-06-10

Prima prijs en snelle levering. Dik tevreden.

C Hoes beoordeelde op 2019-06-10

Supersnelle levering

Oosterveer beoordeelde op 2019-06-10

Na bestelling van een acculader werd deze keurig de volgende dag geleverd. Ook telefonisch contact met de klantenservice was zeer naar tevredenheid. Fietsaccuwinkel..... Bedankt!

Anneke de Lange. beoordeelde op 2019-06-10

Ben zeer tevreden over de snelle service dat ik de accu thuis had.
Vooral ook omdat je zelf het ophaal punt kunt bepalen en je bestelling kan volgen.
De accu was ook goed verpakt.
Kan met deze nieuwe accu weer met een gerust hart fietsen naar mijn werk.
Bedankt dat jullie het fietsen voor mij relaxed en gezellig maakt.

b.kerkdijk beoordeelde op 2019-06-09

snelle levering en accu getest en ben tevreden weer meer km zoals aangegeven

Marianne Peters beoordeelde op 2019-06-09

Snelle correcte levering. Ben tevreden over product maar terug zenden bij eventueel niet tevreden zijn zou ook makkelijk gaan

Willem Brouwer beoordeelde op 2019-06-09

was op zoek naar elektrische fiets (2e de hands) heb geen geld voor een hele dure had een Batavus Genova gezien info beken over de accu toen op deze site gekeken en deze accu word hier nieuw en origineel aangeboden dus fiets gekocht de accu hier besteld werd snel geleverd en ook zeer goed verpakt accu opgeladen en de eerste 50 km lekker gefietst met ondersteuning.
Zeer tevreden over Fietsaccuwinkel.nl snelle levering en een goed werkend product raad iedereen aan bij aankoop 2 de hands elek.fiets om eerst hier ff te kijken voor nieuwe accu.

Roel beoordeelde op 2019-06-09

Snelle levering van originele Bosch accu voor mijn Cannondale Mavaro. Ik werd goed geholpen. Op de website werd een invulveld getoond voor een kortingscode. Die blijkt bij info echter nooit uitgegeven te zijn. Kleine tip: verwijder die window.

Mirjam beoordeelde op 2019-06-06

snelle levering en duidelijke onderhoud uitleg op de site

Ellen beoordeelde op 2019-06-05

Snelle service en zeer vriendelijke mensenellen