Kattenbosch 87
5243 SJ Rosmalen

F de Flyer beoordeelde op 2017-11-23

Ben zeer tevreden met de vlotte levering van de accu en de lader
en alles functioneerd volgens verwachting

Manon beoordeelde op 2017-11-20

Perfecte snelle levering voor een zeer goede prijs!

Maaike beoordeelde op 2017-11-20

Zeer tevreden. Volgende dag mijn bestelling in huis en zat netjes verpakt en werkt goed

G.Hoogendoorn beoordeelde op 2017-11-19

Correcte vlotte levering
Acculader past en werkt.

Anna beoordeelde op 2017-11-19

Snelle levering en snel antwoord op een vraag op de mail. Prima. Enige minpunt, de accu gaat heel zwaar in de bagagedrager en sluit niet naadloos aan op het contact punt in de fiets. Dat zal aan de accufabrikant liggen en niet aan de winkel. De accu doet het wel maar ik hou mijn hart vast voor een onverwachte bui regen.

Franca beoordeelde op 2017-11-19

Goede informatie op de site zodat je zeker weet dat je de goede fietsaccessoires bestelt. Snel in huis. Track & trace is fijn, ook dat je het bij een Post.nl punt kunt laten bezorgen.

Karin beoordeelde op 2017-11-19

Levertijd normaal.
Acculader prima.

Mark beoordeelde op 2017-11-19

Uiterst tevreden, had per ongeluk twee laders besteld. Na een mailtje was
's anderendaags mijn geld reeds terug gestort van één bestelling.

Jaap beoordeelde op 2017-11-18

Zeer snelle levering.helaas verkeerd besteld dus retour gestuurd.
Ook heel snel geld weer terug gestort. Volgende accu ook heel snel geleverd. Ook mail word netjes snel beantwoord.

Ewout de Graaf beoordeelde op 2017-11-17

De acculader die ik ontving werkte helaas niet - gelukkig kon ik even langs bij het servicepunt met acculader en accu, en daar bleek het probleem aan de accu te liggen en niet aan de lader. Geen nood, met een trucje werd de accu weer geactiveerd, en hebben we alles nu weer aan de slag.

Marc beoordeelde op 2017-11-16

snel en correct geleverd
De accu is perfect zoals de originele van mijn fiets (Sparta C3)
Prijs 200 euro ( leveringskosten en betalingingskosten niet meegerekend) goedkoper dan in de winkel (gelijk aan de oorspronkelijke prijs van de accu toen ik de fiets kocht)
Wel eigenaardig voor Belgische klanten dat er bij betaling via kredietkaart of bankcontact kosten aangerekend worden...is hier niet de gewoonte.
Levensduur van de batterij natuurlijk nog niet gekend.

Cynthia beoordeelde op 2017-11-15

Zeer tevreden: snelle levering (dinsdag besteld, donderdag geleverd in België). Past perfect en laadt goed op. Precies dezelfde als degene die ik had. Gewoon top!!

Joost B. beoordeelde op 2017-11-15

Goede ervaring: makkelijk besteld, duidelijke site en werd goed op de hoogte gehouden. Vlot in huis en hij doet wat hij moet doen!

Deckers beoordeelde op 2017-11-15

Ben zeer tevreden over de accu die ik heb besteld

Hans Remmerswaal beoordeelde op 2017-11-14

Accu tbv mijn Kalkhoff Ebike snel en goedkoop geleverd, mede door het meedenken en snel en helder communiceren van Cecile, bedankt Cecile.
Mijn fietshandelaar rekende Euro 210,- meer voor dezelfde accu met gelijke garantie-voorwaarden!!! Kortom een dikke UITSTEKEND.

B.J.van Noort beoordeelde op 2017-11-13

Zeer tevreden!
De door mij bestelde Boschfietsaccu was niet in voorraad (ik werd daar tijdig over geinformeerd) dus moest deze bij de Fabriek besteld worden.
De levertijd werd hierdoor uiteraard langer, toch kreeg ik de fietsaccu snel binnen,
veilig en keurig verpakt, met tips hoe de juiste manier is van opladen, en om hem in de winter te beschermen tegen vorst.
we hebben hem vandaag(13-11) uitgeprobeerd en hij ondersteunde uitstekend.

Karin beoordeelde op 2017-11-09

Super snelle levering!!

Hanneke beoordeelde op 2017-11-09

Snel geleverd, geode produkten, material, prima

Adina beoordeelde op 2017-11-08

Heel erg snel geleverd! Fijn, zo fiets je snel weer verder. Goed product.

Frans beoordeelde op 2017-11-05

Snelle levering en goed verpakt.