Koningsweg 16
3762 EC Soest

S. beoordeelde op 2019-02-15

Met Service van Accu winkel .nl De oplader gevonden voor mijn E-Bike Ik gewoon een super service gehad en mij en mijn extra dank aan Pieter van Accuwinkel.

Jenny beoordeelde op 2019-02-13

Snel geleverd
Helaas word de batterij niet volledig opgeladen

Mario Maes beoordeelde op 2019-02-13

Goede levering en prima prijs

Anna beoordeelde op 2019-02-13

Duidelijke website, snelle levering en prima acculader!

Luuk de Jong beoordeelde op 2019-02-13

Goede en snelle levering.
Duidelijke website.

Richard beoordeelde op 2019-02-11

Zat eerst met een vraag die adequaat werd beantwoord waarna ik de accu heb besteld. Volgende dag ontvangen, in de lader en nadat deze volledig opgeladen was naar alle tevredenheid in gebruik genomen.
Mijn fiets ging weer als nieuw, dank u wel.

Samantha Duijkers beoordeelde op 2019-02-09

Dagen/weken gezocht en jullie hebben mij kunnen helpen met een nieuwe accu voor mijn fiets.
Hartelijk dank en wat een snelle service! Echt geweldig

Nathalie Vink beoordeelde op 2019-02-06

Zeer snel reactie en advies over welk type oplader ik moest hebben. Keurig een link naar de lader op de site om te bestellen. Levering de volgende dag. Ontzettend blij met deze service!

H. vd Berg beoordeelde op 2019-02-06

36V, 11.4Ah accu besteld voor mijn Giant. Eenvoudig te bestellen, snelle levering, goede Trace.

Ronald beoordeelde op 2019-02-04

Voor mijn e-bike Winora i10 een accubeschermhoes (neopreen) gekocht. Snelle levering. Past perfect en is van goede kwaliteit.

A.v.d.Nouwland beoordeelde op 2019-02-04

tevreden over de bezorging van de accu een prima vervanging van mijn oude accu

en de mogelijkheid de oude accu gratis retour te sturen voor recyceling prima

Dirk Van Damme beoordeelde op 2019-02-03

Ook vanuit België een vlotte en correcte service. Ik kreeg een nieuwe batterij opgestuurd binnen de vooropgestelde termijn. Een klein minpuntje, ik wordt graag op de hoogte gesteld van ontvangst, diagnose en verzending, maar bij het aanvragen van de info werd me alles snel en duidelijk meegedeeld

Ron Nieukoop beoordeelde op 2019-01-30

Ik ben vol lof over dit bedrijf over de manier waarop ze respectvol met de klant omgaan. De service is fantastisch en snel, kortom een voorbeeld voor veel andere webschops. Chapeua Fietsaccuwinkel , ik zal jullie beslist bij vrienden en kennissen aanbevelen met alles op het gebied van e-bikes.

S. Arbouw beoordeelde op 2019-01-29

Batterijhoes gekocht ivm de kou van de afgelopen dagen.
Erg tevreden. Product is prima en ziet er netjes uit.

Ric beoordeelde op 2019-01-29

Zeer tevreden. Goede service en communicatie. Heldere site

Ceuk beoordeelde op 2019-01-27

Verkeerd product geleverd

H Niks beoordeelde op 2019-01-25

De accu is snel geleverd ben er blij mee .

Kris beoordeelde op 2019-01-24

Mijn vraag over welke lader geschikt zou zijn voor mijn accu werd snel beantwoord. Een exacte vervanging voor mijn lader was niet beschikbaar, maar wel een alternatief die wellicht zou werken. Werd direct aangegeven dat ik hem binnen 14 dagen retour kon sturen mocht hij toch niet werken met mijn accu.

Besteld en 1 dag later in huis, keurige levering. Lader bleek ook prima te werken dus retour hoeft hij niet :)

Van Nerum beoordeelde op 2019-01-22

Correcte afhandeling van onze bestelling!

Anita Tumkaya beoordeelde op 2019-01-22

Dit is een prima lader, en ik had hem de volgende dag al in huis, blij mee