Koningsweg 16
3762 EC Soest

Ina beoordeelde op 2018-12-13

Uitstekende service! Goed advies, zeer snelle levering, Prettig compacte lader.

E vd Hilst beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering en goede informatie over de stand van zaken.
Voor zover ik het na 3 dagen kan beoordelen een goed product.

B.Tap,sr. beoordeelde op 2018-12-12

Zocht op internet naar accu voor mijn Spartafiets, kwam via typenummer uit bij deze site.
Tel.contact gezocht, lukte niet direct, maar werd kort daarna door eigenaar geholpen en werd tijdens het bestelproces deskundig en vriendelijk naar de juiste accu geleid. Uitstekende service en werd direct andere morgen met KPN. keurig verpakt afgeleverd, conform de gedane toezegging.

Raško beoordeelde op 2018-12-12

Jonges is zeer goed en snel

Cor de Hoog beoordeelde op 2018-12-12

Ik ben tevreden, acculader op tijd afgeleverd en volgens afspraak door Post NL thuis bezorgd.
De accu wordt goed opgeladen.

Marc Saerens beoordeelde op 2018-12-11

perfect en snel geholpen, duidelijk antwoord op al mijn vragen gekregen, snelle levering.

Agh Groenendaal beoordeelde op 2018-12-11

Na bestelling snel een reactie terug dat bestelling bij postnl was afgeleverd, helaas geen goede ervaringen met postnl die aangaf dat pakket bij buren (die overdag buitenshuis werkzaam zijn) was afgeleverd. Slechte beurt van postnl en klacht ingediend. Fietsaccuwinkel reageerde direct na mijn email en is hier niet de veroorzaker, werd door hun goed geholpen.

Wesley van Krimpen beoordeelde op 2018-12-11

helemaal top online besteld echter toch zelf gaan ophalen en zonder erom te vragen werd de bezorg kosten terug geboekt en belangrijker nog top product.

nc frerichs beoordeelde op 2018-12-10

Top bedrijf, doet wat het beloofd. Acculader voor mijn fiets besteld. de volgende al de mededeling dat de bestelling onderweg was. de volgende afgehaald bij Bruna, acculader aangesloten en 3 uur later accu vol en fietsen maar.
Als ik tien sterren kon geven dan kreeg FIETSACCUWINKEL.NL die van mij
Nico

yvonne Oppenhuis- van Drecht beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering en n volle accu!

Marjo van Dijk beoordeelde op 2018-12-09

Prima oplader laadtijd vrij snel en keurige snelle levering.

Bert beoordeelde op 2018-12-09

Orde en snelle levering.

Inge beoordeelde op 2018-12-08

prima op tijd en goed product

Mario beoordeelde op 2018-12-06

2de batterij gekocht...supersnel geleverd!
Klantendienst is top!
Aanrader.
Mario

Fernand beoordeelde op 2018-12-06

snelle en vlotte afhandeling

Patrick beoordeelde op 2018-12-06

Acculader van Batavus besteld en netjes na 2 dagen geleverd.

Jacques Borgelioen beoordeelde op 2018-12-04

Snelle levering en zeer goede website

Rietveld beoordeelde op 2018-12-04

Had een fiets acculader besteld voor de ebike. Toen het pakket arriveerde en ik het bruine papier van de originele doos verwijderde zag ik dat alle naden van de doos inc. de verzegeling dichtgeplakt waren met doorzichtig plakband. Zo krijgen mensen de indruk dat de originele doos al open geweest is en het geen nieuwe lader betreft.

Reactie van Fietsaccuwinkel.nl:
Beste Rietveld,

Inderdaad is de door van uw lader al open geweest. Dat hebben wij gedaan om een stikker van ons op het product te kunnen plakken i.v.m. eventueel retour komen onder garantie. Wij doen dit bij al onze producten. Dan kunnen wij zien dat het product inderdaad bij ons gekocht is. De lader die u heeft gehad is in ieder geval een nieuwe lader.

Aad Steijlen. beoordeelde op 2018-12-03

Na wat moeilekheden met de ingewikkelde betaling en de
drukte met aflevering is de accu gelukkig aangekomen.
daarna hem snel op de fiets geplaatst en een zeer geslaagde
proefrit gemaakt.

Renate Dekker beoordeelde op 2018-12-03

Heel goed dat de accu is erg zorgvuldig ingepakt.
Na de bestelling best snel bericht gekregen dat Fietsaccuwinkel.nl hem verzonden heeft. Dat hij pas op zaterdag thuis bezorgd werd, kwam vermoedelijk door de buitengewone drukte bij PostNL.