Oosterkaai 17
8281BJ Genemuiden

WASCHEUL beoordeelde op 2019-04-05

I ordered from France and thank you for your support! My daughter is delighted with the carpet!

Wies Kuper beoordeelde op 2019-01-01

Heel tevreden, snelle levering.

Joyce Bijl-Janssen beoordeelde op 2018-12-29

Ons gekozen product bleek niet snel genoeg leverbaar. Flooring online dacht meteen mee en zocht een passend alternatief dat wel optijd leverbaar was voor de verjaardag van ons zoontje. Wij blij, hij blij.

Mw. Van Dam beoordeelde op 2018-12-27

Had verwacht dat het een kleine week zou duren voordat het kinderkleed bezorgd zou worden, tot mijn verrassing werdt het al in 2 dagen bezorgd. Zeer prettig, vooral omdat het een kerstcadeau was.

Elsbeth van Dieren beoordeelde op 2018-12-15

Mijn nieuwe vloerkleed werd super snel geleverd. Ik had nog een paar vragen en daar werd super snel op gereageerd, mijn ervaring met Flooring Online is top!

Maurits beoordeelde op 2018-12-09

Duidelijk en goede site, super levering, en top kwaliteit kleed!

Dieter Peters beoordeelde op 2018-12-05

Na goede verhalen gehoord te hebben over de service van flooringonline.nl heb ik otch maar gaan kijken op de website. Goede service, snelle levering een een mooie prijs. Mijn zoontje is heel blij met zijn autokleed!