Flooring Online

Flooring Online

Is Flooring Online veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Cora van Dorst
    Review voor Flooring Online

Mooie kleden, goede service. 3 kleden besteld waarvan 2 kleden netjes snel geleverd werden. 3e kleed moest nog "geproduceerd" worden bij de fabriek en is uiteindelijk, met de overname van het bedrijf door een andere eigenaar, zo'n 3 maanden blijven liggen waarvan het bedrijf dacht dat het al geleverd was. Al met al hebben ze dit netjes opgepakt en uiteindelijk naar tevredenheid actie ondernomen en is het 3e en laatste kleed alsnog netjes bezorgd.

• Bea
    Review voor Flooring Online

Zeer leuke kindervloerkleden. Mijn dochter is dol op sterretjes en heeft nu eindelijk haar sterretjesvloerkleed in haar eigen kamer. Prima service en bezorging verder! Aardige klantenservice aan de telefoon gehad bovendien.

• Hoe beoordeel je Flooring Online?

• WASCHEUL
    Review voor Flooring Online

I ordered from France and thank you for your support! My daughter is delighted with the carpet!

• Wies Kuper
    Geverifieerde klant van Flooring Online

Heel tevreden, snelle levering.

• Joyce Bijl-Janssen
    Geverifieerde klant van Flooring Online

Ons gekozen product bleek niet snel genoeg leverbaar. Flooring online dacht meteen mee en zocht een passend alternatief dat wel optijd leverbaar was voor de verjaardag van ons zoontje. Wij blij, hij blij.

• Mw. Van Dam
    Geverifieerde klant van Flooring Online

Had verwacht dat het een kleine week zou duren voordat het kinderkleed bezorgd zou worden, tot mijn verrassing werdt het al in 2 dagen bezorgd. Zeer prettig, vooral omdat het een kerstcadeau was.

• Elsbeth van Dieren
    Review voor Flooring Online

Mijn nieuwe vloerkleed werd super snel geleverd. Ik had nog een paar vragen en daar werd super snel op gereageerd, mijn ervaring met Flooring Online is top!

• Maurits
    Review voor Flooring Online

Duidelijk en goede site, super levering, en top kwaliteit kleed!