Rietgors 11
2811AS Reeuwijk

Reijnen-Somsen beoordeelde op 2018-11-07

De rollen kwamen op tijd en goed bij mijn verzendadres aan

pk beoordeelde op 2018-10-24

snel geleverd en precies zoals besteld. Omschrijving op de website bleek niet correct, artikel retour gestuurd en vlug terugbetaald gekregen, prima!

Lindsen beoordeelde op 2018-10-20

Netjes zoals aangegeven op de website geleverd.

Smits beoordeelde op 2018-10-01

Brouwers beoordeelde op 2018-10-01

Damen beoordeelde op 2018-09-12

Fam B beoordeelde op 2018-08-23

Goed telefonisch advies en supersnelle levering.

gijselhart beoordeelde op 2018-07-24

Na 5 dagen gemaild waar mijn bestelling bleef .tegelijk kreeg ik een mail met een enqueteverzoek over mijn aankooptevredenheid die heb ik dus niet ingevuld omdat ik niks kon beoordelen.
Hoorde een dag niets . Ik had wel een bericht van mededogen verwacht. Daarna kwam er een track and trace codebericht binnen. 8 dagen later :package arrived.

Reactie van Foto Video Mafoma:
Goedemorgen,

Wij streven naar maximale klantentevredenheid vandaar een vraag naar u.

U heeft besteld op maandag 16-7- om 21.59 uur
Bestelling verwerkt en verzonden dinsdag 17-7 om 14.13 uur
Volgens gegevens van Postnl pakket bij u afgeleverd op uw huisadres woensdag 18-7 om 13.48 uur

8 dagen later in huis??

Ridder beoordeelde op 2018-06-21

Statief gekocht met een in hoogte verstelbare kop zodat ik kon filmen en hoger zetten tegelijk. Op voorraad, snel geleverd, uitstekende prijs kwaliteit, kortom een tevreden klant !

Dank dank Mafoma

Snoeij beoordeelde op 2018-06-15

Heel tevreden. De bestelling werd , volgens afspraak, de volgende dag bezorgd

Brekelmans beoordeelde op 2018-05-30

Heel goed en heel snel!

post-montens beoordeelde op 2018-04-25

Aarts beoordeelde op 2018-04-12

Goede service. Product was uitverkocht en ik kreeg keurig bericht. Persoonlijk en snelle reactie! Product voldoet aan de verwachting!

Schneider beoordeelde op 2018-03-30

Heel snel

de Jong beoordeelde op 2018-03-24

goede levering en goede telefonische service

Eggelte beoordeelde op 2018-03-20

Vd meijden beoordeelde op 2018-01-23

Odekerken beoordeelde op 2018-01-15

Correcte afhandeling.

Beauchemin beoordeelde op 2018-01-12

Jeffrey Masselink beoordeelde op 2017-12-27

Geweldige service, ruim assortiment voor een eerlijke prijs, snelle en goede levering, uitstekend advies / hulp bij vragen.