Rietgors 11
2811AS Reeuwijk

Luiken beoordeelde op 2019-05-09

Goede levering en afhandeling van de bestelling.

van Lenthe beoordeelde op 2019-04-26

Kees van Oosten beoordeelde op 2019-04-15

Spullen werden vlot bezorgd, nette afhandeling. Waren goed verpakt.

Hirsch beoordeelde op 2019-04-01

Goeie service, advies en flexibiliteit! Aanrader.

Schaaf beoordeelde op 2019-04-01

Gerards-Ramaekers beoordeelde op 2019-04-01

Koppenaal beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering, nette prijs.

Van Meer beoordeelde op 2019-03-21

Goede snelle levering zonder problemen

Creighton beoordeelde op 2019-03-18

van Engelen beoordeelde op 2019-03-14

Na aanschaf van een onderdeel voor een videostatief verliep eea prima. Nu even afwachten of de afspraak na terugzending van deze bestelling even goed zal verlopen.

Elschot beoordeelde op 2019-03-13

Schepers beoordeelde op 2019-03-05

Is prima en supersnel geleverd.

Turkenburg beoordeelde op 2019-02-25

Tjepkema beoordeelde op 2019-02-05

Hazeleger beoordeelde op 2019-02-04

Sjoers beoordeelde op 2019-02-04

Meijer beoordeelde op 2019-01-28

prima service en ook omruilen geen probleem !

bleys beoordeelde op 2019-01-28

Keurige afhandeling

Detz beoordeelde op 2019-01-24

Kreeg info dat het bestelde artikel niet meer leverbaar was en het alternatieve product direct geleverd.
Kan het artikel zelf niet beoordelen omdat dit een kado is

van der Meiden beoordeelde op 2019-01-20