Rietgors 11
2811AS Reeuwijk

van der Meiden beoordeelde op 2019-01-20

Lens beoordeelde op 2019-01-16

uitgebreide keuze/ bijzonder snelle levering/ met goede advisering

mengerink) beoordeelde op 2019-01-11

Prima aan de afspraak gehouden

Terpstra beoordeelde op 2019-01-04

Prima

Ouarti beoordeelde op 2018-12-31

Van der Laan beoordeelde op 2018-12-26

Helvensteijn beoordeelde op 2018-12-25

Overdijk beoordeelde op 2018-12-18

Heel vriendelijk geholpen en geïnformeerd over levertijd.

strijbos beoordeelde op 2018-12-04

Geerts beoordeelde op 2018-11-29

prima product, juiste product en snelle service

Breugom beoordeelde op 2018-11-22

Kikstra beoordeelde op 2018-11-15

Reijnen-Somsen beoordeelde op 2018-11-07

De rollen kwamen op tijd en goed bij mijn verzendadres aan

pk beoordeelde op 2018-10-24

snel geleverd en precies zoals besteld. Omschrijving op de website bleek niet correct, artikel retour gestuurd en vlug terugbetaald gekregen, prima!

Lindsen beoordeelde op 2018-10-20

Netjes zoals aangegeven op de website geleverd.

Smits beoordeelde op 2018-10-01

Brouwers beoordeelde op 2018-10-01

Damen beoordeelde op 2018-09-12

Fam B beoordeelde op 2018-08-23

Goed telefonisch advies en supersnelle levering.

gijselhart beoordeelde op 2018-07-24

Na 5 dagen gemaild waar mijn bestelling bleef .tegelijk kreeg ik een mail met een enqueteverzoek over mijn aankooptevredenheid die heb ik dus niet ingevuld omdat ik niks kon beoordelen.
Hoorde een dag niets . Ik had wel een bericht van mededogen verwacht. Daarna kwam er een track and trace codebericht binnen. 8 dagen later :package arrived.

Reactie van Foto Video Mafoma:
Goedemorgen,

Wij streven naar maximale klantentevredenheid vandaar een vraag naar u.

U heeft besteld op maandag 16-7- om 21.59 uur
Bestelling verwerkt en verzonden dinsdag 17-7 om 14.13 uur
Volgens gegevens van Postnl pakket bij u afgeleverd op uw huisadres woensdag 18-7 om 13.48 uur

8 dagen later in huis??