Rietgors 11
2811AS Reeuwijk

sjoerd broekhuijsen beoordeelde op 2019-09-19

Harry beoordeelde op 2019-09-18

Bohn beoordeelde op 2019-09-10

Ik heb een spektiv bestelld achteraf was Ik Met de kwaliteit van het Produkt niet tevreden een belletje en Ik mocht het zo weer terugsturen en ontvangen het Geld terug heele goede Service Ben Teer tevreden b Bonn

Meihuizen-Waller beoordeelde op 2019-08-27

Snel geleverd. Vragen ook dezelfde dag beantwoord.

in `t Veld beoordeelde op 2019-08-22

prima service en snelle levering van het juiste product. Blij mee

Koster beoordeelde op 2019-08-13

ten Napel beoordeelde op 2019-07-31

Goed advies, snelle levering.

Snoeck beoordeelde op 2019-07-30

Prima service, product was niet op voorraad, maar voorstel gekregen voor een betere versie tegen dezelfde prijs. Daarna ook snel geregeld. Product bevalt prima.

Keppel beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden met alles. Mooie en bruikbare kijker. Heel lichtsterk beeld.

Kroes beoordeelde op 2019-06-19

snelle levering en goed product ik ben er blij mee!

Mulder beoordeelde op 2019-06-05

Eerste bestelling was helaas niet leverbaar. Heel netjes opgelost en een andere telescoop uitgekozen. Goede service en een snel antwoord op al mijn vragen. Erg tevreden.

Luiken beoordeelde op 2019-05-09

Goede levering en afhandeling van de bestelling.

van Lenthe beoordeelde op 2019-04-26

Kees van Oosten beoordeelde op 2019-04-15

Spullen werden vlot bezorgd, nette afhandeling. Waren goed verpakt.

Hirsch beoordeelde op 2019-04-01

Goeie service, advies en flexibiliteit! Aanrader.

Schaaf beoordeelde op 2019-04-01

Gerards-Ramaekers beoordeelde op 2019-04-01

Koppenaal beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering, nette prijs.

Van Meer beoordeelde op 2019-03-21

Goede snelle levering zonder problemen

Creighton beoordeelde op 2019-03-18