Waterlandsingel 143
2548SP 's-Gravenhage

Marion beoordeelde op 2018-11-14

Ik ben heel erg tevreden met deze webschop,hele goede en leuke spullen.
Zeker haar eigen creatie is super leuk, vooral die slabbers met het zelfde broekje erbij... heel veel bekijks er mee. Super Marjolein ik wens je veel succes.

Laura beoordeelde op 2018-11-13

Heel tevreden! Super producten en Marjolein is een topper, denkt met je mee en niks is te gek. Aanrader voor iedereen!

Mevr. Zizy beoordeelde op 2018-11-12

Ik ben ontzettend vriendelijk behandeld en wij hebben ontzettend genoten van de unieke ervaring met de gender reveal bruisballen.
Vind ook super hoe vriendelijk en vriendschappelijk je behandeld wordt met een mailtje en het feit dat ik 24/7 kon bellen.

100% aanrader!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel om te lezen dat het zo goed is gegaan met de Gender Reveal bruisbal. Op de foto was het water goed blauw :-) Onze dank voor de fijne review.

Groeten Marjolein Gioia

Carla Molenaar beoordeelde op 2018-10-26

Alles in goed overleg, wijkt af van het standaard als het mogelijk is, eigen inbreng is altijd bespreekbaar en (bijna altijd) mogelijk! Kortom een hele leuke enthousiaste vrouw met heel leuk gevarieerd assortiment.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste Carla Molenaar, ik wil je bedanken voor je mooie woorden en goede review. Fijn dat wij mensen blij kunnen maken. Bedankt voor je bestellingen van de UV Slabbers.

Mevr. Lucian van Hoeve-Eggermont beoordeelde op 2018-10-14

Snelle service, vertrouwde site. Marjolein is een goede zakenvrouw

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Mevrouw van Hoeve-Eggermont, ik voel me zeer vereerd met deze lieve en mooie woorden dank u wel hiervoor. Heel veel succes met uw bestelling en graag tot een volgende keer!!

Mevr. Mariska Hummen beoordeelde op 2018-09-28

In eerste instantie zeer goed geholpen via de mail, daarna goed op de hoogte gehouden omdat de bestelling nog niet afgeleverd was terwijl deze dat wel had moeten zijn. Dit kwam overigens doordat wij zelf niet thuis waren en het pakketje niet naar de buren was gebracht. Vervolgens het pakket opgehaald bij Primera en daar is niks anders dan goeds over te zeggen. Heel netjes verpakt! Zeer tevreden dus en ik raad het zeker iedereen aan om hier te bestellen.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Hummen,wat fijn om de ochtend te beginnen met deze mooie review. Super bedankt hiervoor. Wij doen ons best en willen alleen maar tevreden klanten zien:-). Ik wil u heel veel succes wensen vooral met de uitkomst van de bruisbal. Vriendelijke groet, GIOIA's cadeau.

Mevr. monique de cuyper-huybrechts beoordeelde op 2018-09-13

de bestelling is vlotjes verlopen op nog geen week bedankt !!!!!!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel mevrouw Cuyper-Huybrechts voor uw positieve beoordeling. Dinsdag verzonden naar Belgiƫ en vandaag donderdag geleverd. Fijn dat dit zo snel is gegaan. Heel veel succes met het geven a.s. weekend. Groeten Marjolein Gioia

Mevr. Pam Meeuwissen beoordeelde op 2018-09-03

Ik had een bestelling geplaatst maar wilde nog wat bij bestellen na een mailtje naar deze webwinkel kreeg ik heel snel antwoord ze zou deze erbij doen dan kon het nog mee met de eerdere bestelling , het ging om babykleding ze wilde zelfs dat setje nog op maat maken een top winkel dus !

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Meeuwissen, ik wil u bedanken voor uw review. Wat een mooie woorden :-). Hoop dat alles past ik weet zeker dat het heel mooi zal staan.
Vriendelijke groet,
Marjolein Gioia

Mevr. Jolanda Nass beoordeelde op 2018-08-31

Marjolein heeft me goed geholpen. Ze heeft de lievelingsknuffel van mijn dochtertje speciaal voor me gehaald bij de groothandel. Toen bleek dat ik toch de knuffel in de verkeerde kleur had gekozen, werd deze zonder moeilijk doen omgeruild. Bedankt voor de goede service!!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste Mevrouw Nass, ik wil u bedanken voor uw positieve review. Fijn dat uw dochtertje nu de goede knuffel heeft. Ik wens haar ook heel veel knuffelplezier met haar nieuwe vriendjes. Hopelijk zal u ook onze handmate Babybuddy ontdekken hoe fijn dit is om de knuffel niet kwijt te raken. Groeten Marjolein

Sima beoordeelde op 2018-07-21

Ontzettend mooie baby kleding en goed kwaliteit!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Sima, dank u wel voor uw positieve feedback. Fijn dat wij u blij hebben kunnen maken met onze producten. Heel veel geluk met uw kleine prinsesje!!

Mevr. Lai beoordeelde op 2018-06-02

Wij zijn zeer tevreden over de diensten en de producten. We werden zelfs persoonlijk op de hoogte gebracht over de voortgang van onze bestelling.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel mevrouw Lai, voor de feedback. Heel veel succes met uw aankoop.

Mevr. Melina Baas beoordeelde op 2018-05-19

Goede service en snelle levering!
De babybuddys zijn echt een aanrader! Nooit meer speelgoed dat uit de maxicosi/kinderwagen op de grond valt!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel mevrouw Baas, het is een uniek product en vele mensen hebben ontdekt hoe handig dit is. De knuffel niet meer kwijt raken, de speen niet meer op de grond vallen. Groeten Marjolein

Emma van der Logt beoordeelde op 2018-05-13

Heel tevreden, supergoede service.
Bestelling werd langs gebracht omdat ik in de omgeving woon. Heel fijn, aangezien het om knuffeldoekjes ging die mijn dochtertje echt nodig had. Bedankt!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel voor de positieve reviews. Fijn dat wij weer een tevreden klant erbij hebben. Heel veel succes ermee maar dat zal vast wel gaan lukken :-)

Francesco beoordeelde op 2018-04-30

Ik ben heel blij met de afhandeling van mijn order. De bestelling werd omdat ik in de buurt woon, zelfs dezelfde dag nog geleverd. Super service dankjewel!!!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank je wel Fransesco, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Dit is onze service. 24/7 open en mogelijk nog dezelfde dag kunnen leveren mits het in de buurt is.
Groeten Marjolein

Jenny Oosterhuis beoordeelde op 2018-03-13

Super service, Top bedrijf, goed contact over iets wat niet meer op voorraad was, hebben er alles aan gedaan om het toch nog te kunnen leveren. Ik ga beslist vaker bestellen.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Oosterhuis, dank u wel voor uw mooie woorden. Inmiddels al heel wat bestellingen geplaatst bij ons. FIjn dat wij het vertrouwen en service kunnen geven en mooie producten kunnen leveren. Groeten Marjolein