Waterlandsingel 143
2548SP 's-Gravenhage

9,9

Mevr. Talisa Dekkers beoordeelde op 2019-03-23

Fijne levering en mooie producten. Waren erg blij met de bruisbal voor onze Gender reveal party!

Marga beoordeelde op 2019-03-22

Prettig persoonlijk contact, had de bestelling snel in huis, mooie kwaliteit schattige dekentjes, voor een klein prijsje, bedankt Marjolein!

Jenny Oosterhuis beoordeelde op 2019-03-09

Super service, goed contact, denk graag mee. mijn favoriete webwinkel

Petra van Dijk beoordeelde op 2019-03-08

Heel tevreden, leuke webshop en vriendelijke klantenservice.
Snelle reactie op vragen, ga zo door!
Ik kan Gioia's aan iedereen aanbevelen!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw van Dijk. Ik wil u bedanken voor de positieve beoordeling. Fijn dat wij mensen tevreden kunnen stellen en graag tot een volgende keer. Ik wil u morgen heel veel succes wensen!!! Groeten Marjolein Gioia

Cinderella beoordeelde op 2019-02-27

Heel erg tevreden, goeie en leuke spulletjes en een super service! Bedankt! Ik zal zeker anderen adviseren hier te bestellen.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Cinderella, ik wil u bedanken voor je positieve feedback. Fijn dat u tevreden bent. En ook super dat u reclame wil maken :-) Ik wil u heel veel succes wensen en uiteraard gefeliciteerd met uw zwangerschap. Groeten GIOIA's cadeau

Marvin Hartman beoordeelde op 2019-02-25

Goeie service, snelle levering, aanrader!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste meneer Hartman, dank u wel voor uw positieve feedback. Wij zijn blij met tevreden klanten en doen ons uiterste best dit zo te houden!!

Mevr. Vicky Michiels beoordeelde op 2019-02-22

Goede service, prima levering.
Bij mailen vraag, correct en tijdig antwoord. Zelfs nog extraatje bij mijn bestelling.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Michiels, ik wil u bedanken voor uw positieve feedback. Mede door uw mooie woorden kunnen wij vele klanten krijgen, Ik wil u hiervoor nogmaals bedanken. Fijn dat wij ook klanten hebben in België hebben. Graag tot een volgende keer.

Shirley beoordeelde op 2019-02-07

Leuk wind/zonnedekje besteld voor maxi cosi van Jollein, die hier een stuk voordeliger is als elders. Per ongeluk verkeerde geleverd gekregen maar dit was zeer snel weer opgelost waardoor ik snel de juiste heb mogen ontvangen. Goede communicatie en zeer snelle verzending. Erg tevreden! Mvg Shirley

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste Shirley, wat fijn dat het goed is gekomen. En gelukkig dat dit de goede zonnekap is. Ik wil u bedanken voor uw positieve review. Hartelijke groeten Gioia's cadeau en feestartikelen.

Mevr. Birgit Rodenberg beoordeelde op 2018-12-23

Héél tevreden! Vriendelijke, enthousiaste en behulpzame service! Ene dag besteld en kon het de andere dag al halen! Blij met mijn spulletjes!

Super lief uw berichtje. Fijn dat u tevreden bent. Groeten Marjolein

Mevr. Marianne Plug beoordeelde op 2018-12-21

Goede service!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel voor uw positieve review. Graag tot een volgende keer. Groeten Marjolein

Mevr. Mandy Woldhek-Baars beoordeelde op 2018-12-17

De roze bruisbal besteld voor de reveal van ons meisje en wat een succes!
Heel erg bedankt GIOIA'S cadeau en feestartikelen!!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Woldhek-Baars, dank u wel voor uw review. Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Nu kunt u letterlijk op de roze wolk gaan zitten :-) Succes met de zwangerschap En alvast veel geluk gewenst met jullie wondertje. Groeten GIOIA"s cadeau en feestartikelen.

Mevr. Ofelia Bach-vd Horst beoordeelde op 2018-11-29

Top! Goede communicatie en snelle bezorging!!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank je wel voor je feedback en heel veel plezier met onze handmate broekje en slab.

Marion beoordeelde op 2018-11-14

Ik ben heel erg tevreden met deze webschop,hele goede en leuke spullen.
Zeker haar eigen creatie is super leuk, vooral die slabbers met het zelfde broekje erbij... heel veel bekijks er mee. Super Marjolein ik wens je veel succes.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste Marion, Dank je wel voor de review. Fijn om te lezen dat ik klanten blij kan maken met onze eigen handmate producten. Bedanken voor uw meerderen bestellingen.
Hartelijke groeten Marjolein Gioia

Laura beoordeelde op 2018-11-13

Heel tevreden! Super producten en Marjolein is een topper, denkt met je mee en niks is te gek. Aanrader voor iedereen!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste Laura, dank je wel voor de Feedback. Heel fijn te lezen dat je tevreden bent.
Groeten Marjolein

Mevr. Zizy beoordeelde op 2018-11-12

Ik ben ontzettend vriendelijk behandeld en wij hebben ontzettend genoten van de unieke ervaring met de gender reveal bruisballen.
Vind ook super hoe vriendelijk en vriendschappelijk je behandeld wordt met een mailtje en het feit dat ik 24/7 kon bellen.

100% aanrader!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel om te lezen dat het zo goed is gegaan met de Gender Reveal bruisbal. Op de foto was het water goed blauw :-) Onze dank voor de fijne review.

Groeten Marjolein Gioia

Carla Molenaar beoordeelde op 2018-10-26

Alles in goed overleg, wijkt af van het standaard als het mogelijk is, eigen inbreng is altijd bespreekbaar en (bijna altijd) mogelijk! Kortom een hele leuke enthousiaste vrouw met heel leuk gevarieerd assortiment.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste Carla Molenaar, ik wil je bedanken voor je mooie woorden en goede review. Fijn dat wij mensen blij kunnen maken. Bedankt voor je bestellingen van de UV Slabbers.

Mevr. Lucian van Hoeve-Eggermont beoordeelde op 2018-10-14

Snelle service, vertrouwde site. Marjolein is een goede zakenvrouw

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Mevrouw van Hoeve-Eggermont, ik voel me zeer vereerd met deze lieve en mooie woorden dank u wel hiervoor. Heel veel succes met uw bestelling en graag tot een volgende keer!!

Mevr. Mariska Hummen beoordeelde op 2018-09-28

In eerste instantie zeer goed geholpen via de mail, daarna goed op de hoogte gehouden omdat de bestelling nog niet afgeleverd was terwijl deze dat wel had moeten zijn. Dit kwam overigens doordat wij zelf niet thuis waren en het pakketje niet naar de buren was gebracht. Vervolgens het pakket opgehaald bij Primera en daar is niks anders dan goeds over te zeggen. Heel netjes verpakt! Zeer tevreden dus en ik raad het zeker iedereen aan om hier te bestellen.

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Hummen,wat fijn om de ochtend te beginnen met deze mooie review. Super bedankt hiervoor. Wij doen ons best en willen alleen maar tevreden klanten zien:-). Ik wil u heel veel succes wensen vooral met de uitkomst van de bruisbal. Vriendelijke groet, GIOIA's cadeau.

Mevr. monique de cuyper-huybrechts beoordeelde op 2018-09-13

de bestelling is vlotjes verlopen op nog geen week bedankt !!!!!!

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Dank u wel mevrouw Cuyper-Huybrechts voor uw positieve beoordeling. Dinsdag verzonden naar België en vandaag donderdag geleverd. Fijn dat dit zo snel is gegaan. Heel veel succes met het geven a.s. weekend. Groeten Marjolein Gioia

Mevr. Pam Meeuwissen beoordeelde op 2018-09-03

Ik had een bestelling geplaatst maar wilde nog wat bij bestellen na een mailtje naar deze webwinkel kreeg ik heel snel antwoord ze zou deze erbij doen dan kon het nog mee met de eerdere bestelling , het ging om babykleding ze wilde zelfs dat setje nog op maat maken een top winkel dus !

Reactie van GIOIA's cadeau en feestartikelen:
Beste mevrouw Meeuwissen, ik wil u bedanken voor uw review. Wat een mooie woorden :-). Hoop dat alles past ik weet zeker dat het heel mooi zal staan.
Vriendelijke groet,
Marjolein Gioia