Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

Lees
waarom

ReviewSpot 15 7,9

andy noels beoordeelde op 2019-02-10

snelle levering,maar niet zo tevreden over het materiaal

Natasja goorts beoordeelde op 2019-02-09

MYPUP beoordeelde op 2019-01-31

tijdige levering product werkt prima

Gunnink beoordeelde op 2019-01-26

Ryan Colenbrander beoordeelde op 2019-01-25

Smeets beoordeelde op 2019-01-16

Victor Lodder beoordeelde op 2019-01-05

Berry Vermeulen beoordeelde op 2019-01-02

Kyle Slotboom beoordeelde op 2018-12-16

Ralph Bastiaanse beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, product voldoet aan verwachting

Jacob Sikkema beoordeelde op 2018-12-09

Goed op de hoogte gehouden met de status van de bestelling en een mooie snelle levering. Super !

Karin P beoordeelde op 2018-12-06

Voice recorder werkt prima. Nederlandse uitleg bij, duidelijk. Heb terug geluisterd via laptop. Heel simpel en echt heel duidelijk geluid

Danny Apers beoordeelde op 2018-12-06

Alles naar verwachting.

Ahmet Hayirsoz beoordeelde op 2018-11-25

Reactie van Gadget-Plaza:
Wij hebben geen klacht van u ontvangen en hier licht u uw beoordeling ook niet verder toe. Wij begrijpen daarom ook niet waarom u ons met maar 1 ster beoordeeld heeft.

ATM Bouwman beoordeelde op 2018-11-19

Goed en zeer snel geleverd

Gurhan beoordeelde op 2018-11-16

ben goed voorgelicht met product die niet functieneerde ze hebben meteen een nieuwe gestuurd was wel goed

Mevr. beoordeelde op 2018-11-11

Neemt niet zo lang op zoals in de beschrijving staat. Na mail contact een ander artikel toegestuurd gekregen en die werkt beter. Goed opgelost door Gadget-plaza

r lahr beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering en keurige afhandeling

Nick Groot beoordeelde op 2018-11-02

cg pieters beoordeelde op 2018-10-26