Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

waarom

ReviewSpot 15 7,9

Kyle Slotboom beoordeelde op 2018-12-16

Ralph Bastiaanse beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, product voldoet aan verwachting

Jacob Sikkema beoordeelde op 2018-12-09

Goed op de hoogte gehouden met de status van de bestelling en een mooie snelle levering. Super !

Karin P beoordeelde op 2018-12-06

Voice recorder werkt prima. Nederlandse uitleg bij, duidelijk. Heb terug geluisterd via laptop. Heel simpel en echt heel duidelijk geluid

Danny Apers beoordeelde op 2018-12-06

Alles naar verwachting.

Liesbeth Bakker beoordeelde op 2018-11-26

Het apparaat werkt nog steeds niet. Erg jammer

Ahmet Hayirsoz beoordeelde op 2018-11-25

ATM Bouwman beoordeelde op 2018-11-19

Goed en zeer snel geleverd

Gurhan beoordeelde op 2018-11-16

ben goed voorgelicht met product die niet functieneerde ze hebben meteen een nieuwe gestuurd was wel goed

Ruby Lotten beoordeelde op 2018-11-11

Slecht product. Zou 30 uur kunnen opnemen, bij eerste gebruik heeft het apparaat ruim 12 uur opgenomen, meerdere keren daarna stopte hij er al mee na 4 uur of 1,5 uur. Accu zou binnen 4 uur vol moeten zijn, maar lichtje blijft maar branden. Is echt geen €80 waard. Al meerdere keren mail gestuurd dat het apparaat niet werkt zoals zou moeten en kreeg geen gehoor meer. Heel slecht!

r lahr beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering en keurige afhandeling

Nick Groot beoordeelde op 2018-11-02

cg pieters beoordeelde op 2018-10-26

P Douven beoordeelde op 2018-10-14

Jo Zinken beoordeelde op 2018-10-10

Camera retour gezonden
Voldeed niet aan verwachtingen

Reactie van Gadget-Plaza:
Het betrof hier een spy camera van 19,95. De prijs/kwaliteit verhouding is goed, maar wellicht was uw verwachting te hoog. U heeft het aankoopbedrag netjes retour ontvangen. Jammer dat u de retour afhandeling niet mee heeft genomen in uw beoordeling.

Anneliese Azevedo beoordeelde op 2018-10-07

g kelly beoordeelde op 2018-10-04

niet gekregen wat ik had besteld maar wel een betere gekregen

A Mellouki beoordeelde op 2018-10-03

Yiu Leung Yan beoordeelde op 2018-09-22

Item besteld. Volgende dag geleverd. Het werkte alleen helaas niet.
Het is retour genomen en geld is netjes terug gestort.

Jeffrey Flick beoordeelde op 2018-09-19

Kan GPS tracker niet met Nederlandse sim kaart gebruiken. Eigenlijk miskoop. Had er wel bij mogen staan.

Reactie van Gadget-Plaza:
De gps tracker is gewoon te gebruiken met een Nederlandse simkaart. Waarschijnlijk staat uw voicemail nog aan. Via de provider kunt u die uitschakelen.