Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

Lees
waarom

ReviewSpot 15 7,9

Wilma Golverdingen beoordeelde op 2019-08-23

Zelfs vooraf een goed advies en een goedkoper alternatief aanbevolen

Marek Myszor beoordeelde op 2019-08-15

Arnout de Leeuw beoordeelde op 2019-08-10

Werd vlot afgeleverd.

Anass Casita beoordeelde op 2019-08-10

Gert beoordeelde op 2019-08-08

Snel geleverd

Baljeet Pannu beoordeelde op 2019-08-04

Ben heel erg tevreden met het product and service

Shailesh Dasoe beoordeelde op 2019-08-04

Usb zou bewegingsmelding hebben maar blijkt niet zo te zijn

Reactie van Gadget-Plaza:
De stick heeft dat wel degelijk. Per mail hebben wij u de handleiding gestuurd.

Sina Ghani beoordeelde op 2019-08-03

Reactie van Gadget-Plaza:
Wat is er aan de hand met uw bestelling? Wij hebben geen bericht van u ontvangen, dus kunnen een eventueel probleem ook niet oplossen.

shurman zinhagel beoordeelde op 2019-07-25

voor mij ging alles goed lekker snel ik ben tot nu toe tevreden

TOM VAN LINT beoordeelde op 2019-07-24

Zondag wekker radio besteld en BETAALD maar nog niets ontvangen .
En bij post.nl weten ze ook van niets.

Reactie van Gadget-Plaza:
Zoals per email medegedeeld is je zending de eerste keer retour gekomen, omdat het adres onvolledig was. De 2e zending is op 26-7 afgeleverd. Jammer, dat je deze informatie niet meegenomen hebt in je beoordeling.

Jacob Sikkema beoordeelde op 2019-07-08

Gewoon goeie snelle en nette levering

Rob Fransen beoordeelde op 2019-06-27

Abdelkarim Boudhan beoordeelde op 2019-06-27

Duur

Reactie van Gadget-Plaza:
Onze prijzen staan duidelijk vermeld en zijn na uw bestelling niet gewijzigd. Jammer dat u het dan achteraf duur vind. Wij vergelijken meestal voordat we iets gaan bestellen in plaats van achteraf en dan een slechte beoordeling achter te laten.

E.G. Van der Brugge beoordeelde op 2019-06-23

Cor De jongh beoordeelde op 2019-06-20

A Smidt beoordeelde op 2019-06-19

alat Omar beoordeelde op 2019-06-15

Attent

fokke van der bij beoordeelde op 2019-06-15

snel en grandioos

hans werd de beoordeelde op 2019-06-14

keurig afgewerkt bedankt hjm de werd

Arnold Cuypers beoordeelde op 2019-06-12