Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

Mystery shopper

Lees
waarom

Frank Giegas beoordeelde op 2018-04-05

De stick herkend het micro SD kaartje en ik kan hem opladen maar een video of een foto maken gaat niet

Hermanus Kooke beoordeelde op 2018-03-29

Vandaag besteld, morgen in huis. men doet wat ze beloven.

Geert L Vorenkamp beoordeelde op 2018-03-21

correcte aflevering

Steven de jonge beoordeelde op 2018-03-20

Veel te dure spullen en het komt al kapot aan :(

Reactie van Gadget-Plaza:
Deze camera bleek niet defect, maar de batterij was niet opgeladen voor gebruik.Klant vergelijkt onze prijzen met die van Chinese webshops en ja...dan zijn wij inderdaad duurder.

John Berkhout beoordeelde op 2018-03-19

Moet even afwachten op een reactie.
Camera na 1 dag kapot.

Reactie van Gadget-Plaza:
U heeft direct na uw melding een retourlabel ontvangen en daarna heeft u een nieuwe camera van ons ontvangen. Wij vertrouwen erop dat u alsnog tevreden bent.

J.J. Spaargaren beoordeelde op 2018-03-16

Prima

Night Rider beoordeelde op 2018-03-08

Revisie : heb de nodige hulp gekregen om uiteindelijk vast te stellen dat t toestel mag binnen geleverd worden, ben momenteel op reis en heb thans de mogelijkheid gekregen het toestel bij terugkomst op te sturen en te wisselen voor een nieuwe , dank u voor deze dienst .

Lloyd Sances beoordeelde op 2018-02-28

De informatie of de sleutel op voorraad was heel goed. Tracking info en bezorgen gadget was heel goed en snel.
Het product is zoals geadverteerd. Het ziet er degelijk uit. De eerste testjes zijn naar tevredenheid.
Ik zal Gadget-Plaza aanbevelen bij familie en vrienden.

Ton van Opstal beoordeelde op 2018-02-15

Helaas voldeed het door mij bestelde artikel niet en moest ik het artikel retour sturen.
Echter Gadget Plaza trof geen blaam en het contact met Gaget Plaza was zowel vooraf als achteraf perfect.
Ook kreeg ik voordat ik het artikel besteld had antwoord op al mijn vragen en dat is bij andere bedrijven wel eens anders geweest.
Ik heb dan ook tegen Gadget Plaza gezegd graag tot een volgend keer.

Vriendelijke groet,

Ton van Opstal

Hans Koelman beoordeelde op 2018-01-22

Alles ging heel snel, dus heel goed.

jeffrey cox beoordeelde op 2018-01-17

Heel tevreden. Besteld en de dag erna netjes in de brievenbus. Top

Linda Proudfoot beoordeelde op 2017-12-24

what I bought would have fit through the letterbox , but it was instead put into a larger box just to get more money for delivery . I think I will be sending back . no need to rip people off in these hard times .

Reactie van Gadget-Plaza:
As mentioned in our shop and in your shopping cart, shipping costs €4,95 for orders below €25. For this amount you receive your order in a package with Track & Trace code. This has nothing to do with ripping people off. We do this, because we want our customers to be able to track their orders and we want to be sure their order won't get lost or delivered to the wrong mailbox. €4,95 is a fair deal for this service and actually we lose some money on it, because we have to pay more than €4,95 including VAT. We hope you are still happy with your order and don't feel ripped off in any way.

jimmy beoordeelde op 2017-12-06

Binnen de 2 dagen in huis 👍🏻

Coen Denkers beoordeelde op 2017-11-08

keurig en geleverd volgens afspraak.

ivan couvreur beoordeelde op 2017-11-03

Ik heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen.de besteller was zeer vriendelijk en gemotiveerd.

Bert De Preter beoordeelde op 2017-10-26

Als je factuuradres anders is dan het leveradres gelieve op het leveradres te leveren nu komt het terug. Dank u wel hoor! (Sarcasme)

Reactie van Gadget-Plaza:
Excuus voor het leveren op het factuur (verkeerde) adres. De zending is echter wel afgeleverd en niet retour gekomen. Eind goed, al goed.

Nico van de Velde beoordeelde op 2017-10-25

Snelle levering.

Piet Jansen beoordeelde op 2017-10-25

Maandag besteld en dinsdag al in huis. De spy camera werkt perfect.

Paul Hengst beoordeelde op 2017-07-26

Artikel exact op tijd geleverd in een heel deugdelijke verpakking. TOP!!

Senne Steegmans beoordeelde op 2017-07-26

Donderdag besteld, maandag geleverd, goede service