Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

Attent

fokke van der bij beoordeelde op 2019-06-15

snel en grandioos

hans werd de beoordeelde op 2019-06-14

keurig afgewerkt bedankt hjm de werd

Arnold Cuypers beoordeelde op 2019-06-12

Dani Verstappen Daniels beoordeelde op 2019-06-03

Arno Scheele beoordeelde op 2019-06-02

Dario beoordeelde op 2019-06-02

Saleh Askoul beoordeelde op 2019-05-23

I received the gadget next day, delivered to my neighbor. Excellent service.

FritsS beoordeelde op 2019-05-21

Herhaaldelijk voicemail ingesproken, geen reactie. Herhaaldelijk email geschreven, geen reactie. Bestaat Gadget-Plaza of is het een spookbedrijf ? Met de Spy shop deelt Gadget-Plaza dezelfde contactgegevens.
Uiteindelijk kreeg ik via email (summier) antwoord, heb ik een bestelling geplaatst, die ik binnen twee dagen heb ontvangen.

LJA Brosens beoordeelde op 2019-05-08

Henk Zeyseink beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering goede kwaliteit producten.

J.A. van Dam beoordeelde op 2019-05-05

Prima service en hulp!

A Rietman beoordeelde op 2019-04-26

Kwaliteit spycamera en snelle levering

Broer Gräfe beoordeelde op 2019-04-09

ABV Verzekeringen beoordeelde op 2019-04-07

Ik heb een usb stick met camera gekocht MET micro sd kaart van 16gb. Helaas zat deze er niet bij.

Ik heb gemaild en de andere dag zat hij bij de post. Prima service.dus.

Z Kantouh beoordeelde op 2019-04-05

Product kwam pas na 5 werkdagen aan, en niet het beloofde “ voor 15:00 besteld, morgen in huis”. Haal die slogan van de site!

Reactie van Gadget-Plaza:
De slogan is op 1 april verwijderd. Een dag na uw bestelling dus. De levertijden verschillen nu per product en staan vermeld in de omschrijving. Voor een aantal producten geldt voor 15h00 besteld, morgen in huis nog steeds. Voor anderen bedraagt de levertijd 2 tot 3 werkdagen, maar vaak korter. Dit hebben wij u per email laten weten, waarin wij ook ons excuus hebben aangeboden voor de vertraging. De levertijd bedroeg in uw geval overigens 3 werkdagen en geen 5, zoals u vermeld.

Pieter de Boer beoordeelde op 2019-04-03

Tjitske Van der Meer beoordeelde op 2019-03-31

Ben zeer goed geholpen. Ging wat fout met bezorgen. Fout was van Post.nl. kon GP niets aan doen. Heb ze een mail gestuurd en die werd binnen het uur beantwoord!
Keurig!!!

Jos Mooren beoordeelde op 2019-03-24

Duidelijke site, snelle levering!

Vos H. beoordeelde op 2019-03-21

Hallo. Via beslist.nl een spy camera gekocht die niet vgs mijn inziens niet funcioneerde. Terug gestuurd aan gadget-plaza.
Betaald 49,90 Geld terug ontvangen !!! Ja maar 39,90 Mijn verlies is 10,00 en de retour zending betaald.
Op een bedrag van 50 euro een verlies van 15 euro afgerond.
Koop dus niks meer bij gadget of beslist .nl.
gr H.Vos

Reactie van Gadget-Plaza:
U heeft een camera met 8gb micro sd kaart van ons ontvangen. De micro sd kaart heeft u niet retour gestuurd en dat verklaart het verschil. Ter info: Micro sd kaarten in aangebroken verpakking zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat staat duidelijk vermeld op onze retour pagina.