Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

Mystery shopper

Lees
waarom

Ton van Opstal beoordeelde op 2018-02-15

Helaas voldeed het door mij bestelde artikel niet en moest ik het artikel retour sturen.
Echter Gadget Plaza trof geen blaam en het contact met Gaget Plaza was zowel vooraf als achteraf perfect.
Ook kreeg ik voordat ik het artikel besteld had antwoord op al mijn vragen en dat is bij andere bedrijven wel eens anders geweest.
Ik heb dan ook tegen Gadget Plaza gezegd graag tot een volgend keer.

Vriendelijke groet,

Ton van Opstal

Hans Koelman beoordeelde op 2018-01-22

Alles ging heel snel, dus heel goed.

jeffrey cox beoordeelde op 2018-01-17

Heel tevreden. Besteld en de dag erna netjes in de brievenbus. Top

Linda Proudfoot beoordeelde op 2017-12-24

what I bought would have fit through the letterbox , but it was instead put into a larger box just to get more money for delivery . I think I will be sending back . no need to rip people off in these hard times .

Reactie van Gadget-Plaza:
As mentioned in our shop and in your shopping cart, shipping costs €4,95 for orders below €25. For this amount you receive your order in a package with Track & Trace code. This has nothing to do with ripping people off. We do this, because we want our customers to be able to track their orders and we want to be sure their order won't get lost or delivered to the wrong mailbox. €4,95 is a fair deal for this service and actually we lose some money on it, because we have to pay more than €4,95 including VAT. We hope you are still happy with your order and don't feel ripped off in any way.

jimmy beoordeelde op 2017-12-06

Binnen de 2 dagen in huis 👍🏻

Coen Denkers beoordeelde op 2017-11-08

keurig en geleverd volgens afspraak.

ivan couvreur beoordeelde op 2017-11-03

Ik heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen.de besteller was zeer vriendelijk en gemotiveerd.

Bert De Preter beoordeelde op 2017-10-26

Als je factuuradres anders is dan het leveradres gelieve op het leveradres te leveren nu komt het terug. Dank u wel hoor! (Sarcasme)

Reactie van Gadget-Plaza:
Excuus voor het leveren op het factuur (verkeerde) adres. De zending is echter wel afgeleverd en niet retour gekomen. Eind goed, al goed.

Nico van de Velde beoordeelde op 2017-10-25

Snelle levering.

Piet Jansen beoordeelde op 2017-10-25

Maandag besteld en dinsdag al in huis. De spy camera werkt perfect.

Paul Hengst beoordeelde op 2017-07-26

Artikel exact op tijd geleverd in een heel deugdelijke verpakking. TOP!!

Senne Steegmans beoordeelde op 2017-07-26

Donderdag besteld, maandag geleverd, goede service

JH Walle beoordeelde op 2017-07-19

Correcte afhandeling van bestelling en versterken van informatie.
Let op dat het niet verslap in de loop der tijd.

B Exeldent beoordeelde op 2017-07-17

Correcte snelle levering

Niftaly Feder beoordeelde op 2017-07-06

Ales was goed

Ruben Blokker beoordeelde op 2017-07-05

Snelle levering en goede service. Op mijn verzoek hebben ze voor mijn product zelfs een gebruiksaanwijzing in een andere taal gevonden...binnen 24 uur!

Ron Schultz beoordeelde op 2017-06-30

ik hoopte op plug & play

M Philippo beoordeelde op 2017-06-16

Snelle service en prima kwaliteit /prijs verhouding. Ben tevreden met me klok camera.

A Rietman beoordeelde op 2017-06-14

Ben zeer tevreden met de levering ,maandag bestelt dinsdag in huis .
Dank daarvoor.

G Ravenswaaij beoordeelde op 2017-06-05

Het was een heel snelle levering en uitstekend verpakt alleen maar lof over deze website.