Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

Lees
waarom

G. Mirri beoordeelde op 2018-08-17

Janine Lankhorst beoordeelde op 2018-08-13

snelle ontvangst, leuk e-mailcontact, product voldoet aan verwachtingen

p Lammers beoordeelde op 2018-07-28

na wat strubbelingen en gemail blijk het product het niet te doen en is het terug gestuurd en heb netjes mijn geld terug gestort gekregen.

Rudy Maes beoordeelde op 2018-07-28

snel, eerlijk, prima info, leuk met jullie te werken

Edvard Wever beoordeelde op 2018-07-22

Geen op- of aanmerkingen. Gewoon goed

Dirk Van laer beoordeelde op 2018-07-21

Prima webwinkel

Marlio da Silva beoordeelde op 2018-06-15

Henk Kuizinga beoordeelde op 2018-06-12

Richard Kerkhove beoordeelde op 2018-06-06

Ik heb een aantal weken geleden een spy bug afluister gekocht en na 2 weken werkte deze niet meer , helaas heb ik nu deze spy bug niet kunnen gebruiken waar ik hem voor had aangeschaft ,en dit op een zeer ongelukkig moment was ! Had een zeer belangrijk gesprek moeten opnemen .... maar helaas !
En heb dit vorige week kenbaar gemaakt via de mail en helaas nog geen reactie ontvangen ! Erg jammer .
Richard Kerkhove

Sabine Langerak beoordeelde op 2018-06-01

Rob Bosman beoordeelde op 2018-05-30

Snelle service en prima afhandeling

Klaasje beoordeelde op 2018-05-18

Werkte niet, open gemaakt en zelf gerepareerd. İnhoud was profisorisch aan elkaar gebreidt.

Reactie van Gadget-Plaza:
Jammer dat u geen contact met ons opgenomen heeft. U had vanzelfsprekend een nieuwe ontvangen en de kapotte had retour gegaan naar de fabrikant. Door het zelf openen van het apparaat vervalt de fabrieksgarantie en dat is natuurlijk zonde.

Pierre Nix beoordeelde op 2018-05-12

Reactie van Gadget-Plaza:
Jammer dat u ons beoordeeld met 1 ster zonder verdere toelichting in deze review of per email. Als we niet weten wat er aan de hand is dan kunnen we het ook niet voor u oplossen.

Fercan Cercel beoordeelde op 2018-04-22

F Verholen beoordeelde op 2018-04-13

Frank Giegas beoordeelde op 2018-04-05

bedankt voor de nieuwe stick