Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

waarom

ReviewSpot 15 7,9

Broer Gräfe beoordeelde op 2019-04-09

ABV Verzekeringen beoordeelde op 2019-04-07

Ik heb een usb stick met camera gekocht MET micro sd kaart van 16gb. Helaas zat deze er niet bij.

Ik heb gemaild en de andere dag zat hij bij de post. Prima service.dus.

Pieter de Boer beoordeelde op 2019-04-03

Tjitske Van der Meer beoordeelde op 2019-03-31

Ben zeer goed geholpen. Ging wat fout met bezorgen. Fout was van Post.nl. kon GP niets aan doen. Heb ze een mail gestuurd en die werd binnen het uur beantwoord!
Keurig!!!

Jos Mooren beoordeelde op 2019-03-24

Duidelijke site, snelle levering!

Vos H. beoordeelde op 2019-03-21

Hallo. Via beslist.nl een spy camera gekocht die niet vgs mijn inziens niet funcioneerde. Terug gestuurd aan gadget-plaza.
Betaald 49,90 Geld terug ontvangen !!! Ja maar 39,90 Mijn verlies is 10,00 en de retour zending betaald.
Op een bedrag van 50 euro een verlies van 15 euro afgerond.
Koop dus niks meer bij gadget of beslist .nl.
gr H.Vos

Reactie van Gadget-Plaza:
U heeft een camera met 8gb micro sd kaart van ons ontvangen. De micro sd kaart heeft u niet retour gestuurd en dat verklaart het verschil. Ter info: Micro sd kaarten in aangebroken verpakking zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat staat duidelijk vermeld op onze retour pagina.

David Maes beoordeelde op 2019-03-21

Reactie van Gadget-Plaza:
Jammer dat u niet aangeeft wat er aan de hand is, zodat wij eventuele problemen op kunnen lossen.

Gene Ragghoe beoordeelde op 2019-03-16

Mulu Haile beoordeelde op 2019-03-13

Geen reactie over artikel retourneren. Echt raar bedrijf.

Reactie van Gadget-Plaza:
U heeft retour informatie van ons ontvangen en het aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening.

kris tonnelier beoordeelde op 2019-03-09

Arnold Vogelzang beoordeelde op 2019-03-07

ruud Gerritzen beoordeelde op 2019-03-07

er is geen nederlandse beschrijving bij

Gert beoordeelde op 2019-03-06

Snel geleverd, na manco ( kan gebeuren ) gratis retour label, geen gezeur, en zeer snel nieuw artikel gekregen. alles binnen een week geregeld
Ook snelle reactie op e mail contact

Zeki Damgacioglu beoordeelde op 2019-03-06

andy noels beoordeelde op 2019-02-10

snelle levering,maar niet zo tevreden over het materiaal

Natasja goorts beoordeelde op 2019-02-09

Guzdek beoordeelde op 2019-02-07

MYPUP beoordeelde op 2019-01-31

tijdige levering product werkt prima

Gunnink beoordeelde op 2019-01-26

Ryan Colenbrander beoordeelde op 2019-01-25