Theo Mann-Bouwmeesterstraat 88

waarom

Marlio da Silva beoordeelde op 2018-06-15

Henk Kuizinga beoordeelde op 2018-06-12

Richard Kerkhove beoordeelde op 2018-06-06

Ik heb een aantal weken geleden een spy bug afluister gekocht en na 2 weken werkte deze niet meer , helaas heb ik nu deze spy bug niet kunnen gebruiken waar ik hem voor had aangeschaft ,en dit op een zeer ongelukkig moment was ! Had een zeer belangrijk gesprek moeten opnemen .... maar helaas !
En heb dit vorige week kenbaar gemaakt via de mail en helaas nog geen reactie ontvangen ! Erg jammer .
Richard Kerkhove

Sabine Langerak beoordeelde op 2018-06-01

Rob Bosman beoordeelde op 2018-05-30

Snelle service en prima afhandeling

Klaasje beoordeelde op 2018-05-18

Werkte niet, open gemaakt en zelf gerepareerd. İnhoud was profisorisch aan elkaar gebreidt.

Reactie van Gadget-Plaza:
Jammer dat u geen contact met ons opgenomen heeft. U had vanzelfsprekend een nieuwe ontvangen en de kapotte had retour gegaan naar de fabrikant. Door het zelf openen van het apparaat vervalt de fabrieksgarantie en dat is natuurlijk zonde.

Pierre Nix beoordeelde op 2018-05-12

Reactie van Gadget-Plaza:
Jammer dat u ons beoordeeld met 1 ster zonder verdere toelichting in deze review of per email. Als we niet weten wat er aan de hand is dan kunnen we het ook niet voor u oplossen.

Fercan Cercel beoordeelde op 2018-04-22

F Verholen beoordeelde op 2018-04-13

Frank Giegas beoordeelde op 2018-04-05

bedankt voor de nieuwe stick

Nel van Oerle beoordeelde op 2018-04-01

Tobiasz Klisiewicz beoordeelde op 2018-04-01

Hermanus Kooke beoordeelde op 2018-03-29

Vandaag besteld, morgen in huis. men doet wat ze beloven.

Jac. Janssen beoordeelde op 2018-03-23

Geert L Vorenkamp beoordeelde op 2018-03-21

correcte aflevering

Steven de jonge beoordeelde op 2018-03-20

Veel te dure spullen en het komt al kapot aan :(

Reactie van Gadget-Plaza:
Deze camera bleek niet defect, maar de batterij was niet opgeladen voor gebruik.Klant vergelijkt onze prijzen met die van Chinese webshops en ja...dan zijn wij inderdaad duurder.

John Berkhout beoordeelde op 2018-03-19

Moet even afwachten op een reactie.
Camera na 1 dag kapot.

Reactie van Gadget-Plaza:
U heeft direct na uw melding een retourlabel ontvangen en daarna heeft u een nieuwe camera van ons ontvangen. Wij vertrouwen erop dat u alsnog tevreden bent.

J.J. Spaargaren beoordeelde op 2018-03-16

Prima

MARIUSZ SKRETKOWSKI beoordeelde op 2018-03-10

Night Rider beoordeelde op 2018-03-08

Revisie : heb de nodige hulp gekregen om uiteindelijk vast te stellen dat t toestel mag binnen geleverd worden, ben momenteel op reis en heb thans de mogelijkheid gekregen het toestel bij terugkomst op te sturen en te wisselen voor een nieuwe , dank u voor deze dienst .