Utrechtse Heuvelrug 34
3452JA Vleuten
KvK 58719628

patrice Cousaert beoordeelde op 2017-10-13

Nadat de eerste verzending niet is toegekomen ,hebben ze een tweede identieke packet opgestuurd en wel zijn bestemming bereikt.
Dank hiervoor voor de dienstverlening uitstekend material.

Rogier van de Veen beoordeelde op 2017-10-09

De levering door DPD ging mis maar Garageworks heeft er alles aan gedaan om dat z.s.m. te herstellen en de producten zijn alsnog naar tevredenheid geleverd.
Prima communicatie en informatievoorziening.

Leo Bosch beoordeelde op 2017-09-14

Wij zijn erg tevreden over Garageworks. Vorig jaar hebben we al een garagevloer bij ze gekocht en nu ook een werkbank met een paar Gladiator kasten. We moesten er wel iets langer op wachten maar toen we ze eenmaal in huis hadden waren we dat snel vergeten. Mooie, ruime kasten.

Peter beoordeelde op 2017-07-08

In één woord PRIMA

Geert Van Nuland beoordeelde op 2017-05-29

Snelle feedback dat niet alles voorradig was. Jan heeft gezocht naar een goede oplossing. Perfect service!

Willems Kenneth beoordeelde op 2017-05-08

Duidelijke website en snelle, uitstekend verpakte, levering!

Huub beoordeelde op 2017-05-04

Alles uitstekend geregeld.
Goederen ook van uitstekende kwaliteit en goed verpakt snel geleverd.
Perfekt

Marc beoordeelde op 2017-03-31

Complete vloer gelegd in dubbele garage. Tot in de puntjes alles geregeld. Prima service. Zal vast nog wel eens gebruik maken van de diensten van garageworks.

William van Gool beoordeelde op 2017-03-26

Geweldige slimme oplossingen voor alle onhandige tuingereedschappen zoals bosmaaier, heggenschaar, bladblazer en alles waar een steel aan zit.
Mooi opgeruimd en overzichtelijk.

Hans beoordeelde op 2017-03-22

In alle opzichten ben ik zeer tevreden over de service en het geleverde product. Dit geldt voor het vakkundig advies, het meedenken, nakomen van afspraken en ook de installatie zelf. Niet de goedkoopste maar gezien de kwaliteit en plaatsing van de garagevloer zeker het geld waard en absoluut aanbevelenswaardig.

Vloeberghs beoordeelde op 2017-02-27

Communicatie -bestelling- levering - kwaliteit product (garagevloer ) uitstekend.

dMb dutchmountain.bike beoordeelde op 2017-02-06

Producten, fietsophangsysteem, 6x claw en rails is geleverd zoals gezien op garageworks. Montage supersimpel en werkt zoals voorgesteld. Eerste indrukken zijn positief. Claws pakken de wielen perfect.

Jan beoordeelde op 2017-01-30

Vriendelijk geholpen met snelle levering van een perfect opbergsysteem voor onze golfspullen. Jammer dat we de andere garagespullen al elders hadden gekocht.

Thijs de Neve beoordeelde op 2016-12-12

Goed bedrijf, hele goede communicatie, en goede kwaliteit spullen

Bergmans beoordeelde op 2016-11-21

Ik heb een racedeck vloer besteld bij garageworks. Goed contact met garageworks,mduidelojke mails en duidelijke offerte. Jan reageert heel snel op de mail. De vloer is snel geleverd, woensdag betaald, vrijdag in huis. Goede kwaliteit, duidelijke instructies, gemakkelijk te leggen. Iets duurder dan via de importeur, maar veel meer vertrouwen in garageworks.

Danielle beoordeelde op 2016-11-21

Ontzettend vriendelijke en correcte reactie op al mijn vragen via mail.

preuter deurslotreparatie.nl beoordeelde op 2016-10-03

super tevreden over jan en zijn bedrijf snelle offerte en plaatsing volgende keer zeker weer

pvruiten beoordeelde op 2016-08-01

Via een andere Porsche-enthousiast bij Jan de Wit c.q. Garageworks terechtgekomen en hem als een zeer betrouwbare persoon c.q. leverancier leren kennen. Ik heb een vloer besteld voor de garagebox waarin mijn auto's staan (en gelegd door Jan) alsmede straks nog een vloer voor de garage en berging in m'n nieuwe appartement. Het ziet er allemaal prachtig uit, goed afgewerkt, schoon en m'n auto's komen er zo nóg beter op uit. Ik durf Garageworks aan iedereen aan te bevelen; mooie producten, goede service en prettig om zaken mee te doen!

N. Witzand beoordeelde op 2016-07-27

Wij hebben een werkbank met twee ladenkasten en twee "grote" kasten gekocht.
Voor mensen die niet al te technisch zijn kwamen wij niet helemaal uit de Amerikaanse handleiding met kleine tekeningen maar tegenwoordig met you tube is dat geen probleem meer want er staan allerlei filmpjes op hoe je de wielen er onder moet draaien!
Jan de Wit heeft goede voorlichting gegeven en nadat we de bestelling geplaatst hebben is ook alles top verlopen.
Wij kunnen gaan genieten van de kasten en de werkbank!

Huub verheijen beoordeelde op 2016-07-18

Donderdag 3 ophangsystemen voor de fietsen besteld, en vrijdag al in huis! Super