Appellaan loods achter nr. 4
3481 GV HARMELEN
030 207 2044
KvK 58719628

Thomas Serruys beoordeelde op 2018-07-15

Vlotte levering. Eenvoudige installatie, kwalitatief product.

D Van den Berg beoordeelde op 2018-07-02

Joost Duwel beoordeelde op 2018-06-04

PP beoordeelde op 2018-06-04

Makkelijk contact te leggen, goede afhandeling en gewoon goed materiaal.

P Den besten beoordeelde op 2018-05-17

Snelle en nette levering. Helemaal top.

jo eelen beoordeelde op 2018-04-01

Zoals beloofd !

Gert Joppe beoordeelde op 2018-03-18

Tweede bestelling nadat ik paar jaar terug al naar alle tevredenheid geholpen was. Meedenkend, servicegericht, snelle reactie en snelle verzending!! Top, aanrader !!

E. van der Weijden beoordeelde op 2018-03-10

Geraldine Seynaeve beoordeelde op 2018-03-09

mevrouw W. Tak beoordeelde op 2018-02-18

Roger Janssen beoordeelde op 2018-02-06

Alles perfect en snel geleverd

patrice Cousaert beoordeelde op 2017-10-13

Nadat de eerste verzending niet is toegekomen ,hebben ze een tweede identieke packet opgestuurd en wel zijn bestemming bereikt.
Dank hiervoor voor de dienstverlening uitstekend material.

Rogier van de Veen beoordeelde op 2017-10-09

De levering door DPD ging mis maar Garageworks heeft er alles aan gedaan om dat z.s.m. te herstellen en de producten zijn alsnog naar tevredenheid geleverd.
Prima communicatie en informatievoorziening.

Leo Bosch beoordeelde op 2017-09-14

Wij zijn erg tevreden over Garageworks. Vorig jaar hebben we al een garagevloer bij ze gekocht en nu ook een werkbank met een paar Gladiator kasten. We moesten er wel iets langer op wachten maar toen we ze eenmaal in huis hadden waren we dat snel vergeten. Mooie, ruime kasten.

Peter beoordeelde op 2017-07-08

In één woord PRIMA

Geert Van Nuland beoordeelde op 2017-05-29

Snelle feedback dat niet alles voorradig was. Jan heeft gezocht naar een goede oplossing. Perfect service!

Willems Kenneth beoordeelde op 2017-05-08

Duidelijke website en snelle, uitstekend verpakte, levering!

Huub beoordeelde op 2017-05-04

Alles uitstekend geregeld.
Goederen ook van uitstekende kwaliteit en goed verpakt snel geleverd.
Perfekt

Marc beoordeelde op 2017-03-31

Complete vloer gelegd in dubbele garage. Tot in de puntjes alles geregeld. Prima service. Zal vast nog wel eens gebruik maken van de diensten van garageworks.

William van Gool beoordeelde op 2017-03-26

Geweldige slimme oplossingen voor alle onhandige tuingereedschappen zoals bosmaaier, heggenschaar, bladblazer en alles waar een steel aan zit.
Mooi opgeruimd en overzichtelijk.