Appellaan loods achter nr. 4

Sander De hilster beoordeelde op 2018-09-15

Patrick Sanders beoordeelde op 2018-08-25

Al een paat keer besteld. Altijd correct geleverd. Ook bij advies. Super

Peter-Paul Essers beoordeelde op 2018-08-21

Tijdige levering, goede communicatie en extra service geleverd zonder erom te hoeven vragen.

Rudy de Klerk beoordeelde op 2018-08-20

Mooie producten, passend en snel geleverd. Voor ons is met name de fietsbeugel erg handig.

Eén minpuntje, sommige platen waren op de hoekjes beschadigd ondanks de goede verpakking. Dit kan je wegwerken met de sluitstukken, maar niet als je meerdere platen laat aansluiten op elkaar.

Wij hebben de platen eerst afgemeten en gaten geboord en daarna op de muur de bevestigingspunten afgetekend en gaten in de muur geboord. Dus niet de handleiding gevolgd op dit punt.

Sebastiaan Smit beoordeelde op 2018-08-20

Eric van Derton beoordeelde op 2018-08-07

Livraison en Belgique dans les délais. Marchandise et quantités OK.

Leticia Locatelli-Vos beoordeelde op 2018-08-05

Ben Voorbij beoordeelde op 2018-08-02

Heel tevreden goede kwaliteit
Vrij vlot geleverd

Johan van Klinken beoordeelde op 2018-07-31

Gijs Van der Heijden beoordeelde op 2018-07-28

Top service, netjes op tijd geleverd. Goede handleidingen en makkelijke montage. Echt een aanrader!

Thomas Serruys beoordeelde op 2018-07-15

Vlotte levering. Eenvoudige installatie, kwalitatief product.

D Van den Berg beoordeelde op 2018-07-02

Joost Duwel beoordeelde op 2018-06-04

PP beoordeelde op 2018-06-04

Makkelijk contact te leggen, goede afhandeling en gewoon goed materiaal.

P Den besten beoordeelde op 2018-05-17

Snelle en nette levering. Helemaal top.

jo eelen beoordeelde op 2018-04-01

Zoals beloofd !

Gert Joppe beoordeelde op 2018-03-18

Tweede bestelling nadat ik paar jaar terug al naar alle tevredenheid geholpen was. Meedenkend, servicegericht, snelle reactie en snelle verzending!! Top, aanrader !!

E. van der Weijden beoordeelde op 2018-03-10

Geraldine Seynaeve beoordeelde op 2018-03-09