Schevelstraat 38
1911CK Uitgeest
0620014337
KvK 62029347

Rini Fluijt beoordeelde op 2019-07-19

Ziet er erg goed uit en snelle levering.

Christine van de Haar beoordeelde op 2019-07-16

bestelling is keurig afgewerkt en heel snel bezorgd. goed gedaan!

Laura Beukers beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering uitstekende kwaliteit blij mee

Shannon Likumahua beoordeelde op 2019-07-15

Ik heb een stoeltje laten ontwerpen. Was super makkelijk op de website. Het stoeltje is heel mooi! Ze geven duidelijk aan als ze op vakantie zijn, dus je moet voor die periode bestellen als je “haast” hebt. Prima webshop.

Alleen ze versturen met DPD en ik kon het pakket niet traceren in de zin van hoelaat de bezorger zou bezorgen, maar dat is een keus die DPD maakt en niet deze webshop uiteraard.

Anita van Dorst beoordeelde op 2019-07-15

Het ziet er heel mooi uit en ook best snel bezorgd

Renske de Wal beoordeelde op 2019-07-15

Heel tevreden! Ziet er weer keurig uit!

Danielle Albers beoordeelde op 2019-07-14

Heel tevreden, super snelle levering!

Bea Brandel beoordeelde op 2019-07-13

Snelle reactie snelle levering mooi resultaat

Gerrie Kolvenbach beoordeelde op 2019-07-13

Snel en correcte levering. We zijn er blij mee

Anne-Miek Wijsman van der Borght beoordeelde op 2019-07-13

De service was prima. Had het stoeltje snel in huis. Alleen jammer dat er een hele kleine verfbeschadiging aan het stoelpootje was. Heb dit zelf maar een beetje bijgewerkt.

Janine Van Loo beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden. Een duidelijke site. Geboorte kaartje opgestuurd en binnen een paar dagen het stoeltje al in huis.

Diny Wijgerink beoordeelde op 2019-07-11

Mooi product en een snelle levering. SUPER

Manuela Neijt beoordeelde op 2019-07-11

De vrijdag besteld en de dinsdag al gemeverd. Goede kwaliteit. Alleen jammer dat ik geen berichtje heb gehad dat het verstiuurd werd

Marian de Rooij beoordeelde op 2019-07-11

Prettige site en snelle reactie als het uploaden van geboortekaartje niet lukt.

Tamara Kersten beoordeelde op 2019-07-11

Erg mooi en praktisch fietsje. Mijn oudste zoon gebruikt die van hem ALTIJD als race-auto en is erg snel op zn fiets.

Geertje van Gerven beoordeelde op 2019-07-09

Prima tafeltje en stoeltje van €20,- van de Ikea. De sticker voor €50,- had ik beter zelf even kunnen bestellen. Ziet er wel oké uit. In totaal kost het mij €70,-, dat had zeker voor een stuk minder gekund.

Lia beoordeelde op 2019-07-06

Op zondagavond een loopfietsje besteld, op woensdag geleverd, fantastisch toch!
Echt een top cadeau wat we kunnen geven, stoere loopfiets met naam!
Zeer tevreden!

Monique van Meurs beoordeelde op 2019-07-06

Stoeltje besteld, snelle levering en zag er net zo mooi uit zoals op de afbeelding.

Amber Vos beoordeelde op 2019-07-06

De levering en reactiesnelheid was zeer snel. Echter was het product niet goed en niet mooi. Dit hebben ze overigens goed opgepakt

KHA van Hooff beoordeelde op 2019-07-06

Het stoeltje is mooi geworden.
Minder was de levering die door DPD bezorgd zou worden maar uiteindelijk bij de buren verderop afgegeven door afwezigheid, maar hadden geen briefje achtergelaten waardoor ik alles na heb moeten bellen om te weten waar mijn pakketje was.