Schevelstraat 38
1911CK Uitgeest
0620014337
KvK 62029347

Morena Meilof- Pasanea beoordeelde op 2019-03-20

Geboortestoeltje is leuk, kwaliteit is matig (Ikea).
Pakketdienst die ze DPD is een drama, heeft een week geduurd, alvorens we het beschadigd op het verkeerde adres zelf op konden gaan halen, 3 dagen later nieuwe stoeltje ontvangen en weer via DPD, die zelf niet weten waar het pakket is.

Mirjam Knoop beoordeelde op 2019-03-18

Zeer tevreden, snel in huis, mooie bestickering! Gaat mijn neefje veel plezier van hebben😁

Angelien van den Berg beoordeelde op 2019-03-18

snel en superfijn dat het geleverd kon worden bij mijn collega thuis

Gert-Jan Mulder beoordeelde op 2019-03-16

Snel goed en simpel

Jaap van der Winden beoordeelde op 2019-03-14

snelle levering, prima uitvoering. Goed op de hoogte gehouden van uitvoering en levering.

kitty maas beoordeelde op 2019-03-14

snelle levering en alles mooi gemaakt

L. Jansen beoordeelde op 2019-03-14

Vlotte afhandeling, mooi stoeltje. Zat klein bobbeltje bij zitting maar kon ik zelf wegwerken gelukkig

Anoniem beoordeelde op 2019-03-14

Op zondag besteld en op dinsdag al in huis

Linda van den Beukel beoordeelde op 2019-03-11

Super mooi. Hele snelle levering.

Grea Klein Severt beoordeelde op 2019-03-11

Goede en snelle levering

Henk Vlielander beoordeelde op 2019-03-11

Prima kwaliteitsproduct, snelle levering en meedenken met de wensen van de klant.

Rita Heinen beoordeelde op 2019-03-11

We bestellen al een paar jaar de stoeltjes bij Geboortestoeltje en dat bevalt ons heel goed. Goede service, snelle afhandeling van onze bestelling en als er wat is (wat niet zo snel gebeurd) dat wordt dat direct opgepakt en geregeld. Top

Danielle Groenewegen beoordeelde op 2019-03-10

Goede klantenservice. Ik wilde graag eerst t voorbeeld zien. Ze luisteren naar je wensen. Zeer mooi resultaat en t geboortestoeltje was snel klaar en bij mij thuis.

Trynke van der Heide beoordeelde op 2019-03-10

Woensdag later op de avond besteld en vrijdag al thuis, super! Netjes degelijk product beveel het zeker aan.

Kevin Meijer beoordeelde op 2019-03-10

Na toezending van het geboortekaartje waren het stoeltje en tafeltje snel bezorgd en tot volle tevredenheid voorzien van de gewenste tekst. Het geboortekaartje hebben we weer per post terugontvangen.

Carola Tirion beoordeelde op 2019-03-09

Kelly Loomans beoordeelde op 2019-03-07

Super snelle levering, na een fout van Geboortestoeltje is dit helemaal perfect opgelost !!

Michelle van Hees beoordeelde op 2019-03-02

Gevraagd om een proefdruk maar niet gekregen. Kwaliteit van de print van het geboortekaartje niet mooi. Gekozen voor iets duurder stoeltje zodat de rugleuning ook mooi mee gekleurd was dacht ik maar nu toch anders gemaakt wat ik niet mooi vind. Jammer dit had niet gehoeven als ze eerst een proefdruk gestuurd hadden.

O.J. van der Tuuk beoordeelde op 2019-03-02

Een geweldig mooi eindresultaat!!
Snelle en zorgvuldige levering. Kwaliteitsbeoordeling van het aangeleverde materiaal wordt keurig teruggekoppeld.
Meer dan tevreden!!

Ineke Hartman beoordeelde op 2019-03-02

Degelijk loopkarretje, mooie afwerking en snelle levering.
Top! ben heel tevreden.