Schevelstraat 38
1911CK Uitgeest
0620014337
KvK 62029347

Mariëlle van der Sluijs beoordeelde op 2019-05-23

Snelle service en mooi resultaat

Suzanne Hordijk beoordeelde op 2019-05-23

Ik heb eerder bij jullie besteld maar vind het serieus afdoen dat de geboortestoeltjes nu afgeleverd worden in de bouwdoos van Ikea i.p.v in elkaar gezet en op een leuke manier verpakt.

Merel Treur beoordeelde op 2019-05-23

Alles was helemaal goed. Duidelijk op de site kun je aangeven hoe je je stoeltje ontworpen wil hebben. Super snelle levering, en goede kwaliteit.

Elly Cleyne beoordeelde op 2019-05-23

Super snelle service en keurig verpakt.!!!

Ingrid Steenwijk beoordeelde op 2019-05-23

Mooi ontwerp en snelle levering. Geboortekaartje keurig terugontvangen.

Sofie Van Springel beoordeelde op 2019-05-21

Zeer snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen! Heel mooi!

ICT Remy van der Wal beoordeelde op 2019-05-20

Alles prima verlopen.

Annemieke Kolhorn beoordeelde op 2019-05-18

Het stoeltje was er snel en ik kreeg netjes een mail met de vraag om de order te bevestigen met een voorbeeld afbeelding. Ik verwachtte echter een stoeltje waarop de afbeelding was gedrukt. Nu zit er gewoon een sticker op. Hopelijk blijft het lang zitten.

Maarten Bakker beoordeelde op 2019-05-18

Jammer dat het een simpel Ikea stoeltje betreft.
Verder prima service en snelle verzending

carola van der klift beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering en mooi product en eindresultaat

Carina van Belle beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering, mooi product

Isabel beoordeelde op 2019-05-17

Tevreden, heb het stoeltje vrijdagmiddag besteld en had het dinsdag in huis. Alleen wat verwarring omdat ik na het afronden van mijn bestelling nog een mail kreeg dat mijn bestelling niet gelukt was, maar na een kort telefoontje bleek dit gelukkig niet het geval.

ebm nooij beoordeelde op 2019-05-16

Zeer snelle service
Prima resultaat erg blij mee

Eva Meijers beoordeelde op 2019-05-16

Afgelopen week een loopfiets besteld, ik kreeg direct een ontvangstbevestiging. Ik miste helaas de Track & Trace code en kon niet terugvinden op de site wanneer de levering zou plaatsvinden en op welk termijn. Onverwachts bleek de fiets al geleverd te zijn zonder dat ik hier enkel bericht over heb ontvangen. Dit was wel snel, na twee dagen al. Gelukkig was mijn buurvrouw thuis om de fiets in ontvangst te nemen.

Sanne Simons beoordeelde op 2019-05-16

Zeer snel aangekregen en mooi eindresultaat!!

Nelleke Oosterveer beoordeelde op 2019-05-16

Snel geleverd. Super.

J beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering. Super mooi stoeltje. Zitting bleek bij ontvangst beschadigd. Na 1 telefoontje is dit keurig en snel opgelost.

Juliet beoordeelde op 2019-05-14

Veel keus uit leuke gepersonaliseerde geboorte cadeau's, mooie kwaliteit zo lijkt het (fietsje moet nog gebruikt worden) en snelle goed verpakte levering!

Tinie Kuiper beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden over het contact en de snelle levering van het stoeltje. Stoeltje is prachtig en van goede kwaliteit. Heel tevreden klant.

Renee Fokkema-Smits beoordeelde op 2019-05-13

Erg tevreden, snelle levering, prachtig stoeltje geworden.