Ik heb het stoeltje ontvangen maar ben totaal niet tevreden. De afbeelding is niet scherp, de stickers zijn niet recht geplakt en het standaard IKEA stoeltje (wat deze ‘luxe versie’ gewoon is) bevatte de verkeerde onderdelen (wat ik niet kan oplossen want ik heb het zelf niet gekocht bij de IKEA). Ik vind dit totale afzetterij voor een stoeltje waar je zelf 21 euro voor betaalt bij de IKEA en ik met waardeloze kwaliteit nu 65 euro voor betaal.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marlieke
- Meijer
een mooi cadeau
Hoe zou je Geboortestoeltje beoordelen?
- Lynda de Pater
Snelle en goede service qua kwaliteit en reactietermijn. Opnieuw een mooi stoeltje afgeleverd.
- Lisanne
Hele onscherpe sticker en helemaal niet goed afgewerkt, waardoor op de rug een heel stuk wit aan de bovenkant zit. Toen ik daar naar vroeg was het antwoord dat het een standaard sticker is voor dit stoeltje, omdat het stoeltje altijd in verschillende maten wordt geleverd. Dan kun je dus niet de gewenste kwaliteit leveren voor 60 euro.
- Lidy Pennings
prachtig geworden en snelle service
- Gré Sluiters
Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd