Maagd 1
3225EE Hellevoetsluis

8,5

Monique Aeissing beoordeelde op 2019-01-10

Besteld en volgende dag in huis.
Vandaag test op raam gedaan, ziet er goed uit, morgen bij daglicht kijken

Gerrit Roosjen beoordeelde op 2019-01-02

Na diverse middelen test met HK250 met positief resultaat. Zal zeker doorgaan. Maar eerst overleg met het bouwbedrijf over wie de kosten daarvan zal betalen.

jan van markus beoordeelde op 2018-12-29

wij hebben last van waarschijnlijk lood sluier op het achterraam van ons huis. vele schoonmaakmiddelen hebben we uitgeprobeerd om dit te verwijderen. Tot nu toe werkte geen enkel middel.
Tot onze verrassing ontdekten wij op internet HK 250 en bestelden bij U een test monster van dit artikel. Wij zijn erg verheugd na toepassing van dit middel omdat de sluier er door verwijderd wordt. Nu kunnen wij het hele raam van 180x180 aanpakken.

Eric De Vos beoordeelde op 2018-12-28

De test met het voorgestelde staal van +/- 3,5 € was overtuigend.
We gaan nu bekijken wat de prijs is voor een behandeling van enkel ruiten

W Brouwer beoordeelde op 2018-12-26

Wij zijn hel tevreden over de levering

Hugo Reyniers beoordeelde op 2018-12-20

Zeer tevreden, op 2 dagen was mijn bestelling geleverd.

P Jansen beoordeelde op 2018-12-20

Doet wat het belooft, heel erg blij mee.

John Engele beoordeelde op 2018-12-18

Product is volgens afspraak bezorgd.

Ina de Vos beoordeelde op 2018-12-17

ik heb een product besteld voor cementsluier op mijn ramen, advies was eerst een testsetje te bestellen. Dat heb ik gedaan en het beviel goed. Stiekem hoop ik nog op een aanbieding, ik wil het dit voorjaar weer bestellen (maar dan geen testset)

A Visee beoordeelde op 2018-12-16

Snel geleverd met duidelijke instructies

HJ Wassink beoordeelde op 2018-12-13

Spul hk250 werkt niet. Op de wanden (glas) van de douche geprobeerd.

Beste H.J. Wassink,
HK250* is ontwikkelt om cementsluier van glas te verwijderen.
Zoals op onze website staat vermeld, blijkt HK250* wisselend succes te hebben bij kalkaanslag op glazen douchedeuren. Spijtig te horen dat het bij u geen gunstig resultaat heeft.

Jan Merkx beoordeelde op 2018-12-13

Het een paar keer behandeld en de aanslag is nog niet weg. Ik twijfel zelfs of het wel minder is geworden.

G Van t sant beoordeelde op 2018-12-13

Perfect geregeld

Patricia Wester beoordeelde op 2018-12-10

Zeer snel in huis resultaat ziet er goed uit

Lia Groenendijk beoordeelde op 2018-12-10

Wij hadden goede hoop nav de review. Maar de aanslag kalk van onze douchedeur ging er niet vanaf.

Geachte Lia Groenendijk,
HK250* is ontwikkelt om cementsluier van glas te verwijderen.

Maria beoordeelde op 2018-12-10

Om een goede indruk te krijgen en natuurlijk het eindresultaat te beoordelen, moet ik het raam helemaal schoonmaken met HK 250, maar op het kleine stukje vind ik het verbluffend.

Car SILOS beoordeelde op 2018-12-09

Het is een klein stukje. Je hebt voor echt sterk aangeslagen ramen veel meer nodig. En dan wordt wel erg duur.

Beste Car Silos,
Het testmonster is bedoeld om op een oppervlak van 10 bij 10 centimeter te testen of de aanslag er af gaat en hoeveel behandelingen er nodig zijn.
Het testmonster is niet bedoeld om een heel raam te behandelen.

wil van KLink beoordeelde op 2018-12-08

Wij hebben het stukje 2 keer gedaan het zag er mooi glad uit

Catharina Moedersheim-Mos beoordeelde op 2018-12-08

Goede informatie en snelle levering.

J. de Jonge beoordeelde op 2018-12-08

Na 4 keer raam ingesmeed weinig reultaat

Beste J. de Jonge,
Het testmonster is niet bedoeld om een heel raam te behandelen.