Maagd 1
3225EE Hellevoetsluis

8,6

Claudia van Gils beoordeelde op 2019-05-21

Mega goed middel, na alles geprobeerd te hebben was het nu echt raak. Super heldere ramen...jippie

Sk Vd weide beoordeelde op 2019-05-21

Met hk250 zijn mijn ramen weer als nieuw.
De kalkvlekken zijn makkelijk met dit produkt te verwijderen.
Ik heb dit produkt als laatste redmiddel geprobeert. Top.

Diana Duyvestijn beoordeelde op 2019-05-21

Jaren met betonsluier op de ramen, nu na 4x gebruiken bijna weg

Marty Lulofs beoordeelde op 2019-05-20

Goed spul. Snelle levering. Schilder ook heel blij. Gaat zelf ook bestellen.

Bart Gastmans beoordeelde op 2019-05-19

Super snelle service en eindelijk een produkt gevonden dat de cementsluier op onze ramen oplost!

Bo beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering, fijn dat je eerst kan proberen met een proefdoekje. Raam nu 5x behandeld en mijn flesje is leeg, helaas nog niet het optimale resultaat. kalkaanskag is wel minder geworden! Jammer dat ik voor deze prijs nog niet klaar ben.

Andre Kiekebos beoordeelde op 2019-05-16

Komen afspraken na. Product werkt goed.

Zbigniew Jackowski beoordeelde op 2019-05-14

Mit der Probe Exemplar sehr gut geklappt. Wir möchten mehr bestellen.

Marianne Oprel beoordeelde op 2019-05-13

Helaas werkte het proefmonster niet bij onze ramen. Wel snelle levering

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
Spijtig te horen dat het bij u niet gelukt is.
Wellicht dat de reden op onze website pagina: https://www.verweerde-ramen.nl/Veel-Gestelde-Vragen vermeld staat.

joke IJspeerd-Kamp beoordeelde op 2019-05-12

Ik heb HK 250 bestelt en de ramen zijn al een stuk schoner (er zat weer in de ramen in mijn pas gekochte huis).
Ik heb nog wat over en wil het deze week nog een keer proberen! Op hoop van zegen!!!

Eduard Scharf beoordeelde op 2019-05-08

Nach einer Hausfassaden-renovierung hat sich ein Schmierfilm auf der Scheibe gebildet, kann man nicht mehr wegputzen, auch mit HK250 nicht! Eduard Scharf

Sehr geehrter Eduard Scharf,
Es tut mir leid zu hören, dass es nicht funktioniert hat. Der Angriff auf Ihr Fenster ist kein Zementschleier. Leider entfernt HK250 * nicht alle Arten von Glasablagerungen.

Elles de Haan beoordeelde op 2019-05-07

Prima ontvangen

Mihai Pele beoordeelde op 2019-05-06

Een wonder product.
M.Pele

arie van den Bos beoordeelde op 2019-05-03

ramen blijven vuil het spul werkt niet !!!!

John Hendriks beoordeelde op 2019-05-02

Super kwaliteit, monster om ramen te ontetsen!

Peter Hartman beoordeelde op 2019-05-01

HK250 proef monster besteld. Snel geleverd. Product werk goed om de aanslag op de ramen te verwijderen.

annie vanderheijden beoordeelde op 2019-05-01

Donderdag proefmonster besteld zaterdag morgen in huis

Rob Remmerswaal beoordeelde op 2019-05-01

Heb de reiniger op 1 plaats aangebracht het is het als het minder geworden. maar moet het nog een paar keer herhalen. hoop dat het schoon wordt.

B Vd Heuvel beoordeelde op 2019-04-30

Sample kit is wel erg karig, mag wel iets meer zijn, nu heb ik nog geen idee of het werkt.

Beste B. v.d. Heuvel,
Het Test-Monster stelt u in staat om 3 keer een test uit te voeren op een oppervlak van 10 bij 10 cm. De test laat u zien of HK250* de aanslag verwijdert en zo ja, hoeveel behandelingen er nodig zijn om de aanslag te verwijderen.

A Van der eng beoordeelde op 2019-04-30

Weer hele mooie ramen!