Maagd 1
3225EE Hellevoetsluis

8,9

Ingrid Looijmans beoordeelde op 2018-07-18

Van alles geprobeerd maar dit middel maakt het raam weer brandschoon.

karina Braeckman beoordeelde op 2018-07-17

Alles ging heel vlot en levering perfect. Ook product werkt heel goed. Niks om aan te merken. Doe zo voort.

VOF aA en E.H. de jong de Jong beoordeelde op 2018-07-17

Vandaag besteld morgen bezorgd met een duidelijke gebruiksaanwijzing

Ruud Baas beoordeelde op 2018-07-15

Test prima verlopen

Marian van Leeuwen beoordeelde op 2018-07-13

Snelle levering en goed produkt!
Jammer dat het test monster net te klein was om het hele raam schoon te krijgen.

Ik heb het al bij anderen aanbevolen.

Tina M beoordeelde op 2018-07-13

Het product werkt goed en de bestelling was prompt en netjes geleverd.

Amanda Van Meel beoordeelde op 2018-07-12

Met HK250 mijn ramen weer prachtig schoon!

Helma Schrijvers beoordeelde op 2018-07-09

Het werkt idd goed. Wel jammer dat er 1 doekje in zit met het product er op.

Wolfgang Keller beoordeelde op 2018-07-08

Funktioniert sehr gut

A Hofstra beoordeelde op 2018-07-07

Heel tevreden en het bestelde heeft mojn ramen weer ontdaan van de cementsluier snelle levering

Marc Ritzerfeld beoordeelde op 2018-07-06

Goed product, snelle en goede levering

Anne Marchal beoordeelde op 2018-07-05

Erg tevreden, binnen enkele dagen in huis. Het testproduct werkte beter als verwacht en erg makkelijk en snel. Wij gaan binnenkort zeker een flesje bestellen voor het gehele raam!

Dineke ten Woude beoordeelde op 2018-07-04

Zo'n klein testmonster, zowat al helemaal opgedroogd in de brievenbus, ik ben echt wel teleurgesteld.

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
Geachte Dineke ten Woude,

Spijtig te horen dat wij van u een negatieve beoordeling hebben gehad.
Als u bij ons een Test-Monster besteld, ziet u daar een foto van het Test-Monster bij.
Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn om onze klanten te laten zien wat ze kopen.
Dagelijks maken wij de Test-Monsters en ze zijn dan 1 à 2 dagen oud wanneer we ze versturen.
Bij de aankoop van de Test-Monsters informeren wij de klant niet te lang te wachten met de test om uitdogen te voorkomen.

Mag ik u vragen op wat voor soort aanslag u het Test-Monster heeft toegepast?

Ron Houke.

Klant heeft niet meer gereageerd.

Theo van Dael beoordeelde op 2018-07-02

Het middel HK 250 wekt prima. De cementsluier is nagenoeg verdwenen na twee poets beurten.

Helena Kreis beoordeelde op 2018-06-29

Das Entfernen der Zementschleier (seit Monaten bereits verschmutzt) auf der Fensterscheibe hat super geklappt und wir sind vom Produkt überzeugt und werden es bestellen.

Hans Spruijt beoordeelde op 2018-06-29

Werkt niet!

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
HK250* verwijdert cementsluier van glas. Uit de praktijk is gebleken dat HK250* ook veel andere soorten aanslag verwijdert. Uit uw e-mails blijkt dat het om ingedroogde druppels gaat, waarvan de oorzaak niet te achterhalen is. Spijtig te horen dat HK250* in uw geval geen oplossing biedt.

Renate Jacobs beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering! HK 250 voor mijn ramen besteld die niet mee schoon te krijgen waren
Super spul!!
Alleen jammer dat het vrij duur is🙁

C.J. Stronks beoordeelde op 2018-06-28

Ik had een testdoekje HK250 besteld. Ik werd nauwgezet per mail op de hoogte gehouden van de bestelling. Het resultaat is geweldig. Nu even sparen want het is wel aan de dure kant (168 euro voor 500 ml).

Steven Spruytte beoordeelde op 2018-06-25

Voor de toepassing van een wazige vlek op glas door silicone te verwijderen. Werkt dit niet

Grea van de Beld beoordeelde op 2018-06-25

Correcte en vlotte service!