Maagd 1
3225EE Hellevoetsluis

8,5

Hans Geerts beoordeelde op 2019-07-12

Monster geprobeerd, vervuiling zo erg dat er geen resultaat bleek

Brdankt

Kevin Van Ongeval beoordeelde op 2019-07-11

Perfect, snel geleverd

Luc DE MUYNCK beoordeelde op 2019-07-09

De bestelling werd vlug geleverd en het product werkt ook. De cementsluier op het glas is verbeterd maar nog niet volledig weg.

Uwe Ruddigkeit beoordeelde op 2019-07-06

Das Probetuch hat Prima funktioniert. Es wird nachbestellt werden.

Madeleine Wagner beoordeelde op 2019-07-05

Habe es heute mal getestet und bin absolut begeistert davon.Werde mir gleich eine Flasche bestellen.Kann ich nur weitere Empfehlen.

Joost Nooteboom beoordeelde op 2019-07-03

snelle levering en uitstekend productinformatie en het beschikken over samples

M. Van der Giessen beoordeelde op 2019-07-02

Heel tevreden, heel snel geleverd. Ook goede informatie over de status van de bestelling.

Hans Eradus beoordeelde op 2019-06-30

Nieuwe screens ingespoten met een impregneermiddel dat helaas op de ruiten terecht was gekomen en niet meer te verwijderen was en na zoeken kwamen wij het middel HK 250 tegen en het was even boenen maar de ramen zijn geheel schoon en de ook aanwezige cementsluier en bomenhars zijn er geheel verdwenen! Top spul dus!!!

Frans Ronner beoordeelde op 2019-06-28

Hk250 monster besteld en overtreft de verwachtingen.
Wat er in zit is geheim, maar geen enkel ander product verwijdert aanslag op ramen beter.
Overweeg om deze firma onze hele overkapping te laten reinigen.

Lars Peirtsegaele beoordeelde op 2019-06-27

Zeer goed en vlot contact, probleem met betaling was aangenaam en snel opgelost.
Bestelling was er al binnen 2 dagen met stevige verpakking.
—> topservice!<—

Osman Abo beoordeelde op 2019-06-20

Website duidelijk en overzichtelijk.
Bestelling snel in huis

Rachid El-Esawy beoordeelde op 2019-06-18

Product heeft inderdaad gewerkt op een kleine oppervlakte. Voor 80% is de aanslag verwijderd en hopelijk verdwijnt de rest ook nadat ik een grote hoeveelheid heb ontvangen en gebruikt.

Kevin Loyens beoordeelde op 2019-06-17

Het juiste product voor ons probleem ( ernstige cementsluier op vensters)

jan Arts beoordeelde op 2019-06-04

Het spul doet helemaal niets weg gegooid geld jammer

George Truijen beoordeelde op 2019-06-02

goed proefvoorbeeld voor het product zelf

Ben Slechten beoordeelde op 2019-05-31

Heel tevreden. Correcte behandeling. Betaling was niet meteen gelukt en heb ook heel snel een nieuwe link ontvangen nadat ik hun gecontacteerd had. Dag erna bestelling ontvangen. Top!

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
Hartelijk dank voor uw reactie!

Dirk Nijs beoordeelde op 2019-05-31

Hallo,
na talloze probeersels met andere producten, was ik heel sceptisch tegenover alweer een product dat beloofde om de sluiers van ons glas te verwijderen. Tot ik het product uittestte! Als bij wonder verdween de aanslag!
Ik kan het voor 100% aanbevelen! Let wel dat je de aanbevelingen voor gebruik opvolgt.
Nog ter info: we hebben één glaspartij van ca 2,5m² gedaan met ca 50ml. Ik heb er ca 2uur over gedaan om het grondig te verwijderen en af te spoelen. Maar na zovele jaren, moeten we de gordijenen niet meer gesloten houden.
Bedankt Houke! Het was de invetering meer dan waard!
PS. Ik probeer hetzelfde met het doucheraam... ben benieuwd!

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
Hartelijk dank voor uw reactie!

Aleida Touber beoordeelde op 2019-05-28

Alles snel en netjes geregeld, informatie zeer goed via de mail!!
Bedankt!!!

Ton beoordeelde op 2019-05-27

Ik heb last van loodaanslag op één raam. Niet te verwijderen met diverse middelen. Jaren gezocht naar een oplossing. Glazenwassers, Glaszetters, Bouwdeskundigen gevraagd hoe dit op te lossen. Niemand wist een oplossing anders dan een nieuw raam plaatsen. Uiteindelijk op internet HK250 gevonden. Heb proeflapje besteld. Met 1 keer vegen was alle loodaanslag verwijderd en het raam weer glashelder. Het leek wel een goocheltruc.

Herman Bos beoordeelde op 2019-05-22

Door mij aangeschafte proefslet werkt totaal niet.
Nee het word nog erger.

Herman Bos