Maagd 1
3225EE Hellevoetsluis

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Gerda Verbruggen beoordeelde op 2018-04-18

Bestelling binnen de verwachte tijd binnen en het product doet wat het beloofd.
Ben meer dan tevreden en weer blij met m'n ramen. 😊

Marjo Smeets beoordeelde op 2018-04-13

Geweldig product, kan het iedereen met hetzelfde probleem aanraden

Ellen Vandendriessche beoordeelde op 2018-04-12

Vlugge levering! Topproduct!

Roel Van Etten beoordeelde op 2018-04-12

Test vloeistof besteld. Volgende dag al in huis. Geprobeerd en werkte perfect.

Frank van Boxtel beoordeelde op 2018-04-12

De behandeling van de ruiten op ons VvE complex is buitengewoon goed gegaan. Iedereen tevreden.

Erna beoordeelde op 2018-04-11

Na jarenlang zonder resultaat van alles geprobeerd te hebben om de strepen op mijn ramen weg te krijgen las ik een reactie van iemand op een consumentenforum over HK250. Dus ik heb een proefmonster besteld. Het resultaat was werkelijk fantastisch. Ik moet wel heel hard poetsen en het een paar keer herhalen, maar de strepen gaan weg en dat is meer dan ik had durven hopen. HK250 is niet goedkoop, maar ik vind het resultaat de moeite waard.

Jac Verhorevoort beoordeelde op 2018-04-11

Levering binnen 1 dag. Instructie bij product helder.

W.A. Pronkhorst beoordeelde op 2018-04-10

Werkt super!!!!!!

Bedankt voor uw reactie

marjolein beoordeelde op 2018-04-09

we kunnen weer door onze ramen kijken. We kregen dit met HG niet voor elkaar.

R Rehwinkel beoordeelde op 2018-04-09

Snelle en correcte levering.

Achiel Verrycken beoordeelde op 2018-04-09

Testmonster besteld. Na 2 dagen al geleverd. Prima service.

c.l vroegh beoordeelde op 2018-04-03

Altyd goed...
Top bedrijf

Peter Bakker beoordeelde op 2018-04-02

Correcte snelle levering. Produkten werkten beter dan beloofd.

Martinus van den Wijngaard beoordeelde op 2018-04-01

Werkte perfect, maar voor twee kleine ramen vind ik het product te groot en dus te duur. Oplossing is een kleiner product inhoud.

Gerdine Salome beoordeelde op 2018-03-30

Superdoeken. Boven verwachting

Roel Dingenen beoordeelde op 2018-03-29

topproductje!

R.W. de Soet beoordeelde op 2018-03-27

Snelle levering, product niet naar verwachting.

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
De heer de Soet heeft mij bericht dat hij het Test-Monster op een douchedeur heeft toegepast. Bij douchedeuren heeft HK250* inderdaad wisselend succes.
Bij de één verwijderd het alles, bij de ander ongeveer de helft en bij een ander praktisch niets. Factoren die meespelen zijn de hardheid van het water en hoe lang de aanslag erop zit.

Marcel van der Tak beoordeelde op 2018-03-24

Heb proefmonsters besteld om ramen schoon proberen te krijgen ivm cementsluier. Volgens het bedrijf zou het echt moeten werken, nou dus niet. Ben blij dat ik geen fles heb gekocht, had anders een hele dure miskoop geweest. De proefmonsters ad 3,95 per stuk 10x10 cm waren best wel duur per stuk maar het product is echt een miskoop.

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
Na telefonisch contact bleek dat het om een waas gaat die in een bepaalde hoek bij een bepaalde lichtval te zien is. Het glasoppervlak is glad en dit wil zeggen dat de aanslag in het glas zit en dus beschadigd is. Zoals op onze website staat vermeld kan HK250* geen beschadigingen in het glas repareren. Het Test-Monster is in het leven geroepen om onze klanten de mogelijkheid te bieden om tegen zo gering mogelijke kosten HK250* eerst zelf te testen.

Jan Dijkhuis beoordeelde op 2018-03-22

bij de betaling maakte ik een fout. Men stuurde een mail met de iDeallink, zodat dat snel kon worden opgelost. Daarna een vlotte levering, volgende dag.

Maria Veenstra beoordeelde op 2018-03-20

Prima! Snelle levering en goed!