Maagd 1

8,8

Karel Sponselee beoordeelde op 2018-11-21

Vlotte levering !

Corry Lüdke beoordeelde op 2018-11-14

Snelle levering. Product schijnt te werken.

Marije van der Well beoordeelde op 2018-11-12

Snel geleverd. Duidelijk instructiefimpje. Echter blijft er ipv de strepen nu een waas achter op het raam. Niet veel verbetering dus...

Geachte Marije van der Well,
Spijtig te horen dat HK250* niet het gewenste resultaat heeft gehad.
Met het Test-Monster van HK250* kunt u op een oppervlak van 10 bij 10 centimeter circa drie testen uitvoeren. Als blijkt dat na deze 3 testen er nog aanslag achterblijft, dan zijn er meerdere behandelingen met HK250* nodig. Elke aanslag is weer anders. Bij de een is het na 1 behandeling weg, bij een ander zijn er wel 8 tot 10 behandelingen nodig.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u op deze e-mail reageren of via onze website e-mail.
Ron Houke.
De klant heeft helaas niet meer gereageerd.

Jaap Jeremiasse beoordeelde op 2018-11-07

Goed product

Mieke van Hees beoordeelde op 2018-11-06

Tevreden. Had snel het besteld artikel in huis.

Rick van Hal beoordeelde op 2018-11-05

HK250 gebruikt, met minimale hoeveelheid zuur van latei van pas geplaatste kunstof kozijn raam verwijdert. Product is wel prijzig, maar doet wat het beloofd.
Verzorgd verpakt en snel geleverd.

rene fransen beoordeelde op 2018-11-04

Prima verpakt, snel geleverd en met track and trace.

J.B. Wiggers beoordeelde op 2018-11-02

Proefmonster uitgeprobeerd om cement water strepen van glas te verwijderen, is helaas niet gelukt.

brigitta Geestman-Feddes beoordeelde op 2018-10-31

proef exemplaar voor cement sluier.
nog niet gebruikt moet nog gebeuren.

G Wanders beoordeelde op 2018-10-30

snelle levering

John beoordeelde op 2018-10-28

Eindelijk is het mogelijk om die vieze cementsluier te verwijderen. Diverse schoonmaakbedrijfven gevraagd hebben geen oplossing.
Glazenwasserij Houke wel, fantastisch. Ik ga het bestellen, nooit geen vieze ramen meer.

Hartelijk dank Glazenwasserij Houke

Imy Timmer-Loonstra beoordeelde op 2018-10-28

niet erg tevreden, de kalkstrepen blijven zitten , heb het drie keer gedaan . doekje is te klein voor de kamer raam ,jammer .

Wolfgang Frank beoordeelde op 2018-10-27

Bestellter Artikel wurde schnell geliefert. Artikel konnte aber noch nicht getestet werden.

R Spanjers beoordeelde op 2018-10-25

Ik had mijn douchecabine met uw product schoongemaakt.
Maar na meerdere keren behandeld te hebben geefd het niet de gewenste resultaat.

J Dekker beoordeelde op 2018-10-25

snelle levering en goede uitleg

Clara van Trigt beoordeelde op 2018-10-24

Snel geleverd maar het belangrijkste.... de strepen zijn weg van mijn raam. Wel even werk maar meer dan de moeite waard!

Arie Maaskant beoordeelde op 2018-10-24

Na vele pogingen om mijn ramen te ontdoen van witte aanslag had ik het testdoekje
besteld en geprobeerd en wonder boven wonder werkte het. Na goed poetsen
kreeg ik een stukje geheel aanslagvrij. Daarna een flesje van 100 ml besteld en de
volgende dag al in huis. Eindelijk spic- en spanramen. Een echte aanrader !

P.C. Schoorl beoordeelde op 2018-10-23

HK 250 heeft de aanslag doeltreffend verwijderd op het proefstukje.

Rob Heiligers beoordeelde op 2018-10-23

Geweldig product. Doet wat het beloofd te doen.

A Groeneveld beoordeelde op 2018-10-21

Materiaal heeft geen effect en laat krassen achter.