Onder de Kerk 31B
6227BG Maastricht

9,1

Bol.com 100 8,6

Carolien Engelhardt beoordeelde op 2018-12-14

Product bleek bij navraag naar de levering niet voorradig. Das jammer dit niet eerder te vernemen. Producten bevallen tot nu toe erg goed, maar kan niet zeggen wat t op de lange termijn doet. Proef/miniverpakking volume.

F.M. Verbruggen beoordeelde op 2018-12-14

J.M.C. van Os beoordeelde op 2018-12-12

ik weet het nog niet, paar dagen pas gebruikt.

Kristel Verrijt beoordeelde op 2018-12-11

Super snelle levering. Top

Joey Zegers beoordeelde op 2018-12-09

B.J. Janssen beoordeelde op 2018-12-08

B Schepers beoordeelde op 2018-12-07

Geweldige webshop, producten worden goed verpakt en snel geleverd. Goede service, kortingen .. top

Reactie van GoedeShampoo:
Bedankt voor het delen!

Silvia Toma beoordeelde op 2018-12-07

Goede,dikke shampoo,ruik inderdaad heerlijk allen iets te duur .

Nuri Camci beoordeelde op 2018-12-04

Cees Nijman beoordeelde op 2018-12-03

Anne Van Nunen beoordeelde op 2018-11-29

Op zich prima, ik ben allergies voor parfum en heb geen jeuk of kriebels. Ik heb de shampoo en conditioner gekocht. Het schuimt alleen niet, ook logies zonder sls, maar ik merk dat waarschijnlijk daardoor mijn haar vooral bovenop bij mijn scheiding snel vettig wordt. Dat is voor mij best een minpunt omdat ik mijn haar niet elke dag wil wassen

Ivy van Drunen beoordeelde op 2018-11-28

Heel goed bevallen, vlotte levering en super product!

Sandra beoordeelde op 2018-11-27

Goed geholpen: direct contact na een vraag en goed advies. Snelle levering. Kortom, prima! Ik keer hier zeker terug.

Drikus van Ee beoordeelde op 2018-11-26

Robert De Pelecijn beoordeelde op 2018-11-24

Bram Koster beoordeelde op 2018-11-21

Laat in de avond een bestelling gedaan en de volgende dag al direct de bezorger op de stoep. Shampoo ruikt lekker en schuimt goed. Zeker een aanrader!

Annelies Dusseldorp beoordeelde op 2018-11-21

Rachid Bouyahia beoordeelde op 2018-11-19