Onder de Kerk 31B

Karin Suijkerbuijk beoordeelde op 2019-06-11

Kas Van den heuvel beoordeelde op 2019-06-10

Ida keyzer beoordeelde op 2019-06-10

AGNES HUYGENS beoordeelde op 2019-06-09

ben tevreden over de bestelling en vlug maar over de produkten kan ik nog niet veel zeggen nog maar eenmaal gebruikt

Merve Gülseren beoordeelde op 2019-06-04

Erik De laat beoordeelde op 2019-05-31

Is perfect omgegaan met het zoekraken van mijn bestelling

Viktorija Balčiūnaitė beoordeelde op 2019-05-31

Ab Koldenhof beoordeelde op 2019-05-31

Emgy Massidda beoordeelde op 2019-05-28

snelle levering, juiste producten volgens bestelling.

stacey arts beoordeelde op 2019-05-26

Grietje Slager beoordeelde op 2019-05-24