Onder de Kerk 31B

Bol.com 102 9,0

Annemarie Noorland beoordeelde op 2019-02-20

Lander Bodyn beoordeelde op 2019-02-09

dirk van der borg beoordeelde op 2019-02-08

Prima geregeld. Goede shampoo voor een redelijke prijs.

Patryk Holona beoordeelde op 2019-02-05

Perfect

monique de Vries-Groenewegen beoordeelde op 2019-01-30

Op zaterdagmiddag besteld en maandag in huis. Super ! Degelijke verpakking. Top site !

Noéla Marest beoordeelde op 2019-01-29

stephan melskens beoordeelde op 2019-01-29

Uitstekende bezorging.

S Lo-A-Njoe beoordeelde op 2019-01-25

Tanja Klip-Martin beoordeelde op 2019-01-22

sandra de kerpel beoordeelde op 2019-01-21

lang moeten wachten eerdat bestelling leverbaar was. maar heel goede opvolging en heel vriendelijke dienstverlening.

Willy Wubben beoordeelde op 2019-01-20

geweldig materiaal als je donker bent en blanke hoofdhuid hebt. Zeker fijn haar iets op te vullen.

Carolien Engelhardt beoordeelde op 2019-01-20

De producten die ik bestelde zijn goed. Maar bij twee bestellingen, van verschillende priducten, met een tussenpoze van een maand, waren beide niet voorradig. Dat vond ik erg jammer.

Emile Deckere, de beoordeelde op 2019-01-18

Martin Groenendijk beoordeelde op 2019-01-18

Alles prima geregeld en op tojd

Reinold Deleuze beoordeelde op 2019-01-14

....

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14

Heel snel verstuurd, makkelijk besteld en fijn dat de ingrediënten van de producten ook goed vermeld worden

Mariette Praal beoordeelde op 2019-01-14

Ineke Sneep - Krijgsman beoordeelde op 2019-01-10