Onder de Kerk 31B
6227BG Maastricht

Bol.com 109 9,0

Adrie Kivit beoordeelde op 2019-08-23

sabine lybeert beoordeelde op 2019-08-18

Heel tevreden klant wegens snelle ,vriendelijke en correctie reactie.

Herman Swaters beoordeelde op 2019-08-16

Wendy Kroes beoordeelde op 2019-08-10

Stefan Roozendaal beoordeelde op 2019-08-03

Dag later bezorgd dan aangegeven op de shop. Verder prima

D. Hemmen beoordeelde op 2019-08-02

Bestel er al geruime tijd, altijd een snelle verwerking van de order, goede communicatie indien nodig en in al die tijd 1 misverstand (door mijn eigen toedoen) netjes recht gezet door goedeshampoo. Uitstekende service!

Geen beoordeelde op 2019-08-02

RAQUEL CONEJO SEQUEDO beoordeelde op 2019-07-26

Filipe Linha beoordeelde op 2019-07-22

Lisa Brand beoordeelde op 2019-07-19

Ik heb de shampoo te kort gebruikt om er iets zinnigs over te kunnen zeggen, dus nog even geduld.
Over de service: Mijn shampoo kwam kapot aan en na een mail kreeg ik snel antwoord terug.
Ik kreeg zeer snel een nieuwe fles shampoo; de kapotte hoefde ik niet te retourneren.
Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke service.

Reactie van GoedeShampoo:
Bedankt voor het delen van jouw ervaring :)

Sander beoordeelde op 2019-07-19

Super service, zeer behulpzaam en snelle klantenservice na verkeerd adres te hebben ingevuld.

Johanna Engelen beoordeelde op 2019-07-14

Hele fijne shampoo voor mijn dunner worden grijze haren. Voeld zachter en is voller. En heel veel glans! Prijs/ kwaliteit uitstekend.

Riette Hayes beoordeelde op 2019-07-13

Vijaya beoordeelde op 2019-06-30

Zeer tevreden over de snelle bezorging. Woensdag besteld, donderdag in huis. Over het product kan ik nog niets vermelden aangezien ik de shampoo nog niet gebruikt heb.

Y Sancak beoordeelde op 2019-06-22

Bvba Dr coghe beoordeelde op 2019-06-22