Grebbe 8

The Feedback Company 1283 9,2

Jacobs beoordeelde op 2018-05-18

Super service!!!!

Anne Kok beoordeelde op 2018-04-17

Zeer snel en uitgebreid antwoord op mijn vragen. Attente en professionele afhandeling. Heel tevreden!

Michael de Gouw beoordeelde op 2017-11-22

Wat een topbedrijf is dit zeg. Super service, heb ik zo niet eerder meegemaakt.

Maryse beoordeelde op 2017-09-29

Heb mijn hoesje woensdag binnen gekregen en gelijk er omheen gedaan (360 graden hoesje) het is nu vrijdag en zitten (zonder dat de telefoon is gevallen) nu al barsten in het hoesje, slechte kwaliteit

Reactie van Goedhoesje.nl:
Beste Maryse,

Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te lezen dat jouw hoesje binnen 2 dagen stuk is gegaan. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Wij hebben dan ook direct contact met je opgenomen en jou een vervangend hoesje toegestuurd. Hopelijk heb je hier langer plezier van. Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat je tevreden bent met de oplossing en onze service.

Fenna beoordeelde op 2017-08-31

Erg tevreden!! Eerstje pakketje helaas verdwaald maar samen tot een oplossing gekomen. Tot mijn verbazing mijn hoesje als cadeau naar mij verzonden. Super klantenservice, bedankt Hasan!

Eefje van Drunen beoordeelde op 2017-03-07

Super snelle service en uitstekende producten.

Susan beoordeelde op 2017-03-03

Heldere en deskundige uitleg. Uitmuntende service, advies en flexibiliteit, laagste prijs, goede kwaliteit en zeer snelle levering.

mevr. G.J.A. van denBraak beoordeelde op 2016-12-13

Ik had een hoesje voor iphone 5 nodig, doch had door mijn eigen typefout een te groot hoesje ontvangen. Door mijn beoordeling te geven op de site van Goedhoesje kwam een zeer oplettende heer Cetiner er achter dat ik een typefout had gemaakt. Hij stuurde mij direct een mail met de oplossing mij een passend hoesje te sturen voor een geringe vergoeding.
Ik was stomverbaasd en blij verrast dat iemand zo attent en servicegericht is, wat ook bleek uit de mails die ik ontving.
Zojuist heb ik het nieuwe hoesje ontvangen en ben er heel erg blij mee.
De positieve klantgerichte en vriendelijke houding van de heer Cetiner heeft mij zo goed gedaan dat ik persoonlijk hem een heerlijk warme douche geef in de vorm van dit bericht.
Hartelijk dank: ik zal Goedhoesje zo vaak mogelijk van harte bij vrienden aanbevelen: vanzelfsprekend zou ik zeggen.
mevr. G.J.A. van den Braak

Jacquelien Amsterdam beoordeelde op 2016-11-29

Yeaaaahhh!!! Gewèldig Hasan! Ik ben zó blij met mn Sline Samsung hoesjes!!!
Ik zoek al zó lang en niemand had meer deze hoesjes in de winkel.
Ze zijn mooie, simpel, gestroomlijnd en fijn om vast te houden en zó snel geleverd!
Ik spendeer een mailtje naar Goedhoesje.nl, snel en persoonlijk antwoord, zèlfs op ZONDAG!
Dank je wel Hasan voor de goede zorgen!
Groetjes Jacquelien

Wendy Jansen beoordeelde op 2016-11-22

Na een snelle levering van de door mij bestelde artikelen bleek er een kras te zitten op de screenprotector. Ik ontdekte dat tijdens het plaatsen van de protector op mijn gsm. Ik heb contact gezocht met goedhoesje. Zij vroegen om een foto maar omdat de protector reeds op het toestel zat lukte dat niet. Zij hebben toen kosteloos een nieuwe protector toegestuurd. Kortom een topservice!

2016