Goedhoesje.nl

Wij zijn een concurrerende webwinkel waar u goedkoop kwalitatief goede hoesjes, screenprotectors, en andere accessoires kunt kopen voor uw smartphone. U hoeft hiervoor geen tientallen euro's te betalen in een winkel, wij leveren gelijkwaardige producten voor een fractie van dat bedrag. Bekijk ons aanbod en bestel nu voordelig uw hoesje en/of screenprotector!
5.030 klantbeoordelingen
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• R. Gaartman
    Review voor Goedhoesje.nl

Prima communicatie ( na bestelling en later ), snelle verzending, degelijke verpakking en........een probleem met betrekking tot het geleverde artikel werd door de heer H. Cetiner direct onderkend en op een prima, behulpzame wijze opgelost❗️

• Esther Klatte
    Review voor Goedhoesje.nl

Super service en snelle levering!

• Hoe beoordeel je Goedhoesje.nl?

• Marion
    Review voor Goedhoesje.nl

Prima service en snelle levering

• Nathalie Vos
    Review voor Goedhoesje.nl

Hele fijne service, super behulpzaam!

• Ervin Fajkovic
    Review voor Goedhoesje.nl

Dit bedrijf is een absolute aanrader. Overzichtelijke site, makkelijke afhandeling van de bestelling, schappelijke prijzen en een top klantenservice. Reactie binnen no-time via whatsapp en zeer meedenkend en service gericht. Ga zo door toppers!!

• Kenneth
    Review voor Goedhoesje.nl

Heb een private screen protector gekocht. Dit is slechte kwaliteit. De protector kleeft amper en je kan je iphone niet bedienen
    …. Dit is amateuristisch. Zeker geen aanrader.

Antwoord van Goedhoesje.nl

Beste Kenneth, bedankt voor uw feedback, spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met de screenprotector. De genoemde klachten herkennen wij niet bij dit product, mogelijk heeft u een exemplaar ontvangen wat niet goed was. Wij hebben op diverse manieren contact met u proberen op te nemen, zowel telefonisch als per mail, helaas krijgen wij geen gehoor / geen reactie. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice? Wij lossen dit graag netjes op voor u.

• Artur Wojtyla
    Review voor Goedhoesje.nl

Greatshopping experience, just awesomeness in pure form, my first order went missing, great guy called me from this shop and assure me that it will be all good if it will not arrive in next days, it didnt and i get new replacement. Glass is amazing, fitnup my screen up and down fully, inly right/left is little small gap, but makes no difference for me. Puting inwas partly hard/easy, need to work slowly on it and for sure it will work, video is very helpfully- dont forget you need to gently rub it on your screen to get small Airbnb out. Thank You very much, I love my phone and now its fully secured:)

• Stephanie Klaassen
    Review voor Goedhoesje.nl

Absolute aanrader, snelle service zowel levering als klantenservice. Super geholpen door de eigenaar Cetiner. Er wordt gedacht in oplossingen. Super! Dank hiervoor

• Alpay
    Review voor Goedhoesje.nl

3 verschillende producten besteld, waaronder een tempered glass voor de camera van mijn telefoon.

Er zat een scheurtje in het glasplaatje, contact opgenomen via de mail en binnen enkele minuten reactie gekregen dat er een nieuwe opgestuurd wordt..

Snel en op een nette manier afgehandeld!

• Laura
    Review voor Goedhoesje.nl

Nette service! En prettige contact. Per ongeluk een verkeerd item besteld. Maar zonder problemen na prettig contact kunnen annuleren. Zodra het van toepassing is, bestel ik hier.