Goedhoesje.nl

Goedhoesje.nl

Wij zijn een concurrerende webwinkel waar u goedkoop kwalitatief goede hoesjes, screenprotectors, en andere accessoires kunt kopen voor uw smartphone. U hoeft hiervoor geen tientallen euro's te betalen in een winkel, wij leveren gelijkwaardige producten voor een fractie van dat bedrag. Bekijk ons aanbod en bestel nu voordelig uw hoesje en/of screenprotector!
3.343 klantbeoordelingen

• Mick
    Review voor Goedhoesje.nl

Prima om mee zaken te doen. Doen niet moeilijk in het geval een hoesje niet past en je deze wilt omruilen. Ook keurig op tijd met eventueel terugbetalen van het verschil

• sander
    Review voor Goedhoesje.nl

Weer top geholpen door het team van goedhoesje.nl! Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

• Hoe beoordeel je Goedhoesje.nl?

• Stefan Wildhagen
    Review voor Goedhoesje.nl

Zal deze webshop aanraden omdat hij snel reageert op mails
    Nette klantenservice.
    Zeker een aanrader om iets te bestellen
    Goede prijs-kwaliteitverhouding

• Marjolein
    Review voor Goedhoesje.nl

Omdat het mail contact met deze web winkel zeer prettig en snel verliep. Helaas had mijn zoon een verkeerd hoesje voor zijn mobiel besteld, helaas ook nog dubbel besteld. bij het terug sturen van de hoesjes, die nog steeds niet bij de firma zijn aangekomen, was de heer Cetiner zou coulant om toch een nieuw hoesje te versturen, met de juiste afmetingen. Hoop dat de post bezorger toch nog zijn best doet. In ieder geval onze dank.

• Ingrid
    Review voor Goedhoesje.nl

Duidelijke website, snelle levering. (vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend geleverd). Mooi hoesje voor een goede prijs.

• Lex
    Review voor Goedhoesje.nl

Top service! In eerste instantie het verkeerde product besteld, direct contact gelegd via whatsapp en binnen 30 minuten was het opgelost en kreeg ik kosteloos een nieuwe screenprotector voor mijn Apple Watch toegestuurd. Hier kunnen meer bedrijven een voorbeeld aan nemen!

• Bosma
    Review voor Goedhoesje.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding, goede service en vriendelijk.

• Ineke R.te S
    Review voor Goedhoesje.nl

Snelle levering, goed verpakt. Goede bescherming voor mijn telefoon. Ik vind de kleur green van de Samsung S10e erg mooi en dan is deze Ultra Clear Hybrid PC +TPU hoesje een uitkomst en ook nog eens rondom beschermd. Een dikke pluim voor Goedhoesje.nl

• Mark

Geweldige service!!

• Annet Rebel
    Review voor Goedhoesje.nl

Hele snelle en open communicatie en erg klantvriendelijk!
    Echt een aanrader deze webwinkel!