Haaghweg 5

Mystery shopper

Lees
waarom

John Meskers beoordeelde op 2019-04-23

Vlotte en compleet levering met goede beschrijving en wekt daarna zoals het hoort.

W. van Zwienen beoordeelde op 2019-04-18

omdat wij niet via internet konden bestellen, hebben wij gebeld waarna alles binnen de kortste keren was geregeld. Binnen een paar dagen werd het pakketje bezorgd. Het werkt prima, daarom krijgt de gordelspecialist van ons een dikke 10.

Leon Sol beoordeelde op 2019-04-17

Je kan met al je vragen terecht
En deze worden snel beantwoord

Bart Beckers beoordeelde op 2019-04-15

Zeer tevreden, en levering was op tijd

Anno Huidekoper beoordeelde op 2019-04-12

Wij, te weten CamperfiXX, gebruiken al vele jaren gordels van de Gordelspecialist bij de ombouw van bestelwagens tot camper. We zijn heel tevreden over de snelle levering en het meedenken.

John Erich beoordeelde op 2019-04-10

Ben op alle fronten geweldig te woord gestaan.
Over probleem werd meegedacht.
En ..... werd opgelost.

Dries beoordeelde op 2019-04-05

Vragen worden supersnel beantwoord via WhatsApp!

Robbert beoordeelde op 2019-04-04

Snelle service, mooie spullen,goede kennis van product en goede retour voorwaardes.

Jochen Swennen beoordeelde op 2019-04-04

Snelle en correcte levering, duidelijjke website met voldoende info over de getoonde producten.

Peter Eek beoordeelde op 2019-04-03

Snel en nette prijs, goede kwaliteit

Roger Bessems beoordeelde op 2019-04-02

Alles perfect afgehandeld.

Amaine Weinchard beoordeelde op 2019-04-01

Het is snel geleverd en precies zoals beschreven! Top service!

Berteld Beks beoordeelde op 2019-04-01

Heupgordel werd snel geleverd en is van goede kwaliteit.

Ruben Vangansewinkel beoordeelde op 2019-04-01

Zeer tevreden van het product en de goede service

Bruno Buelens beoordeelde op 2019-03-30

Prachtige service, snel én hoogkwalitatief. De vervangings-gordelband komt kwa kleur precies overeen met het origineel!

petra Loupias-Degreef beoordeelde op 2019-03-29

met spoed gordel nodig, telefonisch advies gevraagd. Heel goed geholpen! Juiste artikel volgende dag in huis. Top service!!

Jos Heuts beoordeelde op 2019-03-29

Komt afspraken na. Ik ha een opmerking gemaakt met betrekking tot de maat. Na overlleg is dit opgelost. Dit was mijn fout. Mooi dat direct na de opmerking contact is opgenomen. Super!!

Reactie van Gordelspecialist:
Geachte heer Heuts,

Bedankt voor uw mooie review. U geeft aan dat uw aangeschafte receiver geen 41,5 cm is. De lengtes die u kunt selecteren betreffen wel de totale lengtes, dus uw receiver zou 41 cm lang moeten zijn. Deze lengte is van bovenzijde receiver tot onderzijde receiver (montageoog).

Ik verneem graag welke lengte u heeft ontvangen (wij hebben namelijk ook een 35 cm).

Maike

S. Bakker beoordeelde op 2019-03-28

Na lange zoektocht hier uitgekomen voor een gordelhouder (receiver). Goed geholpen.

Michiel ten Haaf beoordeelde op 2019-03-28

Wat een service, dat kom je niet vaak meer tegen.

Ron Gordon beoordeelde op 2019-03-27

Goed no nonsens prima product service ook prima snel geholpen