Haaghweg 5

waarom

Wouter van den Bosch beoordeelde op 2019-06-26

Toppertje dit!

Sven-Erik Bulsink beoordeelde op 2019-06-26

zeer goed geholpen, via whatsapp mijn vragen beantwoord. Daarna ook met bestellen en afhalen keurig geholpen. Het product voldoet prima, de prijs/kwaliteitverhouding is daarmee uitstekend.

Mike Weerdenburg beoordeelde op 2019-06-24

Patrick Voss beoordeelde op 2019-06-24

Laurens van Daal beoordeelde op 2019-06-21

J.H.T. van Rijn beoordeelde op 2019-06-20

Cees Verschoor beoordeelde op 2019-06-20

wouter sengers beoordeelde op 2019-06-19

Ellen Leijs beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering en hulpzaam personeel.

john Garage Verbrugge beoordeelde op 2019-06-19

E. Kruize beoordeelde op 2019-06-18

snelle nette levering

Sandros van Berkom beoordeelde op 2019-06-18

Daniel De rooij beoordeelde op 2019-06-18

Perfecte service geen op of aan merkingen

L. Verheij beoordeelde op 2019-06-15

Rien Vergouwen beoordeelde op 2019-06-14

gemaild met vragen, snel antwoord gekregen en men dacht mee in oplossingen. Bestelling snel geregeld met maatwerk. Spullen snel in huis.

Tuur Wygers beoordeelde op 2019-06-14

voldoet volledig aan het bestelde product !

Marlon Hagemans beoordeelde op 2019-06-12

Sebastiaan S. beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering (vrijdag besteld, zaterdag in huis).
Helaas waren de gordelverlengers net te kort voor het gewenste gebruik. Artikelen helaas dus retour moeten sturen. Binnen een paar werkdagen werd het geld (inclusief de verzendkosten van de bestelling) overgeboekt!

Geert van der Pas beoordeelde op 2019-06-11

De door mij bestelde gordel is perfect, maar de uitsparing in het metalen gedeelte waar een lipje in moet vallen kwam niet overeen met het lipje dat op het bevestigingspunt zit waardoor de cassette waar de roem oprolt schuin kwam te zitten. Het het zelf opgelost door er een 2 mm dikke revet achter te plaatsen.
Ook bij het bovenste bevestigingspunt valt mijn schroefbus in de deurstijl in een verdiepte uitsparing, Ook hier zelf een oplossing voor moeten vinden.

Arjan Romeyn beoordeelde op 2019-06-11