Grafverzorging De Veluwe

Grafverzorging De Veluwe

Grafverzorging De Veluwe streeft naar een betaalbare oplossing voor u als nabestaande, wij bieden Urnen aan voor scherpe tarieven waarbij niet bezuinigd word op kwaliteit. Maar wij zorgen dat de schakel na u als klant zo kort mogelijk blijft.
Ook voor uw dierbare die begraven zijn in Apeldoorn en omgeving hebben wij een passende oplossing, wij verzorgen de rustplaats, indien gewenst plaatsen wij bloemen of planten. Bent u geïnteresseerd in 1 of meerdere oplossingen die ik aanbied maak ik een persoonlijke offerte voor u.

In het kort samengevat wat wij doen:
- Urnen webshop
- Bloemenabonnement