Dovenetelstraat 25 M
3053JD Rotterdam
KvK 606820860000

Jos de Vette beoordeelde op 2019-07-16

Zeer Goede service , deukje in boiler door vervoerder post nl, de zelfde dag opgelost door Groene Hoed.

Paul Jansen beoordeelde op 2019-07-14

Heb een boiler gekocht en geïnstalleerd. Ging redelijk goed. Had alleen de aansluitset niet moeten komen. De boiler bleek al een terugslagbeveiliging te hebben. Verder verliep alles naar wens.

Hans De Groot beoordeelde op 2019-07-11

Prima snelheid en service

M Sprengers beoordeelde op 2019-07-11

S’avonds besteld en de volgende dag al in huis !
Bestelling in tweeën gesplitst (wat kon) zodat er geen transportkosten bij kwamen
Perfect geregeld!

W Dijkstra beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering super blij

john de Lang beoordeelde op 2019-07-09

Snelle reactie en bezorging. Het item voldoet aan mijn verwachting

Len Souren beoordeelde op 2019-07-07

Heel tevreden. Snel geleverd!

Marcel beoordeelde op 2019-07-06

Er ging iets niet helemaal goed met betalen. Heel netjes aan de telefoon, keurig teruggebeld. En bij m'n bestelling een handgeschreven briefje "veel plezier" een AANRADER

Jan Tilroe beoordeelde op 2019-07-05

Juist het produkt wat ik zocht en voor een scherpe prijs !Ook de gebruiks aanwijzing lijkt mij duidelijk! Ook het persoonlijke briefje komt goed over,bedankt! Vriendelijke Groet jan Tilroe

F.G. Middelkoop beoordeelde op 2019-07-05

Goede antwoorden op mijn vragen en snelle levering

Wiel Gerrist beoordeelde op 2019-07-04

Alles is goed geregeld. De bestelling was binnen 24 uur in huis. Alleen de wifi module niet daar hebben ze mij netjes voor gebeld dat deze nog niet in huis was en gestuurd wordt.

Leon Niesters beoordeelde op 2019-07-01

De levering en alles was prima, alleen jammer dat er niet bij vermeld wordt dat het in gebruik stellen van de airco niet via Chigo gebeurt, omdat zij die niet geleverd hebben en jullie er geen contract meehebben. Geen enkel installatiebedrijf wil dit doen, Dus heel lastig en jammer. Bij een aankoop van een airco bij bijv. de Gamma is dit wel.

Reactie van Groene Hoed Duurzaam:
Spijtig om te lezen dat dit tot teleurstelling heeft geleid. Om herhaling te voorkomen hebben we het nu expliciet in de beschrijving van de airco vermeldt.

Truus Heuker beoordeelde op 2019-07-01

Heel tevreden

Henri Steernberg beoordeelde op 2019-07-01

Super levering ! Goed product...

Krisnadat Somai beoordeelde op 2019-07-01

niets op aan te merken

ARMADAS Wouters beoordeelde op 2019-07-01

Uitstekende service! met een keurig kaartje bij de bestelling. TOP!!!

Peter Boers beoordeelde op 2019-07-01

We hebben een camping boiler aangeschaft en konden niet vinden hoe we de elektriciteits kabel konden aansluiten. We belden en kregen een antwoordapparaat, maar werden spoedig teruggebeld en heel goed geholpen waardoor we weer verder konden.

Maarten beoordeelde op 2019-06-30

Zowel qua assortiment, prijs en service de beste. Zeer ervaren en geduldige mensen die eerlijke en toegespitste adviezen geven, en meedenken met jouw situatie.

Plony van Veldhoven beoordeelde op 2019-06-29

Goed en snelgeholpen.

Jos Van den Broek beoordeelde op 2019-06-28

Interessante site met leuke gadgets