Dovenetelstraat 25 M
3053JD Rotterdam
KvK 606820860000

R SCHUURMAN beoordeelde op 2018-09-24

Gekochte elektrische luchtverwarming is zo als op afbeelding aangegeven, fraaie uiterlijk en beperkte afmeting.
Helaas gebruiksaanwijzing in Grieks/Bulgaars en Engels, waardoor gedetaileerde opmerkingen niet altijd even duidelijk.
Geluidsnivo niet aangegeven, maar in beperkte badruimte net te veel geluid door stenen muren(weerkaatsing)
Verwarmen van 10m3 ruimte gaat goed> mee geschakeld op lamp.

Aad Groenendaal beoordeelde op 2018-09-23

Prima voorlichting en levering

Gerrit van den Hof. beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering franco aan huis met postnl. Goede voorlichting op de site. En producten waar ik naar op zoek ben.

A.M. Dijkshoorn beoordeelde op 2018-09-17

Snel bericht dat levering iets later kwam. Daarna ook goed op de hoogte gehouden met levering.

Tom Smaling beoordeelde op 2018-09-12

Snelle en correcte levering

J.P. Karreman beoordeelde op 2018-09-10

na informatie over een boiler gevraagd te hebben via email kreeg ik heel goed antwoord en een paar namen van installateurs waarmee zij samenwerken. Eén daarvan heb ik gevraagd om de situatie ter plekke te bekijken: dat kon zelfs dezelfde middag nog. Misschien was dat toeval, maar voor mij was het perfect. Mijn idee was uitvoerbaar en heb dezelfde dag de boiler bij Groene Hoed Duurzaam besteld, snelle aflevering, super!

PPatrick Hagedoorn beoordeelde op 2018-09-09

Snelle surfus

MGW van Zelst beoordeelde op 2018-09-06

Zeer klantvriendelijk. Attent en snelle reacties op vragen per email.

Wen Tung beoordeelde op 2018-09-06

Goede service! Tip voor installateur.
En meedenkend met bezorgen.

R Bertus beoordeelde op 2018-09-03

Nico Linden van der beoordeelde op 2018-09-01

5 elektrische verwarmingselementen besteld. Ziet er goed uit. Hopen dat alles ook goed werkt.

mary smits beoordeelde op 2018-08-30

Prima levering

jan madou beoordeelde op 2018-08-30

snel geleverd

Cor Mastwijk beoordeelde op 2018-08-30

Prettig, duidelijk en vriendelijk!
Zelfs een aardig briefje nadat ik de convectoren thuis ontving.....
Ook keurig verpakt en netjes afgeleverd......
Top

Fotoclub Rijswijk beoordeelde op 2018-08-30

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte c.q. snelle levering. Een aanrader.

Eric Mebis beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering en goede service, tevreden van het product.

Linda beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering op gewenste datum.

Willy Demeulenaere beoordeelde op 2018-08-25

Peter Muller beoordeelde op 2018-08-23

Het product is snel geleverd. Maar de informatie over het logistieke proces was niet helemaal juist. Tijdens de bestelling (11-8-2018) werd aangegeven dat levering na de vakantie zou plaatsvinden. Doch de volgende dag waren de goederen afgeleverd (Hoera) Na enige weken (20-8-2018) kwam er een mailtje dat mijn pakketje zojuist was verzonden. Ik ben benieuwd of de goederen nog een keer geleverd worden.

Kees Barnhoorn beoordeelde op 2018-08-23

bijzonder tevreden over product en service