Dovenetelstraat 25 M
3053JD Rotterdam
KvK 606820860000

Wouter Wessels beoordeelde op 2018-04-16

Levering netjes op de gevraagde dag en keurig verzorgd.

Fotoclub Rijswijk beoordeelde op 2018-04-15

Via de telefoon een goede informatie gekregen. De bestelling is goed en vlot geleverd.

G.J. Gerritsen beoordeelde op 2018-04-09

Levering sneller dan verwacht

Maarten van der Coer beoordeelde op 2018-04-09

prima,
zeer behulpzaam en vriendelijk

H.A. de Vries beoordeelde op 2018-04-08

Goede informatie op de website, ruime keuze. De bestelling verliep probleemloos, het produkt wat ik besteld heb werkt naar behoren. Levering door postnl.
Goede ervaring tot dusver.

robert Vonck beoordeelde op 2018-04-07

SNEL CORRECT

O Borgdorff beoordeelde op 2018-04-02

Tevreden, alleen niet duidelijk over afhaal mogelijkheden. Werd wel netjes opgelost

Pieter Bos Eijssen beoordeelde op 2018-03-31

prettig contact en correcte afhandeling van de desberefende contact personen,
jammer dat post.nl geen fatsoenlijk personeel kan vinden, de aflevering was bijna onbeschoft.
jammer.
over groene hoed niets dan goeds.

Aad Plugge Ranoeredjo beoordeelde op 2018-03-31

Post NL had het een beetje druk, maar Dominic van de Groene hoed heeft zich heel klant vriendelijk opgesteld. Als Post NL niet tijdig had geleverd zou hij een boiler zijn komen brengen zodat de installateur volgens schema kon plaatsen. TOP Service en uitermate behulpzaam en vriendelijk. Bestellen bij de Groene Hoed gewoon doen hoor!! Aad en Marciano

Frank-Jos van Hest beoordeelde op 2018-03-31

Vandaag besteld morgen in huis.

gisele Belmans beoordeelde op 2018-03-24

snelle en correcte levering. Persoonlijk, handgeschreven kaartje bij bestelling gevoegd stelde ik zeer op prijs.

Albert Augustinus beoordeelde op 2018-03-23

Op website staat 2 dagen levertiid
Echte tijd was betaling woensdag en bevestiging maar levering dinsdag daarop wat 4 werkdagen is

Reactie van Groene Hoed Duurzaam:
Onze excuses voor de gewekte verwachting die niet is waargemaakt.
Het betrof pallet transport. Dit kost ons altijd een dag extra omdat we het afhalen door de transporteur moeten inboeken. Dit onderscheid was niet specifiek aangegeven ten opzichte van reguliere postpakketten.

Vanwege een extra vertraging doordat we het bezorgadres eerst met u wilden afstemmen zou de transporteur de pallet net voor het weekend afhalen. We kozen er voor uw pakket na het weekend te sturen, zodat deze tijdens het weekend niet in het depot van de vervoerder zou verblijven. Deze optelling heeft geleid tot de tragere levering.

We hebben de indicatieve vervoerstijden voor pallettransport aangepast om teleurstelling in de toekomst te voorkomen.

M Beugeling beoordeelde op 2018-03-22

Na onze bestelling werden we de volgende morgen terug gebeld dat één van de radiatoren vanaf een groothandel zou komen. De volgende dag werd de eerste al geleverd, de dag erna de tweede.

Yusuf Kumas beoordeelde op 2018-03-22

Het ziet er goed uit maar moet nog ff kijken of hoelang dat mee gaat .!!

stefan brinkerhof beoordeelde op 2018-03-22

nette service,
boiler lekte, werd direct een nieuwe verzonden.

Bas van der Gaag beoordeelde op 2018-03-21

Ik heb een boiler besteld, samen met een snoer en 2 slangen voor de aansluiting.
Het pakket werd daardoor wat te zwaar waardoor het in 2 delen is verzonden, in beide pakketten zat zelfs een briefje, waarop werd uitgelegd waarom het in 2 delen verstuurd was, top!
Verder zat er al een overdrukventieltje op de boiler, dus die hoefde ik niet meer aan te schaffen.
Erg tevreden.

Govert Brouwer beoordeelde op 2018-03-17

ziet er goed uit en is eenvoudig aan te brengen. bovenal lijkt het te werken. klein beetje jammer is dat vergeten is de klitterband voor de voeler bij te voegen, maar dat is een detail.

Martien Commandeur beoordeelde op 2018-03-16

Vlotte hulp. Alles snel afgehandeld.

Jos Daniels beoordeelde op 2018-03-12

Heel vriendelijk bedrijf.leuk berichtje bij de bestelling.

Dirk Vermeulen beoordeelde op 2018-03-09

alles afgehandeld volgens afspraak en het is een prachtige eclectische verwarming die volledig aan de verwachtingen voldoet