Groene Hoed Duurzaam

Groene Hoed Duurzaam

De Groene Hoed Duurzaam levert hoge kwaliteit verwarming- en warmwateroplossingen die werken zonder gas. Daarnaast hebben wij diverse producten voor energiemanagement.
Wij bieden producten waarmee het eenvoudig wordt om stapsgewijs van gas af te geraken.
elektrische verwarming boilers elektrische vloerverwarming
9,4
Filter 2597 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2594 met beschrijving

• Peter Bliekendaal
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Duidelijke info op de site. Producten komen overeen met de beschrijving/fotos. En snelle levering.

• Richard Heuvink
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Telefonische terugkoppeling als het ietsje langer duurt

• Hoe beoordeel je Groene Hoed Duurzaam?

• Ab

• Ron Willebrands
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Duidelijke website, veel informatie, gemakkelijk bestelproces en duidelijke emails ter bevestiging bestelling en aflevering. Grote boiler uitstekend verpakt ontvangen.

• Henri Crans
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Snelle levering, exact zo zoals afgesproken.

• Adnan Drnda
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Geweldige service, snel geholpen bij uitkiezen van het artikel, en nog snellere verzending. Helemaal tevreden mee.

• *
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Goed product, duidelijk omschreven, makkelijk te bevestigen en snel verzonden.

• BOOGI
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

een minpuntje de levering was onaangekondigd

• Dick
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Goede communicatie bij vertraagde levertijd.

• Dineke Pikkert

Werkt prima makkelijke bediening 👍🏼

• Frank van Blerk
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Goede prijzen, top advies en behulpzaam op alle fronten. Kortom een top winkel.

• Saban Cakir
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Zeer goed en eerlijk geholpen, nette bedrijf.

• jean-pierre van driel
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Prima levering en goed product

• Jeroen Braam
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

na bestelling belde Groene Hoed mij op om te melden dat de boiler de volgende dag kon geleverd worden, maar die dag was voor mij niet handig, in overleg andere dag gepland wat geen probleem was. top geregeld!

• Dorus Dekker
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Klanteservice was kortaf en ik had het idee dat ze zo snel mogelijk van me af wou.

Antwoord van Groene Hoed Duurzaam

Beste meneer Dekker,

mijn excuses dat deze indruk bij u is achter gebleven. Door persoonlijke omstandigheden stond mijn personeel afgelopen week echter onder druk. Dit is echter nooit een reden om kortaf te zijn.
    Ik hoop dat de sensor die u heeft ontvangen goed werkt en de error doet verdwijnen.
    Mocht u nog vragen hebben over de aansluiting, dan helpt deze afbeelding:

• Martin
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Mooie boiler; ik heb de aansluitset apart besteld terwijl deze gewoon in de doos zaten; ik voel me op dit punt “opgelicht”

• Arunas Vinciunas
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

I have not received the order.

Antwoord van Groene Hoed Duurzaam

Good day Mr Vinciunas,

My apologies for the delay. They package was handed over to the transportation company more than 2 weeks ago. There it was ‘lost’ according to the tracking information.
    After you informed us that you still hadn’t received anything yet, we immediately send a new product, avoiding the internal processes of the transportation company. In the new tracking information, I can see that you successfully received the package.
    Again thanks for your order and apologies for the delay,

• Tim King
    Geverifieerde klant van Groene Hoed Duurzaam

Snelle levering en scherpe prijzen!

• Frans-Jozef Bax

• Joseph V