Frankeneng 116d

Google Plus/Places - 8,8
Bol.com 240 9,3
Trustpilot 13 7,6

Fred beoordeelde op 2019-05-13

Zeer goede service en support via de website. Complete handleiding. Mooi en compleet product met optionele aansluit mogelijkheden. Eenvoudig te installeren! En snel verzonden met track en trace.

Edwin De lang beoordeelde op 2019-03-31

Top apperaat ... had eerst wat moeite met instellen maar superrrrrr service .... zelfs hulp via chat gehad op zondag ..... alles werkt nu perfect ..... top zeker het aanbevelen waard

Wim beoordeelde op 2019-01-15

Goede service, snelle beantwoording van vragen en prima levering.

Pas beoordeelde op 2018-11-06

Perfect!

Bas van Zomeren beoordeelde op 2018-10-02

Goede service en waar voor je geld. levering snel en montage van garagedeuropener slim bedacht je kan hem makkelijk in je eentje monteren!

Rob. Kaldenberg beoordeelde op 2018-08-23

Zeer te vrede vrijdagavond besteld en dinsdag ontvangen woensdag gemonteerd volgens de tekening die zeer goed te begrijpen is , de deuropener gemonteerd op de deur en de bedieningen volgens beschrijving geprogrammeerd , miste alleen een veer , na een mailtje gestuurd tehebben werd deze direct op gestuurd .
Wat dat betreft een perfecte service .

Patrick Van Rafelghem beoordeelde op 2018-02-02

gisteren besteld van daag thuis gekregen goedkoper kan het niet volledig in het Nederlandse taal super gemakkelijk . Mij mijn zoon die beperking heeft (spectrum van otitis heeft) heeft dit van daag allemaal gemonteerd voor mij super de uitleg was heel correct .

Ruud Geerts beoordeelde op 2017-12-20

Onderdelen besteld na een goed advies via de chat, twee dagen later al binnen.
En alles werkt perfect. Toppie service.

Glenn Peeters beoordeelde op 2017-10-31

Super tevreden, pakket werd keurig op tijd geleverd en na service is ongelofelijk!!
Bedankt HBopeners!

Bas beoordeelde op 2017-09-21

HBJR-600 garagedeuropener besteld super apparaat!!

Marek Piotrowski beoordeelde op 2017-08-01

super spul.TOP!!!!

Rudi. beoordeelde op 2017-04-23

Easywing 200 Hekopener gekocht,zeer gemakkelijk te plaatsen met duidelijke uitleg en foto's.Werkt zeer goed en geen problemen ,hopen dat het zo blijft.top!

Arnold beoordeelde op 2017-01-12

Goede levering, altijd bereikbaar voor info ivm monteren elektr.garage opener, ben te zeer content. Kleine opm. hoogte gebruik verlengstuk maat op tekening aanpassen.

Kurstjens beoordeelde op 2016-12-29

Zeer tevreden snelle levering,goed product makelijk te instaleren.
Bij vragen wordt je gelijk te woord gestaan via tel of Email .
Al met al kon mee niks beters wensen.
HBopeners bedankt ik zal jullie zeker aan bevelen
Top bedrijf

Wim beoordeelde op 2016-12-18

De Easyswing 200 is echt een top hekopener. Zeer snel en stil en dat voor deze prijs!

Frank Reymenants beoordeelde op 2016-12-05

Alles ging bijzonder vlot. Bestelling en levering ging snel. Installatie was makkelijk en snel gebeurt. Ik heb enkele geavanceerde instellingen en daarbij hebben ze me uitstekend geholpen. Als extra hielpen ze me zelfs een controller verbinden die niet bij hen gekocht was. Super service dus!

Bonder beoordeelde op 2016-12-01

Top opener. Werkt zeer goed. Veel opties. Frequentie geregeld. Makkelijk te installeren

Niki beoordeelde op 2016-10-17

Zeer tevreden, snelle levering, goede dienst na verkoop antword snel op emails.
Hulp tijdens de installatie (telefonisch) en problemen worden steeds opgelost.

Bram van Essen beoordeelde op 2016-09-29

Duidelijk en overzichtelijk , ook nog even telefonisch contact gehad ,vanwege de garagedeur

Hiemstra beoordeelde op 2016-09-25

Super bedrijf ook in het beantwoorden van vragen
Openers werken naar behoren en dat voor een hele redelijke prijs