Frankeneng 116d

The Feedback Company 1917 8,9
Google Plus/Places - 9,0
Bol.com 181 8,6

Patrick Van Rafelghem beoordeelde op 2018-02-02

gisteren besteld van daag thuis gekregen goedkoper kan het niet volledig in het Nederlandse taal super gemakkelijk . Mij mijn zoon die beperking heeft (spectrum van otitis heeft) heeft dit van daag allemaal gemonteerd voor mij super de uitleg was heel correct .

Ruud Geerts beoordeelde op 2017-12-20

Onderdelen besteld na een goed advies via de chat, twee dagen later al binnen.
En alles werkt perfect. Toppie service.

Glenn Peeters beoordeelde op 2017-10-31

Super tevreden, pakket werd keurig op tijd geleverd en na service is ongelofelijk!!
Bedankt HBopeners!

Bas beoordeelde op 2017-09-21

HBJR-600 garagedeuropener besteld super apparaat!!

Marek Piotrowski beoordeelde op 2017-08-01

super spul.TOP!!!!

Rudi. beoordeelde op 2017-04-23

Easywing 200 Hekopener gekocht,zeer gemakkelijk te plaatsen met duidelijke uitleg en foto's.Werkt zeer goed en geen problemen ,hopen dat het zo blijft.top!

Arnold beoordeelde op 2017-01-12

Goede levering, altijd bereikbaar voor info ivm monteren elektr.garage opener, ben te zeer content. Kleine opm. hoogte gebruik verlengstuk maat op tekening aanpassen.

Kurstjens beoordeelde op 2016-12-29

Zeer tevreden snelle levering,goed product makelijk te instaleren.
Bij vragen wordt je gelijk te woord gestaan via tel of Email .
Al met al kon mee niks beters wensen.
HBopeners bedankt ik zal jullie zeker aan bevelen
Top bedrijf

Wim beoordeelde op 2016-12-18

De Easyswing 200 is echt een top hekopener. Zeer snel en stil en dat voor deze prijs!

Frank Reymenants beoordeelde op 2016-12-05

Alles ging bijzonder vlot. Bestelling en levering ging snel. Installatie was makkelijk en snel gebeurt. Ik heb enkele geavanceerde instellingen en daarbij hebben ze me uitstekend geholpen. Als extra hielpen ze me zelfs een controller verbinden die niet bij hen gekocht was. Super service dus!

Bonder beoordeelde op 2016-12-01

Top opener. Werkt zeer goed. Veel opties. Frequentie geregeld. Makkelijk te installeren

Niki beoordeelde op 2016-10-17

Zeer tevreden, snelle levering, goede dienst na verkoop antword snel op emails.
Hulp tijdens de installatie (telefonisch) en problemen worden steeds opgelost.

Bram van Essen beoordeelde op 2016-09-29

Duidelijk en overzichtelijk , ook nog even telefonisch contact gehad ,vanwege de garagedeur

Hiemstra beoordeelde op 2016-09-25

Super bedrijf ook in het beantwoorden van vragen
Openers werken naar behoren en dat voor een hele redelijke prijs

van Dis beoordeelde op 2016-09-13

Goede avond HB openers,

Heb vandaag gebeld over een onderdeel wat stuk was en mijn vertelde wij sturen dit gratis naar u toe.
HB openers super, nog even je systeem werkt zeer goed gewoon top.

van Dis

2016