Maagd 1
3225EE Hellevoetsluis

8,5

Jan Bos beoordeelde op 2019-03-21

Snelle en correcte levering.

Ellen Herzig beoordeelde op 2019-03-20

Schnelle Lieferung, gute Beschreibung - und das Mittel hat tatsächlich sehr gut gegen den hartnäckigen Zementschleier auf der Fensterscheibe geholfen!

Wim De Kleermaeker beoordeelde op 2019-03-19

Het verwijderen van de aanslag met HK250 is uitstekend gelukt dankzij de inspanningen van mijn kleinkinderen (12 en 13 jaar). Ofwel goed te doen.
Onze huishoudhulp heeft de SUPER RAMENDOEK zojuist in de praktijk getoetst en de ZEER enthousiaste reactie is voor mij aanleiding om dit te delen met andere geïnteresseerden.
Ofwel ik ben zéér tevreden.

Fred Kelbassa beoordeelde op 2019-03-14

Der Reiniger hat nach vielen anderen getesteten Mitteln wirklich geholfen. Werde ich bestellen, das Produkt hat mich überzeugt.

Johannes Hagen beoordeelde op 2019-03-13

impregneervervuiling van ramen verwijderd met HK 250. Driemaal ingewassen met HK 250 waarna de vervuiling is opgelost.

Firmin Baete beoordeelde op 2019-03-13

Tot op heden nog geen bestelling toe gekregen

Wanda Benyouref beoordeelde op 2019-03-12

Hallo. Ik heb het product pas gekregen, ik zie al verbetering maar het is nog niet weg , ik moet het nog paar keer herhalen maar het weer werkt niet mee , de storm en veel wind, dus even wachten nog.

C. D. van der Giesen beoordeelde op 2019-03-06

Het testmonster HK250 heb ik geprobeerd op een stukje van 10 - 10 cm Aanslag op de ruit was niet verwijderd. Geen zichtbaar resultaat.

Danny de vilder beoordeelde op 2019-03-06

alles is goed verlopen

Hvanmierlo beoordeelde op 2019-03-06

Bestelde spul werkt maar gedeeltelijk. Vlekken blijven echter. Prijskwaliteit ronduit bedroevend. 50 euro voor 1 klein potje van 100 cl, na 2 ramen was het potje leeg, is afzetterij. Had op basis van de website goede hoop, bleek echter een wassen neus.

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
Geachte H. van Mierlo,
Wij adviseren om altijd eerst een Test-Monster van HK250* te bestellen !
Dat staat ook luid en duidelijk op onze website vermeld.

k. oldenburg beoordeelde op 2019-03-06

Snelle afwikkeling.

Marian Huiskens beoordeelde op 2019-03-05

snelle levering . alles geheel naar wens.

Lissa Baltus beoordeelde op 2019-03-05

Snel geleverd en duidelijke instructies op het proefmonster H250

Joke Nieterau beoordeelde op 2019-03-05

Heel tevreden binnen 1 dag in de brievenbus wat ik besteld had

ANNEKE VAN DER GRIFT beoordeelde op 2019-03-05

de vlekken op het raam zijn niet minder, klein stukje volgens gebruiksaanwijzijng uitgeprobeerd!

John Scholten beoordeelde op 2019-03-04

Werkte niet bij mij

Mirna Sanders beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering. En HK 250 werkt echt perfect. Ik had al van alles geprobeerd. Maar nu eindelijk iets wat werkt. Top!!!

M.J. Rabou-Schils beoordeelde op 2019-03-04

Goed,maar veel te duur.

Reactie van Glazenwasserij Houke v.o.f.:
Hartelijk dank voor uw reactie.
Jammer dat u het te duur vindt, echter HK250* is vele malen goedkoper als nieuwe ramen plaatsen.

T beoordeelde op 2019-03-03

Snel geleverd en top product

N. Rabeling beoordeelde op 2019-03-03

Ben tevreden, de bestelling had ik de volgende dag in huis.