Maagd 1

8,8

G Van t sant beoordeelde op 2018-12-13

Perfect geregeld

Patricia Wester beoordeelde op 2018-12-10

Zeer snel in huis resultaat ziet er goed uit

Maria beoordeelde op 2018-12-10

Om een goede indruk te krijgen en natuurlijk het eindresultaat te beoordelen, moet ik het raam helemaal schoonmaken met HK 250, maar op het kleine stukje vind ik het verbluffend.

Car SILOS beoordeelde op 2018-12-09

Het is een klein stukje. Je hebt voor echt sterk aangeslagen ramen veel meer nodig. En dan wordt wel erg duur.

Beste Car Silos,
Het testmonster is bedoeld om op een oppervlak van 10 bij 10 centimeter te testen of de aanslag er af gaat en hoeveel behandelingen er nodig zijn.
Het testmonster is niet bedoeld om een heel raam te behandelen.

wil van KLink beoordeelde op 2018-12-08

Wij hebben het stukje 2 keer gedaan het zag er mooi glad uit

Catharina Moedersheim-Mos beoordeelde op 2018-12-08

Goede informatie en snelle levering.

J. de Jonge beoordeelde op 2018-12-08

Na 4 keer raam ingesmeed weinig reultaat

Beste J. de Jonge,
Het testmonster is niet bedoeld om een heel raam te behandelen.

W.J.M.G. van Dijk beoordeelde op 2018-12-08

Prima, doen wat je belooft. Uitstekend.

Veer beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering.

Gillion Construct - Benoit Broche Benoit beoordeelde op 2018-12-06

A.C.I Jacobs beoordeelde op 2018-12-06

snel geleverd em bij een gestelde vraag ook direct een antwoord

Nelleke Middelkoop van beoordeelde op 2018-12-05

De ramen zijn zo erg vervuild door cementsluier, maar met het lapje wat ik gekregen heb, wordt het jammer genoeg niet minder.

Irene de Vries-Raadschelders beoordeelde op 2018-12-04

Is super spul,maar vanwege de prijs lap ik maar een keer extra.
Het testmonster was snel bezorgd.

Marijke Van Eekeren beoordeelde op 2018-12-03

Prima

J.G.W Wijnen beoordeelde op 2018-12-03

Ik heb een hulp een stukje laten behandelen, maar is nog niet voldoende, volgende week weet ik meer.

Reny Kraaikamp beoordeelde op 2018-12-03

ik had alles al geprobeerd om de aanslag van mijn ramen te krijgen en niets hiep. Nu eindelijk de oplossing gevonden. Het help echt!

Petra van Hulsen beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, in prima staat.

P.H. Slobbe beoordeelde op 2018-12-03

Tevreden. Met 2 dagen in huis.

Nico Stunnenberg beoordeelde op 2018-12-02

Heel te vreden. De volgende dag al binnen.

Ruud Boehle, beoordeelde op 2018-12-02

Een te klein monster heb je niets aan voor dat geld

Geachte heer Boehle,
Het testmonster is bedoeld om op een oppervlak van niet meer dan 10 bij 10 centimeter te testen of de aanslag er af gaat met HK250*. U kunt 2 à 3 keer op hetzelfde oppervlak testen waarbij u een indicatie krijg hoeveel HK250* u nodig heeft om alle aanslag te verwijderen.