Schoolstraat 12

H.A.M. Petersen beoordeelde op 2019-02-13

rene veenvliet beoordeelde op 2019-02-13

Margaret Roeleveld beoordeelde op 2019-02-13

Liesbeth Stuurwold beoordeelde op 2019-02-12

De bestelling was snel geleverd!!! En bij meerder stuks kreeg ik extra korting,top!

I Boerkamp beoordeelde op 2019-02-12

Yvonne Verboekend beoordeelde op 2019-02-11

Will Giesbertz beoordeelde op 2019-02-11

Was een product niet op voorraad, netjes gebeld hiervoor.

Joke Bakkum beoordeelde op 2019-02-10

Snel geleverd..... top!

Zehra Deniz beoordeelde op 2019-02-10

Nicole Dullens beoordeelde op 2019-02-10

B. Doppenberg beoordeelde op 2019-02-09

A.M Romijn beoordeelde op 2019-02-09

Ben zeer tevreden over de snelle levering en ook over de prijs van het product.

Marijke Reijers - van der Kaay beoordeelde op 2019-02-09

Heel netjes verpakt en snel geleverd. Wat wil je nog meer! Thanks en tot de volgende keer!

Francisca Lekkerkerk beoordeelde op 2019-02-09

P. Knijf beoordeelde op 2019-02-08