Boerendijk 18

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Juliette Brauckmann beoordeelde op 2019-03-15

H Peeters beoordeelde op 2019-03-15

Ellen Zwijnenburg beoordeelde op 2019-03-15

Fijne producten, goede service en nog een handgeschreven kaartje ook. Ik ga jullie site in de gaten houden en kom zeker een volgende keer terug!

ise van irsel beoordeelde op 2019-03-14

Allard beoordeelde op 2019-03-14

Onlangs iets kleins gekocht bij “handig goed”. Mijn ervaring is dat zij erg behulpzaam is geweest, mee dacht, en ook zeer aardig is, maar ook voordelig en nog eens grappig ook.
Een absolute aanrader vanwege de uitstekende service.

Corine van der Sande beoordeelde op 2019-03-13

Uitstekende en plezierige communicatie.

J. Klaassen beoordeelde op 2019-03-09

Prettig contact via de mail.
Mieke.

N. Lander beoordeelde op 2019-03-08

Erna Langerak beoordeelde op 2019-03-07

leveren wat ze beloven

John Wils beoordeelde op 2019-03-07

Uitstekende feedback en informatie

C van Roeijen beoordeelde op 2019-03-07

Gezellige website, goede service, snelle vetzending.... in het kort: Prima!

B Kuiken beoordeelde op 2019-03-07

Het bestelde artikel voldeed aan de verwachting en werd ook nog eens vlot geleverd.

Helma Kor beoordeelde op 2019-03-02

Zeer tevreden. Er waren wat vragen over mijn bestelling, dat was ook allemaal dezelfde dag duidelijk en een dag na mijn bestelling had ik het al binnen.

Fred & Claire SHAPIRO-GOOSSENS beoordeelde op 2019-03-01

Myrjam beoordeelde op 2019-02-28

Uitstekende service! Veel keus aan artikelen, snel geleverd en ook nog een persoonlijk kaartje in het pakket. Helemaal top!

Rene Wolfkamp beoordeelde op 2019-02-28

Alex Roedoe beoordeelde op 2019-02-28

Goed is goed.

jcm van Waveren beoordeelde op 2019-02-28

Anne Van Beneden beoordeelde op 2019-02-25

f.l. van kogelenberg beoordeelde op 2019-02-25

Top communicatie en snelle levering!