Boerendijk 18

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Hester Postma beoordeelde op 2019-01-19

Esther Ras beoordeelde op 2019-01-19

Rob van der Ploeg beoordeelde op 2019-01-18

Alles was en ging goed! 100% tevreden met aankoop en ontvangst!

O Bruinsma beoordeelde op 2019-01-17

Sjouke Bandstra beoordeelde op 2019-01-17

Heel tevreden, snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij 👍🏼

Harald Rispens beoordeelde op 2019-01-16

Enkel goede dingen te vertellen. Ik ga geen uitstekend beoordeling geven, omdat het de eerste maal is dat ik iets besteld heb en ik voor zulk een score zou moeten kunnen bogen op meerdere ervaringen. Was wel oprecht gecharmeerd door het handgeschreven briefje dat bij mijn bestelling zat.

Gerard Kruithof beoordeelde op 2019-01-14

Snel geleverd en heel leuk, een persoonlijk, met de handgeschreven, berichtje.
Al met al helemaal geweldig!

trineke weijdema beoordeelde op 2019-01-13

Kwaliteit van artikelen is goed. Afhandeling van de bestelling is adequaat en komt de belofte na. Wat Handig Goed karakteriseert is het persoonlijke kontakt met de klant. Je ervaart dit kontakt alsof je in een winkel bent waar de baas/het personeel je optimaal van dienst wil zijn.

M Derksen beoordeelde op 2019-01-13

Perer Guijt beoordeelde op 2019-01-12

Zeer goede service en u hoeft zeker niet te twijfelen om bij Handig Goed een bestelling te doen.

Mara van Daalen beoordeelde op 2019-01-12

Gerrit Nuijen beoordeelde op 2019-01-11

ik vond het super zoals het afgehandeld is precies volgens de afspraak.
wat ik ook geweldig vond was het handgeschreven briefje wat was bijgevoegd .

Gerard ’t Hart beoordeelde op 2019-01-10

Toos Schouten beoordeelde op 2019-01-09

Snelle bezorging in een goed passende, dus niet te grote doos.
Ik vond het ook leuk om een kaart en een persoonlijk berichtje erbij te ontvangen.
Over de producten ben ik ook erg tevreden.

Inge Peijnenburg beoordeelde op 2019-01-07

Zeer klantgericht! Houden je goed op de hoogte. Eerlijk

Marie-José Vos beoordeelde op 2019-01-07

Goede omschrijving van de producten en super snel in huis!

Fenny Smit beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering in goed overleg. Keurig verpakt en ook nog een leuke attentie. Helemaal blij met mijn bestelling!

Derkina Snijder beoordeelde op 2019-01-07

Een uitstekende ervaring. Attente behandeling van de aanvraag en mooie producten.

Marlies de Vocht beoordeelde op 2019-01-07

Leuk bedrijfje, ouderwetse gezelligheid met een mooi handgeschreven kaartje tussen de zending.
Daar hou ik van.

A. Kool beoordeelde op 2019-01-06

Snel geleverd, mooi verpakt met een persoonlijk schrijven erbij (zo lief!)
Ik ga hier zeker weer bestellen!