Boerendijk 18

Metje correct en snel

betsie beoordeelde op 2019-07-18

snel en accuraat

Menno beoordeelde op 2019-07-18

Zondag besteld, dinsdag in huis en met een extra nuttige informatie en een persoonlijke boodschap

M.G. Vos beoordeelde op 2019-07-18

Producten snel geleverd. Uitstekende klantenservice!

Niek Korf beoordeelde op 2019-07-18

Goed en snel geregeld ...

Therese Swinkels beoordeelde op 2019-07-16

Netjes ingepakt en vervoerd. Snelle levering. Persoonlijk tintje eraan gegeven.

Herman van der Klooster beoordeelde op 2019-07-13

Een hele snelle levering.

Anky vd Heijden beoordeelde op 2019-07-11

Rima produkt, snelle levering, aardige berichtjes bij pakket

Tiny Biard beoordeelde op 2019-07-11

Helemaal naar wens. Product zoals beschreven. Handige leuke, aparte producten voor iedereen!!!

Marian Ebbeng beoordeelde op 2019-07-10

Supersnel, goed verpakt. Alle lof !

Piet Douwsma beoordeelde op 2019-07-07

Zeer vlotte levering en erg vriendelijke benadering!

Joke Paulusma Hofstee beoordeelde op 2019-07-07

Voor de serste keer een bestelling geplaatst,de dag erop al in de brievenbus met een persoonlijk berichtje

H.C Kruse beoordeelde op 2019-07-06

vlotte en goede levering.

Sjoukje van der Veen beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en produkt 1x gebruikt. Heel handig en praktisch.

Piet Maas beoordeelde op 2019-07-04

Duidelijke website, zeer vriendelijke communicatie en snelle levering

Esther Martens beoordeelde op 2019-07-04

Super snelle en correcte levering. Aanrader!

Thea Jansen beoordeelde op 2019-07-04

Prima levering, keurig verzorgd, voldoet aan de verwachtingen en wat ik heel attent vind een handgeschreven bedankje er bij.

Ellen de Ruiter beoordeelde op 2019-06-30

Heel tevreden, geleverd conform afspraak!

Mary Ploeg beoordeelde op 2019-06-30

keurig verpakt en het persoonlijke briefje er bij maakte het af

Dorothy Vedder beoordeelde op 2019-06-28

Ik was aangenaam verrast toen mijn bestelling kwam. Er zat een lief handgeschreven kaartje bij.
Ook het herstellen van een door mij gemaakte fout was geen enkel probleem. En inderdaad de ene dag voor 14 uur besteld de volgende dag in huis ook naar België.
Wat een service en persoonlijke aandacht. Deze dame is heel goed bezig, je voelt dat het met passie gebeurt!