Boerendijk 18
9511PE Gieterveen
0599 647826

N. beoordeelde op 2019-05-20

Goede telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijk, snelle verzending en fijne producten!

Annie de Jong beoordeelde op 2019-05-20

Snelle services, netjes verpakt! Persoonlijk berichtje erbij. Toppie

Marijke Couwenbergh beoordeelde op 2019-05-17

Margriet beoordeelde op 2019-05-16

Goede producten, snelle levering, vriendelijk briefje erbij, erg attent.

Josephine Henriquez beoordeelde op 2019-05-16

Fijne service en goed product

Tonnie Goossens beoordeelde op 2019-05-13

Geen klachten, produkt was niet op voorraad maar dat stond ook op de website. Desondanks is produkt toch vrij snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-12

Marianne Geerts beoordeelde op 2019-05-11

Super, uitstekende verzorging en bezorging
vlot en netjes.
En dat persoonlijk briefje geeft een gezellig tintje. je wordt als klant gewaardeerd.
Ga zo door.
Ik doe snel weer een bestelling.

A.P.M Klaver beoordeelde op 2019-05-11

Heleen Vaarties beoordeelde op 2019-05-09

Sophia Verburg beoordeelde op 2019-05-08

R.L. Boissevain beoordeelde op 2019-05-05

Snelle bezorging, goed info, alles dik in orde.

Caroline Lubach beoordeelde op 2019-05-05

Wat heerlijk om een handgeschreven briefje bij mijn bestelling te vinden.
Hartstikke leuke website met fraaie artikelen

L van den Brink beoordeelde op 2019-05-04

Een leuke website, vlotte levering en een handig borsteltje [ in mijn geval ]. Heel leuk vond ik het persoonlijk geschreven bedankje.

René Klein beoordeelde op 2019-05-03

Ina Hoogeweg-Vroom beoordeelde op 2019-05-02

Hele leuke webshop. Over het assortiment is goed nagedacht. Een compliment!

I Latuasan beoordeelde op 2019-04-30

Neil Duijster beoordeelde op 2019-04-29

sanne La Feber beoordeelde op 2019-04-27

Siësta de Vries-Klinkien beoordeelde op 2019-04-27

Goede duidelijke website.
Prijs / kwaliteit uitstekend.
Snelle levering.
Goed verpakt.