Boerendijk 18
9511PE Gieterveen
0599 647826

m g h breure beoordeelde op 2019-09-16

voor het eerst hier wat besteld
leuk dat handgeschreven berichtje
goed verpakt,klopt wat er op de site over je bestelde artikel wordt verteld
ben zeer tevreden

Ilse De rijk beoordeelde op 2019-09-16

Contact en aflevering! Helemaal ok :)

Antonia Bosshard beoordeelde op 2019-09-15

zz

Claudia beoordeelde op 2019-09-15

Snelle bezorging en alles netjes in papier ingepakt ontvangen. Tevreden!

Henri Heiwegen beoordeelde op 2019-09-13

Leuke webshop met veel aanvullende informatie van de aangeboden producten, met bevindingen van de verkoper zelf en de klanten. De bestelling had ik op tijd in huis en netjes verpakt.

maurice van driel beoordeelde op 2019-09-13

snelle levering goede kwaliteit

Wendy Wessels beoordeelde op 2019-09-09

Zo leuk om een houten wasrek buiten te zien staan ipv zo’ n lelijk plastic exemplaar. Terwijl hij ook nog eens helemaal inklapbaar is. Ideaal dus ook voor studentenkamers!

Yvonne de Rijcke beoordeelde op 2019-09-08

Goede communicatie en service, mooie spullen

T Hesper beoordeelde op 2019-09-05

Snel en goed!

P. Hoogenboezem beoordeelde op 2019-09-05

Perfecte service. Uitstekend product, zorgvuldig verpakt.

Gabriela Mommers beoordeelde op 2019-09-03

Prima verzorgd. Goede producten. Zeer tevreden.

G.M. Bibo beoordeelde op 2019-09-02

Mooie verantwoorde en duurzame artikelen. Perfect werkende up-to-date site. De uitleg bij de artikelen vind ik heel waardevol. Verder snelle levering.

Sabine Lechner beoordeelde op 2019-09-02

Alles prima, snelle levering!

I. Kooij beoordeelde op 2019-09-01

Product voldoet volledig aan de verwachtingen. Snelle en persoonlijke service.

Robert de Koning beoordeelde op 2019-08-29

Eerlijk, betrouwbaar en met zorg en liefde voor klant en product.

Willem van Dongen beoordeelde op 2019-08-27

Ontvangen binnen afspraak en snel. Persoonlijk aandacht en controle is echt uitstekend

Matthijs Lokers beoordeelde op 2019-08-24

Tijdens mijn zoektocht naar een houten / bamboe tandenborstel met natuurlijke borstelharen kwam ik al vrij snel bij de webshop van Handig Goed terecht, waar een uitgebreid assortiment van duurzame eerlijke producten overzichtelijk wordt aangeboden. Na het maken van mijn keuze verliep de afhandeling in elke stap 100% probleemloos en lag het pakketje al de volgende dag in mijn postbus. Ondanks de relatief kleine bestelling had de eigenaresse van de webshop tot mijn verrassing ook een handgeschreven bedankje toegevoegd. Echt leuk, zo'n persoonlijke touch! Kortom, mijn ervaring met Handig Goed was bijzonder positief en als ik in de toekomst weer een plasticvrij product nodig heb, of een duurzaam cadeautje voor vrienden & familie, staat deze webshop maar 1 muisklik verwijderd in mijn Firefox favorieten.

Natasja Trompetter beoordeelde op 2019-08-20

Goed product, snelle levering en niet duur!

Anja Schulze beoordeelde op 2019-08-19

Pakje kwam snel. Met bijgevoegd vel voor extra tips en een persoonlijk bericht op een kaartje. Heel mooi verzorgd!

M Lugtenburg beoordeelde op 2019-08-19

Alles is keuring gegaan en verlopen
Dank daar voor