Snelle levering (in mooi gebruikt doosje zonder overtollig inpakpapier) van een aantal mooie producten tegen een redelijke prijs. Het bijgevoegde geprinte kaartje met mijn naam erop geschreven doet een beetje ‘kijk me eens persoonlijk wezen’ aan. Ben ik niet gevoelig voor.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hans
- Trineke Bosgra - Weijdema
Voelt als een cadeautje....iedere keer weer een verrassing.
Hoe zou je Handig Goed beoordelen?
- Dorien
Leuke en duurzame producten. Dat is denk ik wat we moeten willen met z’n allen. Verder persoonlijke en fijne service
- Jannie Voogt
Precies wat ik bedoelde. En ziet er super uit.
- Mary
Ik heb goede handige spullen besteld. Ze waren goed verpakt. Echt met zorg verstuurd. En prima kwaliteit
- Marjanne
Zo'n leuke webshop.