Rijksstraatweg 56 G 7

Marieëtte Jansen beoordeelde op 2018-07-17

Goede service
Nette levering

elsy beoordeelde op 2017-01-27

uitstekende kwaliteit en mooie pull!

Marleen beoordeelde op 2015-12-30

De juiste maat bleek uiteindelijk niet verkrijgbaar, kreeg meteen een mailtje met alle mogelijke opties in de juiste maat. Waardoor ik nog voor de kerst mijn kersttrui heb gekregen. Goede service en keurige mails.

Reactie van Hanova:
Hoi Marleen, dankjewel voor je reactie.

Sascha Pijnenburg beoordeelde op 2015-12-23

De kwaliteit van de kersttruien is ontzettend mooi!
Ook mooi op tijd geleverd!

john mac-lean beoordeelde op 2015-12-23

Mooie kersttruien, binnen twee dagen geleverd, prettige service

tom beoordeelde op 2015-12-22

perfecte services. bedankt voor de kersttrui

2015