Schipholpoort 42
2034 MB Haarlem

2014

Renee beoordeelde op 2014-02-04

Ik heb een super ervaring met de producten. Ik slik de anitoxidanten en de leverprotector al twee maanden en ik merk degelijk verschil. Site ziet er trouwens ook super uit!! Complimenten.

michiel beoordeelde op 2014-02-03

zeer goede producten fijne service. Wat een verschil met
sommige andere producten. Zo zouden er meer moeten zijn.
En zeer blij met de nieuwe site stuk mooier en veel helderder.
zo doorgaan en dan blijf ik nog heel lang klant.

2014