President Steynplantsoen 11 3
1091NE Amsterdam

8,6

Luuk beoordeelde op 2019-08-31

Duidelijke uitleg, veel oefenmateriaal. De perfecte voorbereiding en ook hele prettige klantenservice. Bedankt!

Janssen beoordeelde op 2019-07-27

PIcompany pakket gekocht. Een goede aanvulling om de verschillende testen te leren kennen. Rekenen was pittig en analogieën vrij makkelijk. Met test zelf was dit tegenovergestelde. Analogieën waren moeilijk, in tegenstelling tot hello test. Hellotest hanteerd totaal tijd en PIcompany tijd per vraag.

Julien Reurings beoordeelde op 2019-07-08

Ik was tevreden met de oefentoetsen. Het enige was dat de cijferreeksen op het echte assessment nog iets lastiger waren dan in de oefentoetsen.

L.C. Baden beoordeelde op 2019-07-04

De Hellotest heeft mij erg goed geholpen bij het maken van het HFMtalentindex Online Assessment. Jammer vond ik alleen dat er bij het onderdeel HFMtalentindex intelligentietest er niet afgewisseld werd in de vraagstelling te weten rekenvaardigheid,rekenkundig redeneren etc. zoals in de echte test wel het geval is.

ferran hogervorst beoordeelde op 2019-07-04

Gewoon waar voor je geld

Melvin Van Tongeren beoordeelde op 2019-07-04

Goed

baharak sabourian beoordeelde op 2019-07-01

Opvallend is wel dat er geen contact met je wordt opgenomen wanneer je daarom vraagt via een verzoek.

Marta Stagnaro beoordeelde op 2019-06-28

Goede voorbereiding. Let wel op...assessment training had lastigere vragen van SHL. Daar kunnen jullie in verbeteren en in de hoeveelheid vragen. Voornamelijk met wiskunde vond ik het te weinig.

Matthijs beoordeelde op 2019-06-28

De oefentests hebben mij goed geholpen, kreeg een goed beeld van de VIT en was daarom goed voorbereid op de assessment. Daarnaast waren de tips en uitleg bij de oefening ook erg handig.

Als verbeterpunten zou ik zeggen dat er bij de verschillende oefeningen per categorie misschien wat meer ook naar de tijdsdruk gekeken kan worden die je in de echte test ervaart. Voor mijn gevoel had ik bij het oefenen veel meer tijd en stond dit niet in verhouding met de echte test. Daarnaast zouden meer echte oefentests ook handig zijn. Dit zijn er nu maar 3 namelijk.

Danielle Flikkenschild beoordeelde op 2019-06-26

Super goede oefen testen die overeen komen met de daadwerkelijke testen. Heel blij mee. En ontzettend goede service ook.

Inge Nijhuis beoordeelde op 2019-06-23

Heeft me goed geholpen als voorbereiding op de echte test!

Daniël beoordeelde op 2019-06-20

Het bood een goede voorbereiding op mijn assessment. Ik kreeg door het oefenen ook meer vertrouwen in een goede afloop.

Annie beoordeelde op 2019-06-18

Helaas heeft mij dit niet geholpen met de cognitieve test van de politie, het oefeningen van letter en cijferreeksen kwam totaal niet overeen met elkaar.

Dit is best jammer het word namelijk wel aangegeven op de site.

Jenny van der Werf beoordeelde op 2019-06-17

Goede service en met uitleg.

Louwrens Timmer beoordeelde op 2019-06-17

Voorbeeld testjes kwamen niet overeen met de testen van cubiks

Emiliek beoordeelde op 2019-06-17

Onwijs tevreden! Uitgebreid en overzichtelijk oefenmateriaal, goed te vergelijken met het daadwerkelijke assessment.

Beste Emiliek,

Hartelijk dank! Wij werken elke dag hard om de beste ervaring te bieden in het voorbereiden van je assessment. Omdat er veel verschil tussen assessmentbureaus zit, hebben we onze oefenpakketten hier ook op aangepast. Super dat dit voor jouw assessment zo'n prettige manier van voorbereiden is.

Juliette beoordeelde op 2019-06-16

Veel oefenmateriaal, duidelijke uitleg en hele goede voorbereiding op de VIT!

Beste Juliette,

Wat een fijne review! Wat mooi dat je ons hebt ervaren als een goede plek voor het voorbereiden op je assessment. We passen onze oefenpakketten regelmatig aan om de beste ervaring te bieden in de voorbereiding. Daarom zit er een groot verschil tussen onze oefenpakketten per assessmentbureau.

Julia Mesland beoordeelde op 2019-06-13

Tevreden met de test! Het heeft erg geholpen. Echter had ik voor de numerieke oefeningen op meer variatie gehoopt qua vragen :)

Beste Julia,

Hartelijk dank voor je bericht. Goed dat je aangeeft dat je nog meer wilt oefenen, ik heb daarom wat extra materiaal toegevoegd aan je account! Ook neem ik je terugkoppeling mee in het doorontwikkelen van ons oefenmateriaal.

Succes met je test!

JP beoordeelde op 2019-06-12

Veel oefenmateriaal. Dat was echt nuttig, vooral omdat ik mijn rekenvaardigheden wat aan moest scherpen! Maar ook de andere onderdelen kwamen uitgebreid aan bod. Daarbij een uitstekende service, ik wilde mijn aankoop verlengen voor nog een paar dagen tot mijn test, deze kreeg ik cadeau, zodat ik nog 2 dagen extra kon oefenen tot de dag van mijn toelatingsexamen. Echt top!

Beste JP,

Hartelijk dank voor je fijne review! We helpen graag eenieder met een zo persoonlijk mogelijke aanpak. In jouw geval was dat twee dagen extra toegang, in andere gevallen is dat wat extra materiaal. Daarnaast zijn onze oefenpakket natuurlijk op maat gemaakt voor het assessment wat je moet maken, daardoor helpen wij iedereen zo optimaal mogelijk.

Jeroen Verboom beoordeelde op 2019-06-11

Beste Jeroen,

Dank voor je beoordeling, heel fijn dat je zo tevreden met ons bent :-)

Succes met je verdere sollicitatie!