Hellotest
Hellotest verkoopt online trainingen voor assessments per assessmentbureau.

Zo bieden wij de beste voorbereiding op alle assessments: stages, business courses, pre-masters, 21+ toetsen en voor jouw nieuwe baan.

Als ons oefenmateriaal is geschikt voor elk opleidingsnviveau: MBO, HBO en WO. Daarnaast voor elk functie niveau: junior, medior, senior en executive.

Zo kan iedereen bij ons oefenen en zorgen dat hij of zij het allerbeste resultaat haalt voor het assessment.
Assessmenttraining
De zekerheden van https://www.hellotest.nl