Brederhorst 23
6714 KA Ede
KvK 09196916

Simone Sevink beoordeelde op 2019-03-18

Zeer mooi borduurwerk, netjes afgewerkt, supersnelle levering en goede kwaliteit. Ik had 2 badlakens met iedere een figuur en een naam. Zeer tevreden, ook over de prijs-kwaliteit verhouding. Top!

Celena Baaten beoordeelde op 2019-03-12

Heel tevreden!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn Celena, Dank je wel.

Anne Jet Plat beoordeelde op 2019-03-11

Van goede kwaliteit en snelle levering. Raadde het meteen een vriendin aan.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel, Fijn om te horen. En ook bedankt voor de aanbeveling naar je vriendin.

Wendy ten Cate beoordeelde op 2019-02-25

Erg tevreden. Zelf een fout gemaakt met het aantal en medewerker controleerde dit. Bestelling was snel binnen!!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je Wendy, Gelukkig zag ik dat het aantal wat je noemde door de telefoon en het aantal wat je bestelde niet klopte, dus konden we het corrigeren.

Sofie Faas beoordeelde op 2019-02-25

Heel snelle levering en zeer goed kwaliteit producten. Ik ben nog gebeld voor overleg over mijn bestelling en dat stel ik zeer op prijs!

Dank je Sofie!

jasmijn hairstyling beoordeelde op 2019-02-20

snelle levering goed product

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank wel wel Jasmijn, fijn dat je tevreden bent.

Marij beoordeelde op 2019-02-15

Slechte kwaliteit! Keykoord sluiting waar sleutel aan moet komen was al lam toen hij binnen kwam!!!! Dus al met al een veel te dure aankoop

Beste Marij,

Ik verneem via de reviews via webwinkelkeur dat het keycord een lamme sluiting had. Wat jammer dat u dat niet gewoon aan ons laat weten. Natuurlijk had u dan een nieuw haakje gekregen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik zo'n klacht krijg, de keycords zijn over het algemeen van goede kwaliteit. Is het sleutelkoord zelf wel goed? Graag hoor ik van u zodat we dit kunnen oplossen. Het onderste stuk van een oranje keycord ligt klaar om aan u te sturen, maar graag verneem ik eerst of verder alles wel goed is. Als u nog eens een klacht heeft vernemen wij dat graag rechtstreeks zodat wij het kunnen oplossen.

Sharon Kiezebrink beoordeelde op 2019-02-15

Product is heel mooi. Van goede kwaliteit en super snel geleverd. Top!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn om te horen, bedankt voor uw positieve beoordeling.

Blije klant beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering, mooie kwaliteit en goede prijs

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wij zijn altijd blij de blije klanten!

Gerriet Van de Groep beoordeelde op 2019-02-03

Heel tevreden besteld en snel in huis

Dank je wel.

Kiki Theuws beoordeelde op 2019-01-26

Ik heb twee keycoards bedrukt met naam besteld. Erg tevreden over! Ze zien er kwalitatief goed uit.

Dank je wel, Kiki

Joyce beoordeelde op 2019-01-21

Ik heb een handdoek besteld op een woensdag voor een verjaardag op zaterdag. Het staat op hun site dat de handdoek wordt geleverd de volgende dag. Helaas is de handdoek pas na een week bij mij thuis is gekomen. De handdoek was mooi maar de levering was te traag, anders dan wat ik verwachte.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wij kunnen niet beloven dat als u om ‘s avonds 23 uur de handdoek besteld dat u hem de volgende dag in huis hebt, dat is gewoon ten ene male onmogelijk. Wat wel op onze website staat is dat als u de handdoek voor 10.30 uur besteld wij ernaar streven de bestelling dezelfde dag te verzenden. En dat is ook wat er gebeurd is in uw geval. Ongelukkigerwijs heeft de post er 5 dagen over gedaan om het pakje bij u te bezorgen. Dat spijt me, het gebeurt een heel enkele keer, en het ligt niet binnen ons bereik om daar invloed op uit te oefenen. Fijn dat de handdoek wel naar uw zin was.

bryan verkuijl beoordeelde op 2019-01-20

Zie er heel mooi uit en nog vrij snel geleverd

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel, fijn dat het naar de zin is.

W.A.M Schilder beoordeelde op 2019-01-18

👍🏼

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank uw wel voor uw positieve beoordeling.

kim Lubbers beoordeelde op 2019-01-11

Prachtige beer, snel geleverd.top.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank U voor uw positieve reactie.

Ingrid Van de Lavoir beoordeelde op 2019-01-05

Keurig verzorgd top

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat alles zo naar wens was!

A.M Reens beoordeelde op 2019-01-04

Was vergeten om huisnummer bij te zetten. Heeft een mail gestuurd, ik daar op gereageerd en was op.tijd kon nig net met de post mee.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat dat nog op tijd gelukt is.

corrie heijkant beoordeelde op 2019-01-04

Heel tevreden. Bestelling was snel geleverd en mooi verpakt in cadeauverpakking..

Dank u wel.

H KAUR beoordeelde op 2019-01-03

heel tevereden met mijn bestelling

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat u zo tevreden bent, en dank u voor uw beoordeling.

Celeste Manley beoordeelde op 2018-12-29

Snelle levering, uitstekende kwaliteit van zowel het geborduurde als de handdoeken.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank J voor uw mooie beoordeling. Waren ze in Engeland blij met de handdoeken?