Brederhorst 23
6714 KA Ede
KvK 09196916

Carin Peters beoordeelde op 2019-05-21

Goede service. Snelle reactie op mail. Vriendelijk!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je voor je positieve reactie Carin. Fijn dat je ons contact als zo positief hebt ervaren.Veel plezier met je keycord!

Marja van den Berg beoordeelde op 2019-05-20

Matige kwaliteit van de handdoek

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Beste Marja, Wat spijtig om te lezen dat je de handdoek van matige kwaliteit vindt. Wij hebben de 500 grams handdoeken van Funnies, die lekker zacht zijn, en zeker van goede kwaliteit. Ik krijg hier altijd zeer veel positieve reacties op, ook dat de handdoeken na jaren van gebruik nog mooi zijn. De handdoek wordt na de eerste wasbeurt altijd nog wat zachter en dikker. Wil je me laten weten wat maakt dat jij de handdoek van matige kwaliteit vindt? Met een foto? Dan kan ik kijken wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je. E-mail

Gulay Gazioglu beoordeelde op 2019-05-20

super service, we hebben thuis een zeer gelukkige mama met een mooi geboduurd keukenshort.
dikke merci!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat fijn om te horen! Wens je moeder maar veel kookplezier met het schort.

Lydia Pasterkamp beoordeelde op 2019-05-20

Fijn contact, snel geleverd en super mooi, degelijk materiaal!! Ik heb alle kleuren keycords besteld en ook de verschillende kleuren letters gebruikt. Alles was echt super mooi! End at voor een zeer schappelijke prijs! Ik ben enthousiast en zal hier zeker vaker bestellen.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel Lydia. Fijn dat het zo naar de zin was. Tot een volgende keer!

Dea Brinke beoordeelde op 2019-05-20

matig tevreden.ik had het bestelt en toen kreeg ik te lezen dat ze gesloten waren tot een bepaalde tijd.dus het verjaardagscadootje voor mijn kleinzoon kwam te laat.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat jammer dat u onze melding dat wij gesloten waren, over het hoofd heeft gezien. Dit stond heel duidelijk op de homepage, dus voordat u kon bestellen. Ik hoop dat uw kleinzoon desondanks toch heel blij met zijn rugtasje was.

Wanda Oostveen beoordeelde op 2019-05-19

Ben heel tevreden, snelle levering en goede kwaliteit. Dit was mijn tweede bestelling bij het borduur vlindertje, volgende keer kom ik zeker weer terug

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat fijn dat u zo tevreden bent. We zien uit naar uw volgende bestelling.

Katinka Coenen beoordeelde op 2019-05-19

Ik dacht dat de lettersbgeborduurd zouden zijn, in plaats daarvan bedrukt.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat jammer dat u dacht dat de letters geborduurd zouden zijn. In de omschrijving staat duidelijk dat het een bedrukt keycord betreft en dit is ook op de foto's te zien. Eén van de redenen dat de keycords bedrukt worden en niet geborduurd, is dat een borduring op zo'n smalle oppervlakte niet mooi zal worden. O.a. hebben wij er daarom voor gekozen alle keycords te bedrukken en ze niet geborduurd aan te bieden.

Jolanda Kramers beoordeelde op 2019-05-14

Ik had een badhanddoek en een handdoek besteld. Beide voldeden aan de verwachting. Mooi geborduurd. Het duurde wel een week voordat het binnen was.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat u tevreden was over de kwaliteit van de handdoeken. U bestelde de handdoeken op de vrijdag voor Pasen na 10.30 uur. Dat houdt in dat wij het op de eerstvolgende werkdag, dus in dit geval dinsdag, gaan borduren en verzenden. Dit is gebeurd. Het ongelukkige toeval wil dat uw bestelling daarna nog 2 dagen vertraging heeft opgelopen, onder andere 1 dag doordat u niet thuis was om het pakket in ontvangst te nemen (volgens de vervoerder). Het is heel vervelend dat het pakket dan zolang onderweg is, maar dat ligt helaas buiten ons bereik, en daar doen wij dan ook geen beloftes over. De belofte dat de bestelling op de eerstvolgende werkdag wordt gemaakt en verzonden zijn wij nagekomen. Ik hoop dat u toch met veel plezier uw bestelling hebt kunnen geven.

Clara Moes beoordeelde op 2019-04-27

Zag erprachtig uit en mooi ingepakt

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank u wel. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent.

Jantine Hoogendoorn beoordeelde op 2019-04-24

Super snelle levering!!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat alles zo naar tevredenheid is.

Tamar Sowe beoordeelde op 2019-04-21

Prima products. Snelle levering

Dank je wel.

Chantal beoordeelde op 2019-04-20

Heel tevreden! Dochter is blij met haar knuffeldoekje

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel, veel knuffelplezier voor je dochter.

Marilyn Pronk beoordeelde op 2019-04-14

2x een Keychord met naam gekocht. Kwaliteit is eigenlijk slecht, want het pinnetje wat je open moet schuiven voor de sleutel is van slechte kwaliteit. Het pinnetje zit een een te grote ruimte, waardoor het instabiel is. Hier zullen we in ieder geval niet de huissleutels voor onze kinderen aanhangen.

Echter heeft de leverancier na mijn recensie contact met mij opgenomen. Op voorhand heeft zij mij twee nieuwe aanklikgedeelten toegestuurd per post. Erg fijn natuurlijk, maar de pinnetjes zitten er gewoon losjes in. De klantenservice en nazorg zijn in ieder geval goed. En zo te lezen aan de recensies van anderen worden er genoeg kwalitatieve producten geleverd. Ik zou alleen kiezen voor keychords die wat stevigere sluitingen hebben.

Omdat we geen gebruik zullen maken van de keychords, is het wel weggegooid geld. Maar daar valt mee te leven ;)
In ieder geval fijn dat het borduurvlindertje onze recensie serieus genomen heeft.

Beste Marilyn,
Wat jammer dat je het keycord van slechte kwaliteit vindt. Kun je me het gedeelte waar de sleutel aanzit terugsturen? Uiteraard krijg je dan een nieuwe van me. Ik heb al contact met de groothandel gehad en zij zullen dan kijken waar het aan ligt. In al die jaren, na het maken van heel veel keycords, heb ik 1 keer eerder zo'n klacht gehad, dus het is zeer ongebruikelijk. De keycords zijn normaal gesproken van goede kwaliteit. Verzendkosten zou ik niet bij de waarde van het product rekenen. Dus voor jouw 2 keycords betaalde je nog geen 8 euro samen.

Peter Willigenburg beoordeelde op 2019-04-10

Mooi borduurwerk. En snelle service!
Top!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Beste Peter, dank voor je mooie recensie en we zijn je een volgende keer graag weer van dienst.

Marjan Schierboom beoordeelde op 2019-03-27

Bestelling was snel binnen, had een mutsje met naam besteld. Het was alleen jammer dat het babymutsje wel erg klein was. Maar daar kunnen zij niet zo veel aan doen.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat jammer dat het mutsje klein was, het is voor pasgeboren babies en dat staat ook op de site. Een volgende keer mag je aangeven als het groter moet zijn, dan probeer ik dat te realiseren.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-23

De bestelling ziet er super mooi uit en had ik snel in huis

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor je mooie reactie, en we doen er alles aan om alles zo gauw mogeljk te laten bezorgen en uiteraard om onze producten van goed kwaliteit te laten zijn.

Simone Sevink beoordeelde op 2019-03-18

Zeer mooi borduurwerk, netjes afgewerkt, supersnelle levering en goede kwaliteit. Ik had 2 badlakens met iedere een figuur en een naam. Zeer tevreden, ook over de prijs-kwaliteit verhouding. Top!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Beste Simone, wat fijn dat je zo tevreden bent.

Celena Baaten beoordeelde op 2019-03-12

Heel tevreden!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn Celena, Dank je wel.

DINEKE ACHTERHOF beoordeelde op 2019-03-12

Het was de eerste keer

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Jammer dat u niet tevreden bent. Graag hoor ik van u waar dat aan ligt. Hier heb ik u al een privemail over gestuurd.

Anne Jet Plat beoordeelde op 2019-03-11

Van goede kwaliteit en snelle levering. Raadde het meteen een vriendin aan.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel, Fijn om te horen. En ook bedankt voor de aanbeveling naar je vriendin.