Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Antoinette Hobelman beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering met leuke attentie 😀

Tiziana Frasca beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering en goed verpakt. Bovendien zit er een leuk bedankje bij voor het bestellen. Leuke extra service.

Aniel Bansie beoordeelde op 2019-08-17

Snelle service, ik ben blij met mijn aankoop.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Heel erg fijn om te lezen, hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Manouk Steeghs beoordeelde op 2019-08-16

Top winkel! Mooie kralen, snelle levering, goede kwaliteit

Nelleke beoordeelde op 2019-08-16

Vlotte aflevering van de bestelling. Het zag er keurig uit, er zat zelfs nog een aardigheidje bij :)

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Janneke Meijer beoordeelde op 2019-08-16

Goede service snel bezorgd en wat ik besteld had zag er precies zo uit als in de webshop.

M. B beoordeelde op 2019-08-15

Sneĺle verzending. Goede producten!

M. Martens beoordeelde op 2019-08-14

Leuke site, veel keuze, snelle levering.

Jobke ten Hove beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden, snelle levering. Met zorg v

guus knijff beoordeelde op 2019-08-14

Gemakkelijke webshop snel en betrouwbaar.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor het doorgeven van uw positieve waardering! Het is erg fijn en motiverend om een positieve beoordeling te krijgen. Ontzettend bedankt hiervoor, met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Naam bij verkoper bekend beoordeelde op 2019-08-13

Prima: snelle respons, nette (administratieve) afhandeling. De naam van de webshop en de webshop zelf ogen (naar mijn mening) wat onprofessioneel maar in de praktijk is het dat zeker niet. Wanneer nodig zou ik er zeker weer bestellen.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie positieve recensie! De naam is 10 jaar geleden bedacht door mijn moeder en ik vond hem meteen mooi! Nu mijn moeder twee jaar geleden overleden is, begin ik de naam steeds meer te waarderen. Ik ben begonnen in een blokhut bij mij in de tuin. Ik zit nu op een locatie, de voormalige bibliotheek van Scheemda. We zijn zeker professioneel, maar toch blijft het ook een hobby en dat maakt ons werk zo mooi! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Sandra Janssens beoordeelde op 2019-08-12

Heel mooi en lief kadootje.
Snelle leveling
Lief dat er een presentje bij zat.

Beste Sandra,
Wat leuk om te lezen, ontzettend bedankt hiervoor! Groetjes Esther de Jonge

Betsie Wagenaar beoordeelde op 2019-08-11

Mooie. Bedels, snelle levering

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, hartelijk bedankt hiervoor! Groetjes van Esther de Jonge

Aaltje Bosscher beoordeelde op 2019-08-11

Goede snelle levering. Goede producten.

Noëmi Tromp beoordeelde op 2019-08-05

Prima!

Wat fijn om te lezen, hartelijk bedankt hiervoor! Groetjes van Esther de Jonge

H D van der Sluis beoordeelde op 2019-08-05

Snelle verzending en mooi materiaal ben echt tevreden.

Charlotte van Wanrooij -de Cock beoordeelde op 2019-08-05

Heel blij met het verrassingspakket, goede communicatie, top bedrijf

Wat fijn om te lezen, hartelijk bedankt hiervoor! Groetjes van Esther de Jonge

belonka van Elburg beoordeelde op 2019-08-03

Heel tevreden snelle levering

Heel erg fijn om te lezen, hartelijk bedankt! Groetjes Esther

Ghislaine Schalley beoordeelde op 2019-08-02

De eerste keer besteld bij kralenstulpje.
Mooi, was zoals verwacht super.
Ook dank voor het leuk kadootje.
Ok shop zeker weer bij jullie.🤩

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!! Groetjes Esther de Jonge