Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

linthout nancy beoordeelde op 2019-04-20

Voor de eerste keer enorm te vreden er werd mij indentiek aangeboden wat ik vroeg

R.Snoeij beoordeelde op 2019-04-19

Heel tevreden! Snelle verzending en liefdevol verzorgd!! Dank!!!

Annelie beoordeelde op 2019-04-16

Eerst telefonisch contact gehad goed advies gekregen. De kralen zijn snel geleverd Top

Ellen beoordeelde op 2019-04-13

Ruim assortiment en snelle levering.

Nannette Beernink beoordeelde op 2019-04-13

De bestelling wordt netjes afgehandeld....ben zeer tevreden over de snelle levering.

Gerard van Steenoven beoordeelde op 2019-04-13

Snel en goed.....dank

S.M. Hebing beoordeelde op 2019-04-12

Goede en snelle service

Ton Zomerhuis beoordeelde op 2019-04-12

Tevreden

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat ontzettend fijn om zo'n mooie beoordeling te mogen ontvangen, hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens www.kralenstulpje.nl

Bonny de Kloet-Binkhuijsen beoordeelde op 2019-04-09

Prima levering en duidelijke factuur van de bestelling.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat prachtig om zo'n mooie recensie te mogen ontvangen, hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens www.kralenstulpje.nl

Bruggink beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering, goed product!

Bianca Gelderblom beoordeelde op 2019-04-09

Snel en goed product

Marieke Schreuder beoordeelde op 2019-04-06

Snelle levering, sommige van de sluitinkjes sluiten niet goed.

Beste Marieke,
Wat vervelend om te lezen dat sommige sluitingen niet goed sluiten, U kunt ons hier altijd over bellen of mailen hoor! Wilt u ons hiervan misschien een foto mailen? Om hoeveel gaat het? Dan sturen nieuwe naar u toe.

Esther de Jonge

Quincy Alwart beoordeelde op 2019-04-04

Zeer tevreden over de afhandeling, na transport schade aan de producten contact gehad met Esther en ze lossen het probleem toch op. Grote klasse en de persoonlijke aandacht die wordt geboden is zeldzaam vandaag de dag.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat fijn om te lezen dat u onze oplossing goed vindt, u heeft gewoon betaald voor goede kralen en deze krijgt u uiteraard van ons! Heel veel plezier met de kralen en alvast een heel fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

Wendy Versteegh beoordeelde op 2019-04-04

Goede service, en de bestelling was in orde en naar wens.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling, hier zijn we heel erg blij mee!! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

Kim beoordeelde op 2019-04-03

Vlotte levering, leuke producten.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Super mooi om te lezen, wat fijn dat u tevreden bent, dan zijn wij dat ook!! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

Gwendolyne Blaney beoordeelde op 2019-04-02

Goede communicatie en prettig contact. Bovendien snelle levering van mooie produkten.

T.G.R. beoordeelde op 2019-04-01

Snelle levering en een goed product.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge.

Sharon Simon beoordeelde op 2019-03-31

Goed geholpen en supersnel geleverd!

Tineke de Jonge beoordeelde op 2019-03-31

alles was prima.

Anne van Asseldonk beoordeelde op 2019-03-31

Ik had de bestelling een dag na de bestelling in huis. Er waren een paar dingen verkeerd geleverd, wat menselijk is. Na een mail gestuurd te heb en werd het meteen opgepakt en de dag erna kreeg ik het goede toegestuurd met wat extra's.