Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Danielle Hartendorp beoordeelde op 2018-12-11

Er was iets mis met de bestelling en dit werd super snel en fijn opgelost. Leuk en goed verpakt met een thank You hangertje. Thank You!!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze prachtige recensie! Hier zijn we heel erg blij mee! Als dank hiervoor, zou ik u graag een waardebon willen geven welke recht geeft op 15% korting op ons hele assortiment, deze kunt u in de maand december 2018 verzilveren. Mocht u hiervoor interesse hebben dan mag u dit bericht beantwoorden, of een berichtje sturen naar: info@kralenstulpje.nl dan mail ik u de kortingscode. Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Emiliet beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, prima verpakt.

Marcel Peters beoordeelde op 2018-12-10

de spullen besteld volgende dag in huis super

Van der Voort beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering!!!
En een goed product!

Petra Geerings beoordeelde op 2018-12-09

Supersnelle verzending ondanks drukte voor de sinterklaas

Ilona Former beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden. Goede website, makkelijk zoeken naar artikelen. Daarnaast is prijs/kwaliteit goed 😀. Leuke dingen besteld. Gemaakt foutje werd keurig opgelost 👌.
Daarnaast krijg je snel antwoord op gestelde vragen. Zeer tevreden en kan anderen zeker aanraden om hier te winkelen.

Esther Wanjon beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering, duidelijke communicatie, juiste producten.

Marion Velthuijsen beoordeelde op 2018-12-09

Lekker snel alles binnen en keurig verpakt.

yvonne flier beoordeelde op 2018-12-07

super leuke engeltjes en snelle service

Annie Mathijsen beoordeelde op 2018-12-06

Netjes geleverd en kleinigheidje extra.

Esther Bik beoordeelde op 2018-12-05

tevreden

Joke van gend beoordeelde op 2018-12-05

Met Black Friday besteld en op dinsdag al ontvangen, alles netjes verpakt. Ben niet anders gewend.

kh mok beoordeelde op 2018-12-05

zeer tevreden

Bakker beoordeelde op 2018-12-04

Zeer tevreden. Bestelling binnen twee dagen binnen. Product keurig verpakt, voldoet aan de omschrijving op de website. Zeker voor herhaling vatbaar.

E. Klaassen beoordeelde op 2018-12-04

Heel tevreden, zowel met het bestelde als met her bestelproces tot aan levering.

nannon andrea elisabeth Klamer beoordeelde op 2018-12-04

Snelle levering, prima verzorgt en een bedankje!

Sandra Vaicaityte & Pieter De Laere beoordeelde op 2018-12-04

Alles aanwezig, goede communicatie over de levering! Een echte aanrader! En de workshop van mijn dochter was daardoor een echte voltreffer!

R.M.E Thodé beoordeelde op 2018-12-03

Prettige webshop. Vandaag bestelt morgen in de bus! Top.

Jos Halman beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, duidelijke communicatie (track and trace) , Vooral ook achteraf betalen. (ideaal voor verenigingen)

LJM Schaekens beoordeelde op 2018-12-03

Mooie produkten, snelle levering