't Kralenstulpje

't Kralenstulpje

Bij 't Kralenstulpje vindt u kralen, bedeltjes, sieraden onderdelen, en verpakkingsmaterialen. Wij bieden kwaliteit en betaalbaarheid, en helpen u graag bij het maken van uw eigen sieraden. Betrouwbaar en klantgericht sinds 2010.
kralen hobby artikelen verpakkingsmateriaal
De zekerheden van https://www.kralenstulpje.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2011

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

De missie van t Kralenstulpje is om steeds meer mensen enthousiast te krijgen in het maken van sieraden. Mijn naam is Esther de Jonge en ik run ’t Kralenstulpje sinds 10-03-2010 met heel veel plezier! Ik vind het leuk om mijn enthousiasme over te brengen aan anderen, zodat andere mensen net zoveel plezier beleven in het maken van sieraden als ik. Ik ben altijd opzoek geweest naar goede materialen, maar ze moeten wel betaalbaar blijven. Een hobby is leuk, maar kost vaak toch wel veel geld. Ik vind het belangrijk dat iedereen de mogelijkheid moet kunnen hebben om deze leuke hobby te beoefenen voor weinig geld!
Creatieve groet,
Esther de Jonge