Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Lia beoordeelde op 2017-09-24

Snelle en nette levering

sara mercier beoordeelde op 2017-09-23

Zondag besteld, dinsdag in huis.
Duidelijk website, kwaliteit artikelen waren zoals ze te zien waren op site.
Voor herhaling vatbaar!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat ontzettend fijn om te lezen! Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes van Esther namens www.kralenstulpje.nl

C. Bos beoordeelde op 2017-09-23

Zondag avond bestelt dinsdag met de postbode binnen.

M.C. van de Vijver beoordeelde op 2017-09-23

Altijd een kadotje als je pakketje aankomt. Ook handig dat er nu een app is😃
Er mogen wel meer kleurtjes komen voor de houten kralen.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat ontzettend fijn om te lezen! Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!
In welke maat van de houten kralen zou u meer kleurtjes willen zien? Dan gaan we daar mee aan de slag! Zou u me hierover willen mailen? info@kralenstulpje.nl
Groetjes van Esther namens www.kralenstulpje.nl

Patrick beoordeelde op 2017-09-23

lekker snel
goed verzorgd!
gewoon prima!!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hier doen we het voor! Fijn om te lezen, ontzettend bedankt! Groetjes van Esther namens www.kralenstulpje.nl

Brenda beoordeelde op 2017-09-23

Goede, snelle levering. Mooie artikelen, zoals beschreven is op de website. Prima verpakking met leuke attentie. Helemaal top!

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn heel erg blij dat u tevreden bent! Groetjes van Esther namens www.kralenstulpje.nl

Bianca beoordeelde op 2017-09-22

Prachtig assortiment, super prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, met track and Trace. Echt een aanrader voor elke hobyist.

Reactie van 't Kralenstulpje:
We zijn heel erg blij dat u tevreden bent! Hartelijk bedankt voor deze fijne beoordeling! Groetjes van Esther namens www.kralenstulpje.nl

Josephina Oostvogels beoordeelde op 2017-09-22

Goede site, makkelijk te bestellen en snelle levering

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge namens www.kralenstulpje.nl

Erik Franken beoordeelde op 2017-09-21

Zeer vlotte levering en prima producten voor een mooie prijs!

vahsen beoordeelde op 2017-09-20

Snelle levering, en netjes verpakt.
Bedankt.

Wilma Hermens beoordeelde op 2017-09-20

zag er allemaal heel netjes uit

Karin Hulst beoordeelde op 2017-09-19

Hele snelle service, De ene dag besteld en de andere dag keurig thuis. Heel netjes afgeleverd en er nog een klein extraatje bij als service en reclame van hun. Ik bestel daar zeker nog eens.

Evie Koreman beoordeelde op 2017-09-17

Hele leuke webwinkel, mooi assortiment, snelle levering en prima service!

Johnny beoordeelde op 2017-09-16

Zeer tevreden. Snel verzonden, leuke spullen.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Dat doet ons goed dit te lezen! Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie! Groetjes van Esther namens www.kralenstulpje.nl

Claudia beoordeelde op 2017-09-14

Besteld en de dag erna al in de brievenbus.Super snelle levering en voordelig.
Helemaal tevreden.

Klinkert beoordeelde op 2017-09-14

Duidelijke site en snelle levering. Producten komen overeen met foto's op de site

Delphine De Veirman beoordeelde op 2017-09-13

Dit is de eerste keer dat ik hier iets besteld Heb, de artikelen waren zelfs nog mooier in het echt en super goede kwaliteit.
Hier ga ik alvast meer bestellen ! En als verrassing nog een cadeautje bij gekregen ! Ik ben super tevreden.

Karin Beimans beoordeelde op 2017-09-12

Prima!

Schijven beoordeelde op 2017-09-12

Veel keuze aan materialen, losse letterkralen per stuk te bestellen en snelle levering!

Dorette Evers beoordeelde op 2017-09-12

Snelle levering verpakt en super mooie zakjes.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie! Erg goed om te lezen dat u tevreden bent! Groetjes van Esther namens www.kralenstulpje.nl