Heiligeweg 43A
1561DE Krommenie

Mat beoordeelde op 2018-12-14

Eenvoudig bestelproces. Had Samsung S5 besteld (b-grade). Levering al de volgende dag en telefoon ziet er echt perfect uit. Kan de lichte gebruikerssporen niet direct ontdekken. Ook hoe de zaken verpakt zijn (met eigen doosje) is helemaal top. Tevens nog diverse geschenken in de doos, zoals bijv. notitieblok, pen, simkaart en nog een aantal zaken. Erg leuk, maar voornamelijk belangrijk dat je krijgt wat er beloofd wordt.

Nivo-Groep Zaandam B.V. beoordeelde op 2018-09-10

Altijd vriendelijk en stipt, wat ik met een bedrijf heel belangrijk vind.
Daarnaast goede prijzen voor de kwaliteit die hij levert.

Erik beoordeelde op 2018-07-19

Uitstekende zaak mooie tweedehands telefoons van mooi tot krasvrij. Kom hier elke keer diversen toestellen gekocht. Top bediening.

Siebsema beoordeelde op 2018-02-25

Apple macbook besteld vorige week en netjes volgende dag in huis. Even weekje aangekeken maar draait als een zonnetje. Niet van nieuw te onderscheiden. Tot de volgende keer

Hendrik beoordeelde op 2018-02-22

Reparatie bij HolySmartphone laten uitvoeren en mijn telefoon was gerepareerd in 30 minuten. Top service!

Marieke Donker beoordeelde op 2018-02-21

Fijne webshop, snelle service! Telefonisch goed bereikbaar en nette afhandeling. Mijn vaste plek voor reparaties!

Armand beoordeelde op 2018-02-20

Top service altijd en kom er graag