HolySmartphone
HolySmartphone is hét adres voor al uw gebruikte / refurbished smartphones, tablets en laptops. Al onze producten zijn uitgebreid getest door onze technici en worden met zorg verpakt en gratis verzonden.

• Erik
    Review voor HolySmartphone

Weer goed en snel geholpen. Voor me dochter de sloper weer nieuwe Iphone gekocht deze keer was ik zwaar de pineut het werd een Iphone11 dus pappie moest weer zwaar in de buidel tasten pffff. Maar weer uitstekend geholpen.

• maria
    Review voor HolySmartphone

door producten te verkopen waar ook onderdelen van te krijgen zijn! Ik heb een telefoon gekocht en als je vraagt waar ik ergens een nieuw glas kan bestellen krijg je als antwoord "ik zou het niet weten" Wat is dit voor een zaak die producten verkoopt waar geen onderdelen van te krijgen zijn! Zeer slechte zaak! Sorry hoor maar heb er geen andere woorden voor ben erg boos! Zet het er dan bij voor je zoiets verkoopt.

• Hoe beoordeel je HolySmartphone?

• de Lange
    Review voor HolySmartphone

Ieder keer weer netjes behandeld aan de telefoon en de medewerkers nemen de tijd voor je om alles uit te leggen. Ik bestel al vaker hier en tot nu toe zeer tevreden!

• Annie
    Review voor HolySmartphone

Goed en vertrouwd altijd. Ik bestel hier al jaren vanuit Belgie.

• Karin
    Review voor HolySmartphone

Super snelle service. Ze hebben via mail direct mijn vragen vriendelijke beantwoord. Heb een toestelletje besteld, en was heel snel aangekomen in België. Het toestelletje ziet er perfect uit. Zeer tevreden!

• Draaiorgel
    Review voor HolySmartphone

Een hele goede service en goed geholpen

• Arden
    Review voor HolySmartphone

Dit is de beste winkel van alle andere winkel beast dit

• Amber
    Review voor HolySmartphone

Ik kocht een refurbished iphone 7 plus (128 gb), een A grade. Deze kreeg ik enkele dagen later aan in België, goed verpakt. Zoals beloofd, zo goed als nieuw! Ook koos ik niet voor de (betaalde) optie screenprotector, toch kwam mijn iphone toe met een tempered glaasje erop. Enorm fijne ervaring!

• Mat
    Review voor HolySmartphone

Eenvoudig bestelproces. Had Samsung S5 besteld (b-grade). Levering al de volgende dag en telefoon ziet er echt perfect uit. Kan de lichte gebruikerssporen niet direct ontdekken. Ook hoe de zaken verpakt zijn (met eigen doosje) is helemaal top. Tevens nog diverse geschenken in de doos, zoals bijv. notitieblok, pen, simkaart en nog een aantal zaken. Erg leuk, maar voornamelijk belangrijk dat je krijgt wat er beloofd wordt.

• Nivo-Groep Zaandam B.V.
    Review voor HolySmartphone

Altijd vriendelijk en stipt, wat ik met een bedrijf heel belangrijk vind.
    Daarnaast goede prijzen voor de kwaliteit die hij levert.