Twiskeweg 140
1503AD Zaandam

8,4

Mariël beoordeelde op 2019-05-15

Tevreden. Product was weliswaar niet leverbaar, maar ik kreeg er bericht over en het geld was snel teruggestort.

Sharon Deterink beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering en goede berichtgeving over levering­čĹŹ Product voldoet aan verwachting­čśâ

Anoniem beoordeelde op 2019-04-11

Na 2 weken is de bestelling met een zeer kort bericht geannuleerd. Het vloerkleed zou niet op tijd leverbaar zijn. Het zou een aantal weken duren voordat het vloerkleed weer op voorraad zou zijn. Dit is een onterechte reden om een koopovereenkomst niet na te komen. Een paar weken wachten op het product was geen probleem geweest.

Wim Groen beoordeelde op 2019-03-06

Het duurde erg lang voordat ik de bestelling kreeg. Er is ook nog een verkeerde maat afgeleverd en nu ben ik al dagen aan het proberen om telefonisch contact te krijgen want de telefoon wordt niet opgenomen. Ook op ingesproken berichten en mails word niet gereageerd. Dus ik overweeg om een geschil met homeshoponline aan te gaan want ik wil krijgen wat er op de factuur,op de pakbon staat en wat ik betaald heb .
mvg Wim Groen

TTM Hoppenreijs beoordeelde op 2019-03-02

voor 11 uur besteld: volgende dag bezorgd, en keurig volgens de aangegeven tijd in de email. En het produkt voldoet aan al mijn verwachtingen.

Sandra beoordeelde op 2019-02-13

Het is een winkel die nia betaling niets van zich laat horen. Geen kleed geen track & trace code. Probeer je ze te bellen, dan zijn ze niet thuis. Na veel omwegen het geld retour gekregen. Ik snap niet hoe deze winkel een keurmerk krijgt. Dat maakt het keurmerk voor mij waardeloos

Andrea Veldhoven beoordeelde op 2019-01-29

Hele snelle service.

J. Seen beoordeelde op 2019-01-17

Halime Cankays beoordeelde op 2019-01-16

Ik heb besteld en binnen no time heb ik mijn bestelling binnen gekregen. Goede service vriendelijke personeel. Top!

Berta Witter beoordeelde op 2019-01-11

Snelle levering. Goed verpakt.
Voldoet aan verwachting

Wietse Bakker beoordeelde op 2019-01-08

Zeer snelle levering van kwalitatief goede producten

Marianne Wanders van der Hoek beoordeelde op 2019-01-08

Heb mijn pakket nog niet ontvangen,dus kan geen mening geven. De bestelling liep vlot

Maria Jalink beoordeelde op 2019-01-04

Alles naar wens gegeaan.

Timo Wijtmans beoordeelde op 2019-01-04

Bestelling keuring netjes op tijd in huis ondanks feestdagen ertussen, bovendien goed geïnformeerd over de levering en belangrijkste voor mij persoonlijk, product minstens zo goed als verwacht. Ben er heel blij mee!!

louisa koolhaas beoordeelde op 2018-12-15

Heel tevreden moest alleen even bellen wanneer mijn bestelling kwam

A. Postma beoordeelde op 2018-12-13

Ik heb een verkeerde maat kleed ontvangen. Was erg moeilijk om contact te krijgen om het terug te sturen.
Toch gelukt, ik kan het kosteloos terugsturen.

Cisca van der Heide beoordeelde op 2018-12-03

Snelle afhandeling

Ekaterina Rashkovskaya beoordeelde op 2018-11-14

prijs en kwaliteit zijn in verhouding, hele snelle levering en gratis bezorging.

Sonja Prins- de Boorder beoordeelde op 2018-11-07

Nog geen bestelling ontvangen ,helaas ,9 dagen geleden besteld ,!!

Alwin Deij beoordeelde op 2018-11-07