Twiskeweg 140
1503AD Zaandam

8,6

Ekaterina Rashkovskaya beoordeelde op 2018-11-14

prijs en kwaliteit zijn in verhouding, hele snelle levering en gratis bezorging.

Sonja Prins- de Boorder beoordeelde op 2018-11-07

Nog geen bestelling ontvangen ,helaas ,9 dagen geleden besteld ,!!

Alwin Deij beoordeelde op 2018-11-07

Lies Hermans beoordeelde op 2018-10-26

Heel erg tevreden, snel in huis en super mooi, top 😂🍀

Gerda beoordeelde op 2018-10-25

Heel goed. Gisteren bestelt, vanmiddag in huis.

Fatma Coban beoordeelde op 2018-10-24

Tevreden gister besteld vandaag ontvangen

M.E Sepmeijer beoordeelde op 2018-10-24

geen contact met klanten, (over levering of niet aanwezig ) wat je niet hebt kan je niet verkopen toch !!!

geld terug krijgen gaat niet zo snel als er iets niet geleverd is.

het is een zoek het zelf maar uit winkel.

Pjl Janssen beoordeelde op 2018-10-09

Snel en korect geleverd en betaalbaar.

anoniem beoordeelde op 2018-10-02

Anneke Nobbe beoordeelde op 2018-09-27

supersnelle en goed verpakte levering, duidelijke mails over de status van de bestelling!

Riet Lam beoordeelde op 2018-09-20

Ik heb hem nog niet ontvangen.
Het kleed is nog niet binnen.
Groet Riet Lam

Stella Wachter beoordeelde op 2018-09-20

Maakt belofte waar!

Carla Meijer beoordeelde op 2018-08-25

Uitstekend ...goed contact en binnen 2 dagen binnen !!

Jannie Van der Plaats beoordeelde op 2018-08-07

De bestelling bij Homeshoponline is direct verwerkt. 10 punten.
Het is alleen jammer dat het weekend bij DPD al op vrijdag in gaat. Ik kreeg donderdag een mail dat het pakket de eerst volgende WERKDAG bezorgd zou worden. Dat is vrijdag zou je bijna denken. Nou, DPD denkt daar blijkbaar anders over. Dat werd maandag.

Nica van Kapel beoordeelde op 2018-08-02

Verzending duurde erg lang. Op de website staat dat je een whatsapp berichtje kunt sturen, echter komen deze berichten niet aan op het opgegeven mobiele nummer. Verzending wel goed aangekomen uiteindelijk.

Gerda Brasser beoordeelde op 2018-07-19

Heel mooi kleed en voor die prijs niet te geloven en met 1 dag ligt hij op de vloer

Mandy beoordeelde op 2018-07-07

Voor groot vloerkleed betaald en zou dinsdag aan huis geleverd zijn maar nu bijna een week later nog niks en geen enkele communicatie of informatie vanuit (waardeloze, dat is helaas bekend) DPD pakketdienst. Volgens de ene medewerkster ligt het om onbekende reden nog op het depot, volgens de ander al in de parcelshop na een zgn. 'onsuccesvolle afleverpoging' terwijl ik had vrijgenomen en thuis was en heb ik nog 3dg om het op te halen maar daar ligt het niet. Homeshoponline.nl is op geen ENKELE manier te bereiken (netnummer, whatsapp, email).

kitty milius beoordeelde op 2018-06-15

Goed geregelt door jullie zit nog op pakket te wachten dus weet nog niks over artikel.

Hans Reijndorp beoordeelde op 2018-06-15

Zeer snelle levering. Heel netjes verpakt. Betrouwbaar bedrijf.

S van Mil beoordeelde op 2018-05-19

Makkelijk te bestellen, veel keus, in iedere prijsklasse.
Meteen veel mails ter bevestiging van je order etc. Zowel van deze website als van de leverancier en transportbedrijf. Het enige minpuntje was dat er nergens echt duidelijk stond vermeld wat de levertijd zou zijn.