Ringslootpad 59
+31 172 788 110

8,8

Trustpilot 7 7,8

Patricia beoordeelde op 2018-12-14

Zeer tevreden, de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam. Ik vind dat de Hygiëne-shop.nl een zeer uitgebreid productaanbod heeft: ik heb meerdere artikelen in 1 keer besteld. Handig!

Chris beoordeelde op 2018-11-30

Erg tevreden! Productkennis, snelle reactie op mijn vragen en leuke mensen. Kortom ..... zoals je weinig meer tegenkomt.

Nick beoordeelde op 2018-04-14

3 dagen levertijd.. anderhalve week moeten wachten!

Reactie van Hygiene-shop.nl:
Beste Nick,

Bedankt voor uw beoordeling, het klopt dat uw bestelling langer onderweg was als de aangegeven 3 werkdagen, om precies te zijn 7 werkdagen.

In uw geval is de bestelling verstuurd vanaf ons buitenlandse magazijn daar deze in NL niet meer op voorraad was.

In onze mail is wel de onderstaande opmerking door ons vermeld maar het is wellicht beter dit aan te passen en gelijk de langere levertijd in de site te vermelden als het van een ander magazijn verstuurd wordt, we gaan er gelijk aan werken.

N.B: Aangezien wij tevens in het buitenland een magazijn hebben kan het zo zijn dat uw bestelling vanaf daar verstuurd wordt.
Het kan daarom soms zijn dat uw bestelling 1-2 dagen langer onderweg is.

mfg,
Team Hygiene-shop.nl

Artur beoordeelde op 2018-03-18

Helaas lag het product in het buitenland en duurde het wat langer.

Een Nederlandse handleiding was wel fijn geweest bij het product ...

J van Druuten beoordeelde op 2018-02-19

Klote....................................
Bijna 3 weken geleden betaald, daarna nog steeds 2 aanmaningen.
Blijkbaar boekhouding zonder leesbril......

Ben van der Hoff van Goederaad Fitness te Voorschoten beoordeelde op 2018-02-09

Zonder fouten, redelijk snel bestelling ontvangen. Bezorger heeft mij zelfs gebeld omdat ie voor een dichte deur stond.

Pornel beoordeelde op 2018-02-07

Product zelf (dispenser keukenpapier) is ok, maar de levering via GLS maakt er inderdaad een potje van ; meerdere dagen kreeg ik de melding dat er zou geleverd worden... om dan uiteindelijk na het weekend te ontvangen.

Yvonne beoordeelde op 2017-08-21

Wij hebben nu 2x een bestelling gedaan en de aflevering duurde lang en de bezorging was in ons geval een ramp. Dit heeft natuurlijk niet met de Hygieneshop te maken maar met GLS.

Reactie van Hygiene-shop.nl:
Beste Yvonne,

bedankt voor uw beoordeling.

Het klopt, de GLS chauffeur bij u maakt er een potje van, we hebben het in ieder geval gemeld bij GLS zodat die er wat mee kunnen doen.

Sorry voor het ongemak en een fijne week.
Team Hygiene-shop.nl

Ger Wolters beoordeelde op 2016-12-12

Prima service. Na ontvangst van het product had ik nog een vraag. Deze werd snel en vakkundig beantwoord.

Ravi beoordeelde op 2016-10-27

als eerst echt klant vriendelijk. een super goed service.
Ik had een automatische vuilnis emmer 45 L gekocht van RVS. snel geleverd.
Vervolgens maak ik de doos open ziet twee deuk er op. direct gemaild, kreeg gelijk mail terug of ik enkele foto's kon mee sturen. hebt gedaan na goed keuring heb ik een nieuwe ontvangen en de oude mocht ik houden voor mijn garage. dus top servies.

Wm beoordeelde op 2016-10-03

Ben zeer tevreden na een kort Telefonisch onderhoud alles duidelijk,duidelijke website,redelijk snelle levering uit Austria,goede kwaliteit/prijs verhouding,aanrader.

VOF Quaedflieg beoordeelde op 2016-07-28

Heel tevreden, op zeer korte termijn de bestelling in huis.

Dierickx Ludwig beoordeelde op 2016-07-14

Perfecte service en begeleiding bij aankoop van witte driplades voor Dyson handendroger

Gmh Smeets beoordeelde op 2016-07-11

Snelle levering. Beter kan niet.

Richard beoordeelde op 2016-05-11

Goede after sales/ service.

Had een onderdeel nodig voor mijn insectenvanger van insectivoro , allemaa goed geregeld. Echte aanrader

petra beoordeelde op 2016-05-11

ben zeer tevreden over de webwinkel en het product! Ze doen wat ze beloven; alleen de transittijd van GLS vanuit Austria mocht sneller.

Martin beoordeelde op 2016-03-13

Op zoek naar een schrobmachine voor thuis kwam ik op de Turbolava 35+ uit en mede door de scherpe prijs bij de Hygiene-shop. Zowel shop als product waren helemaal nieuw voor mij, daarom heb telefonisch contact opgenomen, wat gelijk het nodige vertrouwen gaf. Betalen via Paypal (voor wat extra aflever zekerheid) was mogelijk en andersom was er het vertrouwen om een extra set borstels mee te sturen en later af te rekenen, prima! Het enige wat iets duidelijker zou mogen was de informatie over het traject bestelling en aflevering. De machine stond eerder als verwacht voor de deur (verstuurd vanuit fabrikant in Italië), terwijl ik niet thuis was. Maar al met al zijn wij helemaal tevreden met het product en over de Hygiene shop.

2016