Hygiene-shop.nl

Hygiene-shop.nl

Webshop voor hygiëne en onderhoud: horeca, hotel & lifestyle producten, vliegenvangers, handdrogers, vuilnisbakken, terrasverwarmers, babyverschoontafels, föhns, sanitair, kindermeubels, badkameraccessoires en nog veel meer!

E-mail: info@hygiene-shop.nl

09:00 tot 14:00
8,5

• KV
    Review voor Hygiene-shop.nl

Het zijn mooie gekleurde ontsmettingszuilen, maar jammer genoeg werkt het systeem niet helemaal goed. De flacon voor de ontsmettingsgel is eigenlijk te klein (of het 'tuitje' te kort) om handig te werken. Firma is hiervan op de hoogte. Er is een belofte gedaan om correcte flacons te bezorgen maar de leveringstijd wordt geschat op 1,5 maand dus product is niet direct buikbaar... Als consument voel ik mij niet correct behandeld.

Beste,
    zoals al door u geschreven hebben uw klacht gelijk in behandeling genomen en komen we met een oplossing.
    We hebben enorm veel >3000 van deze zuilen uitgeleverd en 2 klachten ontvangen mbt het tuitje!

• Patricia
    Review voor Hygiene-shop.nl

Zeer tevreden, de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam. Ik vind dat de Hygiëne-shop.nl een zeer uitgebreid productaanbod heeft: ik heb meerdere artikelen in 1 keer besteld. Handig!

• Hoe beoordeel je Hygiene-shop.nl?

• Chris
    Review voor Hygiene-shop.nl

Erg tevreden! Productkennis, snelle reactie op mijn vragen en leuke mensen. Kortom ..... zoals je weinig meer tegenkomt.

• Nick
    Review voor Hygiene-shop.nl

3 dagen levertijd.. anderhalve week moeten wachten!

Beste Nick,

Bedankt voor uw beoordeling, het klopt dat uw bestelling langer onderweg was als de aangegeven 3 werkdagen, om precies te zijn 7 werkdagen.

In uw geval is de bestelling verstuurd vanaf ons buitenlandse magazijn daar deze in NL niet meer op voorraad was.

In onze mail is wel de onderstaande opmerking door ons vermeld maar het is wellicht beter dit aan te passen en gelijk de langere levertijd in de site te vermelden als het van een ander magazijn verstuurd wordt, we gaan er gelijk aan werken.

N.B: Aangezien wij tevens in het buitenland een magazijn hebben kan het zo zijn dat uw bestelling vanaf daar verstuurd wordt.
    Het kan daarom soms zijn dat uw bestelling 1-2 dagen langer onderweg is.

mfg,
    Team Hygiene-shop.nl

• Artur
    Review voor Hygiene-shop.nl

Helaas lag het product in het buitenland en duurde het wat langer.

Een Nederlandse handleiding was wel fijn geweest bij het product ...

• J van Druuten

Klote....................................
    Bijna 3 weken geleden betaald, daarna nog steeds 2 aanmaningen.
    Blijkbaar boekhouding zonder leesbril......

• Ben van der Hoff van Goederaad Fitness te Voorschoten
    Review voor Hygiene-shop.nl

Zonder fouten, redelijk snel bestelling ontvangen. Bezorger heeft mij zelfs gebeld omdat ie voor een dichte deur stond.

• Pornel
    Review voor Hygiene-shop.nl

Product zelf (dispenser keukenpapier) is ok, maar de levering via GLS maakt er inderdaad een potje van ; meerdere dagen kreeg ik de melding dat er zou geleverd worden... om dan uiteindelijk na het weekend te ontvangen.

• Yvonne
    Review voor Hygiene-shop.nl

Wij hebben nu 2x een bestelling gedaan en de aflevering duurde lang en de bezorging was in ons geval een ramp. Dit heeft natuurlijk niet met de Hygieneshop te maken maar met GLS.

Beste Yvonne,

bedankt voor uw beoordeling.

Het klopt, de GLS chauffeur bij u maakt er een potje van, we hebben het in ieder geval gemeld bij GLS zodat die er wat mee kunnen doen.

Sorry voor het ongemak en een fijne week.
    Team Hygiene-shop.nl

• Ger Wolters
    Review voor Hygiene-shop.nl

Prima service. Na ontvangst van het product had ik nog een vraag. Deze werd snel en vakkundig beantwoord.