Daltonstraat 41-A
3335LR Zwijndrecht
085-2013480

Barendrecht beoordeelde op 2019-07-20

Prima service .
Uitleg vooraf en na de montage van de mover ook zeer goed .
En natuurlijk de zeer gewilde zitzak , dat gaf de doorslag 😉 .

Den Boer beoordeelde op 2019-07-20

Zoals het hoort.

Meijndert beoordeelde op 2019-07-19

snelle en nette levering

Knoop beoordeelde op 2019-07-19

Keurige benandeling en een goede montage van het zonnepaneel op het dak van onze camper bus. En een prima monteur.

Mohlman beoordeelde op 2019-07-13

Snelle, goed verpakte levering! ;-)

Ruygrok van derwerven beoordeelde op 2019-07-13

Dacht. Bestel m voor het weekend ja hoor twee pakjes een post nl ander transmission netjes vrijdag middag bezorgd

Boks beoordeelde op 2019-07-11

Geweldige service en snelle levering, gewoon goed!

Westhoeve beoordeelde op 2019-07-06

Ik ben op zeer vakkundige wijze geadviseerd over de aanschaf van een accu voor een mover.
Bij het ophalen is alles netjes uitgelegd wat er allemaal in de door zat en hoe ik de accu het beste kon aansluiten.

SUPER service

Duncan beoordeelde op 2019-07-05

Snelle service en een goed advies

Monteau beoordeelde op 2019-06-26

Prima uitleg en een nette en goede montage.

de jong beoordeelde op 2019-06-21

Mover laten plaatsen bij dit bedrijf.
Keurig gedaan en goede uitleg gehad over de werking van de mover. Ik beveel dit bedrijf aan!!

Van Dijk beoordeelde op 2019-06-20

Erg tevreden! Heb de x10 besteld met de gratis zitzak en extra accuklemmen. Snelle levering en zelfs een extra email met daarin de melding dat de accu apart van de zitzak en de accuklemmen aangeleverd gingen worden. 👍🏼

Gunter beoordeelde op 2019-06-19

Alles top snelle levering en werkt prima super

Wietze beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering en vervolgens telefonische vragen correct beantwoord.

van Bruggen beoordeelde op 2019-06-18

Uitermate goed en professioneel geholpen bij plaatsen zonnepaneel etc.
Uitstekende productkennis en dito advies. Absolute aanrader.

Vos beoordeelde op 2019-06-14

Heel goed geholpen. Bij vragen worden direct beantwoord.

Buitendijk beoordeelde op 2019-06-12

Een aantal maal gebeld voor advies en zeer goed geholpen. De afhandeling van de bestelling is zeer vlot verlopen.

Zeker tevreden over het advies en levering, een aanrader.

Nu alleen de mover nog monteren en dan weet ik of de Enduro EN505FL ons gaat bevallen.

Groet, Ron Buitendijk

van Laar beoordeelde op 2019-06-11

Prima

Hoogland beoordeelde op 2019-06-04

Top bedrijf, Wij hadden de afstandsbediening van de caravan mover per abuis na het aankoppelen op de dissrl laten liggen. Paniek alom, want we waten net aan onze 1e dag pensioen begonnen en staan na 2 weken op een Nederlandse camping in de steigers om naar Frankrijk te vertrekken en verder. Een telefoontje naar Ikwillum.nl en ze hebben alles geregeld, 2,5 dag later, waar ook de Hemelvaartsdag nog tussen zat, hadden wij onze nieuwe afstandsbediening, en dat was een klusje voor ze, want er bleek op dat moment nog maar 1 exemplaar in Nederland te zijn. Ze hebben die gevonden. Top bedrijf.
Cor en Roelie Hoogland

Smit beoordeelde op 2019-06-02

een heel goede nazorg top door het team van ikwilum