Daltonstraat 41-A
3335LR Zwijndrecht
085-2013480

Rijsdijk beoordeelde op 2019-09-09

Bestelling keurig volgens afspraak geleverd. Goede communicatie

Van Dijkhuizen beoordeelde op 2019-09-08

Goed telefonisch contact. Goed geholpen met ons probleem dat de afstandsbediening van de mover kapot was. Dit terwijl wij niet eerder klant waren van Ikwilum.
Keurig alles per mail bevestigd.
Ik ben heel erg tevreden over dit bedrijf.

Luijendijk beoordeelde op 2019-09-03

Snel geleverd

Hogeweg beoordeelde op 2019-08-23

Bijzonder goede communicatie over afwikkeling bestelling met twee leveringen vanwege ADR regelgeving!

Van der Zwet beoordeelde op 2019-08-23

Super kundig en zeer klantvriedelijk.

Jelmer beoordeelde op 2019-08-16

Snelle en correcte levering.

Alex beoordeelde op 2019-08-15

Prima service, volgende dag geleverd, en houden zich ook aan de laagste prijs afspraak

padding beoordeelde op 2019-08-15

snel geleverd en heel gemakkelijk aan te sluiten.

Hobers beoordeelde op 2019-08-15

Vriendelijke bediening

Stegink beoordeelde op 2019-08-15

Zeer adequaat en vriendelijk geholpen door Sebastiaan, ik ga hier zeker vaker bestellen voor mijn kampeerbenodigdheden.

Mostert beoordeelde op 2019-07-30

Ik had snel een koelbox nodig en Ikwilum kon mij daar aan helpen. Goede uitleg gehad om de juiste keus te kunnen maken. Duidelijk verstand van zaken. Ook gelijk nog wat vragen gesteld over andere producten en ook daarin kreeg ik een helder en eerlijk advies. Ik ga hier vaker shoppen voor mijn caravanspullen.

Barendrecht beoordeelde op 2019-07-20

Prima service .
Uitleg vooraf en na de montage van de mover ook zeer goed .
En natuurlijk de zeer gewilde zitzak , dat gaf de doorslag 😉 .

Den Boer beoordeelde op 2019-07-20

Zoals het hoort.

Meijndert beoordeelde op 2019-07-19

snelle en nette levering

Knoop beoordeelde op 2019-07-19

Keurige benandeling en een goede montage van het zonnepaneel op het dak van onze camper bus. En een prima monteur.

Mohlman beoordeelde op 2019-07-13

Snelle, goed verpakte levering! ;-)

Ruygrok van derwerven beoordeelde op 2019-07-13

Dacht. Bestel m voor het weekend ja hoor twee pakjes een post nl ander transmission netjes vrijdag middag bezorgd

Boks beoordeelde op 2019-07-11

Geweldige service en snelle levering, gewoon goed!

Westhoeve beoordeelde op 2019-07-06

Ik ben op zeer vakkundige wijze geadviseerd over de aanschaf van een accu voor een mover.
Bij het ophalen is alles netjes uitgelegd wat er allemaal in de door zat en hoe ik de accu het beste kon aansluiten.

SUPER service

Duncan beoordeelde op 2019-07-05

Snelle service en een goed advies