Daltonstraat 41-A
3335LR Zwijndrecht
085-2013480

Siebenlist beoordeelde op 2019-05-23

Snel geleverd een top product

Oomen beoordeelde op 2019-05-17

snelle levering ,netjes verpakt mooi spul

van de Vuurst beoordeelde op 2019-05-16

Goed te woord gestaan, en alles duidelijk uitgelegd.
En snelle levering

Kappert beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering. Goede communicatie via mail. Top product.

marcel Oldenkortte beoordeelde op 2019-05-15

Even een misverstand omdat ik zelf niet goed de mail had gelezen.
Super levering

Parlevliet beoordeelde op 2019-05-14

Dit betrof een afspraak voor het installeren van een zonnepaneel.
Goed advies en werkzaamheden zijn volgens gemaakte afspraken uitgevoerd.

Kruk beoordeelde op 2019-05-13

Goed op de hoogte gehouden met het traject van verzending.

Boelman beoordeelde op 2019-05-10

Prijs goed, levering snel en correct

den ouden beoordeelde op 2019-05-09

Via de chat goed geholpen bij het bestellen . Hele snelle levering. De goedkoopste van allemaal
De vragen die ik had tijdens mijn bestelling werden naar waarheid beantwoord. De volgende keer zal ik zeker weer bij ikwilum bestellen.

Meijer beoordeelde op 2019-05-09

Initieel aan de bestelling goed telefonisch advies gekregen over het plaatsen, het gebruiksgemak en bovenal de berekening van de capaciteit/opbrengt, waartoe ik tot het bestellen ben overgegaan.
Door miscommunicatie met de toeleverancier zijn andere Zonnepanelen opgestuurd, waartoe deze niet op het dak van de camper passen. Dit was binnen een dag geregeld de nieuwe panelen worden opgestuurd en een passende manier aangegeven om de (oude) Zonnepanelen te retourneren.

J.D. Meeuwsen beoordeelde op 2019-05-09

Gistermiddag besteld en vanmorgen om half tien was het inhuis. Top👍

Jacobs beoordeelde op 2019-05-09

Snelle levering en een top product

Kohn beoordeelde op 2019-05-09

Prima bedrijf levert goed en weet waar ze het over hebben

Van Gansen beoordeelde op 2019-05-03

Zeer goed geholpen en tevreden over de service alles prima

Suwijn beoordeelde op 2019-05-02

XC 3 lader besteld en na overleg bestelling zonder problemen en (en kosten) geannuleerd. Later uitgebreid advies gehad van Sebastiaan en vervolgens opnieuw besteld. Snel afgeleverd. Zeer tevreden dus!

Den Houter beoordeelde op 2019-05-02

Zeer correcte en fijne behandeling
Zeer goede service

Kap beoordeelde op 2019-05-02

Was mooi op tijd binnen. Hebben een paar keer gebeld maar niemand neemt op dat is wel een min punt.

Reactie van Ikwilum.nl:
Beste heer/mevrouw Kap,
Het kan inderdaad wanneer u op 1-5 of 2-5 gebeld heeft at wij niet opnamen, wij waren op deze twee dagen gesloten. Mocht u uw vragen nog niet beantwoord hebben dan zijn wij weer volledig bereikbaar.

Roelfsema beoordeelde op 2019-05-02

Bestelling was snel gemaakt en levering was de volgende dag. Of het product goed is weet ik nog niet. de tijd zal het leren.

Wouters beoordeelde op 2019-04-17

Heelaccuraat en vriendelijk

Maurice beoordeelde op 2019-04-15

Snelle reactie op vraag en als extra een foto om te laten zien hoe de montage er uit kan zien.